- Konuyu başlatan
- #31
konukulas
Asistan
- Katılım
- 30 Ekim 2016
- Mesajlar
- 223
- Reaksiyon puanı
- 67
- Puanları
- 28
- Yaş
- 29
Hiçbirisi müşteri odaklı değil Türkcell , vodafone , Türk telekom hepsi de aynı şeyin laciverti.. rekabet kurulu herkesi kararsız bırakarak zaten bunların rekabet içerisinde olduğunu zannediyor.. vodafone red de large tarifesi kullanıyorum.. önceden spotify vardı lig tv vardı.. sağolsunlar hepsini uçurdular.. uçurmaları hiç önemli değil öncelikle koskocaman şirketsin herşeye mesaj atmasını biliyosun. buna da mesaj at de ki " saygıdeğer kullanıcımız , üzgünüz ki spotify ile anlaşmamız bitmiştir. bu şekilde kampayada alternatifler üretmek için elimizden geleni yapacağız." mesajı at yeminle kullanıcıların hepsi hoşnut olur. adamlar iptal ediyor ne bir haber var ne bir bildirim var.. önceki arkadaşların söylediği gibi müşteri hizmetleri red olmasına rağmen hat saffada kalitesiz.. eğri oturup doğru konuşalım bir sıkıntı yaşadın mı diye sorsanız.. derimki ufak tefek sıkıntılar yaşadım fakat bunları büyütmek için elinden geleni yapan bir red müşteri hizmetleri olduğu için sağolsunlar soğuttular beni.. benim sloganım oldu artık ya şu cümle " elin ingiliz gavuru gelip beni deli gibi sömürüp köpek muamelesi yapacağına , giderim Türkcell'e hepsi bizden olmasa dahi bir kısmı yine bizim ülkemizin insanına dönüyor. Türkcell kazıklasın beni hiç değilse derim ki kendi ülkemizin adamı bunlar yapsın.. " taahhütüm bitsin saniye düşünmeden Türkcell..
Aynen hocam,
3-4 senedir vodafone red kullanıyorum. Avantajlar süper havalimanı lounge, hızlı geçiş, spotify, digiturk play süper.
Beşiktaş - fenerbahçe maçında digiturk'e bi girdim şok oldum. Paket silinmiş ve sms yok, öbür gün spotify'a tıkladım üyelik yok. Aradım ve sorunca kampanya değişiklik gizli tutulabilir vodafone 'un kararıdır dedi bize haber verildi mi sorunca hayır dedi.
Gelelim vodafone red müşteri hizmetleri dedikleri noktaya; normaliyle hiç bi farkı olmayan tamamen kalitesiz, amatör ve çözüm sunmayan bi müşteri hizmetleri. evimde de çekmiyor. Turkcell'e geçmek için bi nedenim yok. O kadar avantaj olmasına rağmen Turkcell platinum paketine geçiş talebinde bulunarak sim kartını bugün aldım. Olumlu / olumsuz durumları paylaşırım.