harunatess1
Öğrenci
- Katılım
- 9 Nisan 2021
- Mesajlar
- 9
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 26
Merhabalar ;
4 ay öncesinde Türk Telekom üzerinden Yalın İnternet Satın aldım, modemim olmadığı için modemi de Türk Telekom'dan aldım. Model Tplink VC 220 Modeli ürünü aldığımdan beri kopma, hız problemi yaşıyorum. Firma da Türk Telekom'da biz ilgilenmiyoruz. İade kabul etmiyoruz. 15 iş günü teknik serviste inceleniyor deniliyor. Bu durum başına gelen oldu mu? Hakem heyetine başvuran vs..
Destek Lütfen
4 ay öncesinde Türk Telekom üzerinden Yalın İnternet Satın aldım, modemim olmadığı için modemi de Türk Telekom'dan aldım. Model Tplink VC 220 Modeli ürünü aldığımdan beri kopma, hız problemi yaşıyorum. Firma da Türk Telekom'da biz ilgilenmiyoruz. İade kabul etmiyoruz. 15 iş günü teknik serviste inceleniyor deniliyor. Bu durum başına gelen oldu mu? Hakem heyetine başvuran vs..
Mesaj otomatik birleştirildi:
Destek Lütfen
Son düzenleme: