Soru "Türksat/Kablo Net" Müşterilerine Arıza Kaydı için 100TL Bedel Yansıtabilecek Olması Normal mi?

NapperC

Öğrenci
23 Aralık 2022
44
7
8
34
Merhaba, Türksat'tan (KabloNet) arıza kaydı oluşturmuştum. Oluşturduktan sonra "Arızanın kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilmesi halinde 100TL bedelinde ücret bir sonraki faturanıza yansıyacaktır." şeklinde bir mesaj geldi. Arıza kaydı oluştururken bu bilgilendirme yapılmadı. Benim düşüncem hizmet bedeli adı altında böyle bir şeyin olmamasıdır. Asıl sorun Türksat'ın böyle bir ücretlendirme yapması garip. Tekrar arayıp bir talep formu oluşturdum ve talebimi mi ilettim. Türksat kullanıcısı var ise müşteri hizmetlerini arayıp talep ve şikayetlerini iletebilirler, umarım dikkate alırlar. Bu konu hakkında sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Bu durum normal mi değil mi bilemedim.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.png
    Adsız.png
    139.5 KB · Görüntüleme: 29

Graveworm

Profesör
Moderatör
17 Haziran 2012
1,697
6
738
293
36
Öyle saçma iş mi olur ya ? Bu ne saçma bir hizmettir ? 36 yaşındayım ilk kez böyle bir şey duydum. Ulan en kötü "Bizlik bir şey yok sorun sizden kaynaklı" der, işin içinden sıyrılır. Millet birbirini nasıl düdükleyeceğini kovalıyor vallahi.
 

NapperC

Öğrenci
23 Aralık 2022
44
7
8
34
Öyle saçma iş mi olur ya ? Bu ne saçma bir hizmettir ? 36 yaşındayım ilk kez böyle bir şey duydum. Ulan en kötü "Bizlik bir şey yok sorun sizden kaynaklı" der, işin içinden sıyrılır. Millet birbirini nasıl düdükleyeceğini kovalıyor vallahi.
Müşteri hizmetlerine sorumu yönelttiğim de ise "müşteri bizi arıyor evde olmayabiliyor veya kablosuna busuna bakmıyor bu yüzden boşuna gitmiş olunuyor" şeklinde benzer cevaplar geldi. Ne diyeceğimi bilemedim, daha doğrusu söz bulamadım.
 
Son düzenleme:

Graveworm

Profesör
Moderatör
17 Haziran 2012
1,697
6
738
293
36
Müşteri hizmetlerine sorumu yönelttiğim de ise "müşteri bizi arıyor evde olmayabiliyor veya kablosuna busuna bakmıyor bu yüzden boşuna gitmiş olunuyor" şeklinde benzer cevaplar geldi. Ne diyeceğimi bilemedim, daha doğrusu söz bulamadım. Müşteri hizmetleri "zaten sizin ki sinyallerden kaynaklı bir durum, bu durumda size yansımaz zaten" şeklinde benzeri cevap verdi. Bende dedim; ücretin çıkıp çıkmaması sorun değil ben bir müşteri olarak bunun garip olduğunu ve sırf bu yüzden Türksat kablodan feshimi isteyebileceğimi de dile getirdim. Eğer Türksat kullanıcıları var ise bence bu taleplerini bildirmeli, aksi halde gerçekten nereden para alsak diye uğraşacaklar...

Hocam davanda haklıysan yapıştır CİMER'e güzel bir yazı. Sonra o yazıyı Turksat'ın sosyal medya hesaplarını taglayarak paylaş. Bak bakalım peşinde nasıl koşturuyorlar...
 

NapperC

Öğrenci
23 Aralık 2022
44
7
8
34
Hocam davanda haklıysan yapıştır CİMER'e güzel bir yazı. Sonra o yazıyı Turksat'ın sosyal medya hesaplarını taglayarak paylaş. Bak bakalım peşinde nasıl koşturuyorlar...
Yani böyle bir şeyin normal olup olmadığını bilmiyorum. Heralde dediğiniz gibi böyle bir şeyin olmaması gerekiyor. Garip geldi.
 

