- Katılım
- 16 Aralık 2008
- Mesajlar
- 2,009
- Reaksiyon puanı
- 31
- Puanları
- 48
Arkadaşlar merhaba belki bir kaç yıl olmuştur forumda konu açmayalı ama aktif takibim devam etmekte.
Şimdi asıl konumuza gelecek olursak: Yeni bir eve taşındım ve evde de fiber hizmeti sadece Uydunet sağladığı için Uydunet'i tercih ettim kablo tv ile beraber güzel bir tarife aldım.
Buraya kadar her şey normal ve güzel geldi ertesi gün gelip cihazı ve modemi takıp gitmişler.
Fakat bu kurulum esnasında evde yaşlı bir yakınımız vardı. Kuruluma gelen arkadaşlar aşağıda fotoğraflarda da göreceğiniz üzere kabloyu apartmanın girişinden eve kadar getirmişler (ki burada bir sorun yok) ve evin içerisinde girişte bulunan ahşap vestiyere kabloyu çakarak salona kadar iletmişler.
Fotoğraflar bunlar?
Şimdi fotoğraflarda da gördüğünüz üzere bu kabloyu dolabın üzerinden dolaştırmak gibi bir kolaylık kendileri için varken neden zor olanı seçerek kabloyu vestiyere çakmayı düşündüler açıkçası çok merak ediyoruz aile olarak..
Şikayet sürecimiyse online müşteri hizmetleri destekçisiyle başlattım ve bu fotoğraflarıda kendisine ilettim.
Bakalım süreci buradan yazmaya devam edeceğim.
Bu arada kuruluma gelen ekip ne kablo tv kanalları için tarama yapmışlar ne de modem ayarlarını yapmışlar. Akşam teknik ekip gelip iki ayarlarıda yaptı.
Şimdi asıl konumuza gelecek olursak: Yeni bir eve taşındım ve evde de fiber hizmeti sadece Uydunet sağladığı için Uydunet'i tercih ettim kablo tv ile beraber güzel bir tarife aldım.
Buraya kadar her şey normal ve güzel geldi ertesi gün gelip cihazı ve modemi takıp gitmişler.
Fakat bu kurulum esnasında evde yaşlı bir yakınımız vardı. Kuruluma gelen arkadaşlar aşağıda fotoğraflarda da göreceğiniz üzere kabloyu apartmanın girişinden eve kadar getirmişler (ki burada bir sorun yok) ve evin içerisinde girişte bulunan ahşap vestiyere kabloyu çakarak salona kadar iletmişler.
Fotoğraflar bunlar?
Şimdi fotoğraflarda da gördüğünüz üzere bu kabloyu dolabın üzerinden dolaştırmak gibi bir kolaylık kendileri için varken neden zor olanı seçerek kabloyu vestiyere çakmayı düşündüler açıkçası çok merak ediyoruz aile olarak..
Şikayet sürecimiyse online müşteri hizmetleri destekçisiyle başlattım ve bu fotoğraflarıda kendisine ilettim.
Bakalım süreci buradan yazmaya devam edeceğim.
Bu arada kuruluma gelen ekip ne kablo tv kanalları için tarama yapmışlar ne de modem ayarlarını yapmışlar. Akşam teknik ekip gelip iki ayarlarıda yaptı.