Valorant'ta Sürekli Paket Kaybı Yaşıyorum (Türk Telekom 15 Mbps / Modem Değişikliği Sonrası da Devam Ediyor)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Osyy09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Osyy09

Öğrenci
Katılım
7 Haziran 2021
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Merhaba arkadaşlar,
Valorant oynarken uzun süredir devam eden ve bir türlü çözemediğim bir paket kaybı sorunuyla karşı karşıyayım. Konuyla ilgili denediğim birçok şey oldu ancak ne yazık ki hala aynı problemi yaşıyorum ve sizlerden yardım rica ediyorum.
İnternetim Türk Telekom 15 Mbps'e kadar sabit internet. Eski modemim Huawei HG658 v2 idi, paketi kaybı yaşayınca modemin eski olmasından kaynaklı olabileceğini düşünüp yeni bir Tenda AC1200 V12 modem aldım. Maalesef modem değişikliğine rağmen sorun devam etti.
Oyun öncesinde yaptığım bazı optimizasyonlar var:
* Wi-Fi'yi tamamen kapatıp Ethernet kablosuyla bağlanıyorum.
* ASUS GameFirst uygulaması üzerinden sadece Valorant ve Riot Client'a internet erişimi izni verip, arka plandaki tüm uygulamaların internet kullanımını kısıtlıyorum.
Tüm bu önlemlere rağmen oyun içerisinde sürekli olarak "paket kaybı" uyarısı alıyorum ve bu da oyun deneyimimi oldukça olumsuz etkiliyor.
Sizce sorun neyden kaynaklanıyor olabilir? Türk Telekom hattından mı, altyapıdan mı, yoksa başka bir donanımsal veya yazılımsal problem mi var? Bu konuda daha önce benzer bir deneyim yaşamış veya çözüm bulmuş arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim!
 
Üst