Yahya Furkan

Profesör
Moderatör
İçerik Ekibi
29 Şubat 2020
3,450
5
3,701
358
Merhaba, Türksat'tan (KabloNet) arıza kaydı oluşturmuştum. Oluşturduktan sonra "Arızanın kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilmesi halinde 100TL bedelinde ücret bir sonraki faturanıza yansıyacaktır." şeklinde bir mesaj geldi. Arıza kaydı oluştururken bu bilgilendirme yapılmadı. Benim düşüncem hizmet bedeli adı altında böyle bir şeyin olmamasıdır. Asıl sorun Türksat'ın böyle bir ücretlendirme yapması garip. Tekrar arayıp bir talep formu oluşturdum ve talebimi mi ilettim. Türksat kullanıcısı var ise müşteri hizmetlerini arayıp talep ve şikayetlerini iletebilirler, umarım dikkate alırlar. Bu konu hakkında sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Bu durum normal mi değil mi bilemedim.
Normal.
 

Akita

Profesör
28 Aralık 2020
1,348
61
228
Merhaba, Türksat'tan (KabloNet) arıza kaydı oluşturmuştum. Oluşturduktan sonra "Arızanın kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilmesi halinde 100TL bedelinde ücret bir sonraki faturanıza yansıyacaktır." şeklinde bir mesaj geldi. Arıza kaydı oluştururken bu bilgilendirme yapılmadı. Benim düşüncem hizmet bedeli adı altında böyle bir şeyin olmamasıdır. Asıl sorun Türksat'ın böyle bir ücretlendirme yapması garip. Tekrar arayıp bir talep formu oluşturdum ve talebimi mi ilettim. Türksat kullanıcısı var ise müşteri hizmetlerini arayıp talep ve şikayetlerini iletebilirler, umarım dikkate alırlar. Bu konu hakkında sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Bu durum normal mi değil mi bilemedim.
Normal falan değil, 1 haftadır internetim yoktu ve Vodafone Net her hangi bir ücret talep etmedi? Aksine Mobil hattıma 100 GB paket tanımladılar ücretsiz olarak. :)
 

Can_AKA_

SDN
SDN
3 Aralık 2021
118
2
71
28
27
Merhaba, Türksat'tan (KabloNet) arıza kaydı oluşturmuştum. Oluşturduktan sonra "Arızanın kullanıcı kaynaklı olduğu tespit edilmesi halinde 100TL bedelinde ücret bir sonraki faturanıza yansıyacaktır." şeklinde bir mesaj geldi. Arıza kaydı oluştururken bu bilgilendirme yapılmadı. Benim düşüncem hizmet bedeli adı altında böyle bir şeyin olmamasıdır. Asıl sorun Türksat'ın böyle bir ücretlendirme yapması garip. Tekrar arayıp bir talep formu oluşturdum ve talebimi mi ilettim. Türksat kullanıcısı var ise müşteri hizmetlerini arayıp talep ve şikayetlerini iletebilirler, umarım dikkate alırlar. Bu konu hakkında sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Bu durum normal mi değil mi bilemedim.
Diğer hizmet sağlayıcılarda da mevcut. Normal.
 

Can_AKA_

SDN
SDN
3 Aralık 2021
118
2
71
28
27
Normal falan değil, 1 haftadır internetim yoktu ve Vodafone Net her hangi bir ücret talep etmedi? Aksine Mobil hattıma 100 GB paket tanımladılar ücretsiz olarak. :)
Arızanın sizden kaynaklı olmadığını bildikleri için böyle yaklaşmışlardır. Normalde 5-10 GB verirler, 100 GB biraz bonkör olmuş, şaşırdım.
 
Üst