Üretim hatasi mi ? ( xperia z)

S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar ben sony wperıa z de ses kaydını bulamadım nerede bu lanet kayıt :) telefon çok fenaymış ya bu arada hediye geldi
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
geçen hafta çumartesi türkcellden xperia z aldım. sesi ve ısınması dışında bir sorun yoktu. gözüm gibi bakıyorum denebilirdi. dün ekran için bir koruyucu aldım. onu yapıştırırken mikrofon yerinin ordan çatlama yaptı ve çatlak büyüdü. telefon ne düştü ne bir yere çarptı sadece baskı sonucu çatladı. ekran şuanda kullanılamıyor.

türkcell e sordum bunun neredeyse imkansız olduğunu üretim hatası olabileceğini. gidip değişim talep etmemi istediler. servise almak isterlerse servis kaydı yaptırma direk al telefonu tüketici haklarına git dediler. adam bunları söylerkende teşhir ürünü olan başka bir xperia z yi masaya attı vurdu birşey olmadı.
1366531627_xperiaz_big.jpg

siz ne düşünüyorsunuz?
muhtemelen üretim hatası çünkü xperia z saglam bir cihaz ne kadar kuvvet uygulasan bile böyle olmaz düşmemişte üretim hatası değiştir...
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,675
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Sony Türkiye olmadı Sony'nin kendine fotoğrafları ve durumu anlatan yazı yaz.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
erdoğan güler arkadaşım, aynı sorun dün bendede oldu hatta şaşırabilirsin ama aynı yerden aynı şekilde ekran çatladı ve dokunmatik işlemiyor artık. Bi umut servise gönderdim ancak cvp şimdiden belli. Şaşırabilirsin ama telefon elimde oyun oynarken resmen gözgöre göre çatladı. Eğer tlf da bi darbe bulsunlar ne isterlerse vereceğim. Konunun özeti size ulaşmaya çalışıyorum adım dinçer
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Bu sorunun birebir aynısı dün başıma geldi. Çatlak direkt olarak aynı yerden başlıyor ve tepeye kadar çıkıyor. Hiçbir darbe söz konusu değil.
Servise gönderince garanti kapsamına alınmıyor mu? Anladığım kadarıyla öyle bir durum var...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
2000 liraya kadar tüketici hakları hakem kurulu ilgileniyor telefonu kaç paraya aldın. 2000 tl nin üzeri ise dediğin doğru yoksa tüketici hakları hakem heyetinin işi...
 

St. Benoit

Profesör
Katılım
7 Nisan 2009
Mesajlar
1,357
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Aradan 10-11 ay geçmiş, merak ettim değişim yaptılar mı acaba ?
 

samettamer

Öğrenci
Katılım
24 Eylül 2012
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Eğer dediğin gibi ise bildiğin üretim hatası. Sağlam kasası var öyle bir çatlak olması için büyük darbe yemesi gerekli. Umarım kullanıcı hatası demezler :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
36 numaralı entry'nin sahibi olarak gelişmeyi bildireyim.

Telefonu önce Teleservice'e götürdüm, orada telefonu teslim almadan çalışanlardan biri beni uyardı ve "800TL istiyorlar buna" dedi. Dedim benim suçum değil? "Kırık ekranı kullanıcı hatasına alıyorlar; ben size inanıyorum ama fayda etmez..."

Aldım telefonu eve döndüm. Önce Sony Türkiye'ye yazdım, sizi arayacağız dediler aramadılar. Öbür gün ben aradım adamları, durumu anlattım, ekran kırıksa sizin suçunuzdur dediler. Anlatıyorum ama fayda etmiyor, illa sizin suçunuz... Buradan da sonuç alamadım, kapattım telefonu.

Diğer gün Teleservice'e mail attım, durum bu dedim. Bu forumdaki konu dahil, benzer çatlak ekran vakalarının linklerini attım, olayın nasıl gerçekleştiğini uzun uzun anlattım. Cevap olarak telefonu göndermemi ve incelemeye alacaklarını söylediler.

Telefonu gönderdim, 1.5 hafta kadar bekledim, beni arayan soran olmadı, ben nihayetinde ulaştım. Dediler ki 842 TL servis ücreti ödemeniz lazım. Bu arada şunu belirteyim, telefonu adamlara yollarken içine forum çıktılarını, linkleri de koydum, uzunca da bir mektup yazdım çatlağın benim hatamla ilgisi olmadığına dair. Tabii bunların hiçbirisi fayda etmemiş, devasa servis ücretini söylediler, gitti...

Telefon yarın bana geri dönecek çatlak haliyle... Allah Sony'nin belasını versin, bu bir. Teleservice'in de halden anlamayan tavrının belasını versin, bu iki. Sony Türkiye'nin de müthiş umursamaz halini bu gruba ekleyerek üçlü bir kombo yapıyor ve Sony Xperia serisine, Sony telefona bir daha el sürersem iki olsun diyorum. Pinti herifler.
 

batihan53

Öğrenci
Katılım
13 Mart 2014
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sony mi müşteriyi üzmez. xperia z nin 4 adet kapağı sıkıca kapatılmasına rağmen,musluk altında yıkama sonucu 4 kapaktan su girmesi,ön ve arka kameraya su girmesi ve hoparlörün yüzde 80 sesinin gitmesi sonucu ,teleservis ürünü kullanıcı hatası diye garanti harıcı bırakıyor.Bence ya sony Türkiyede müşteri memnuniyeti sıfır,yada sony japonyadan kaynaklanıyor.ama müşteriye önem vermediği kesin.
 
Üst