Türk Telekom : Rezillik

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Naaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Kısaca anlatacağım;
hiç bir borcumuz olmadığı halde bugün 4.gün ve şirket hattımız hala kapalı. türk telekomu defalarca aradık 4 defa arıza kaydı 1 defa şikayet kaydı aldılar. şirketimizin telefonu borçtan dolayı kapalı ve borcumuz yok! onlarda diyor evet borcunuz yok diye.böyle birşey olabilir mi ? bugün yine arıza kaydı almak istediler.bütün ofis çalışanları olarak seferber olduk ama sonuç yok. ev telefonu olsa hadi neyse diyeceğim ama bu kadarına da pes doğrusu. yazıklar olsun sana türk telekom.
 

djvahset

Profesör
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
1,276
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
abi bak bence kesin bir yanlışlık vardır türk telekom yapmaz öleşeyler
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
abi bak bence kesin bir yanlışlık vardır türk telekom yapmaz öleşeyler

dostum. ödenmeyen fatura yok. borç yok. tel kapalı. nasıl bi yanlış anlaşılma.
tek problem şu : türk telekomun rezilliği.
 

kosasker

Profesör
Katılım
24 Aralık 2008
Mesajlar
3,195
Reaksiyon puanı
49
Puanları
228
Aynı şey benim de başıma geldiği için herşeyi süperonline'a devrettim.
 

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
Bende dün müşteri hizmetlerine ağzıma geleni söyledim iyi iyi kayedetin dedim yetkilileriniz dinlesin dedim

evimi taşıtım doğal olarak Tlf nakil yaptırdım 25 şubat başvuru yaptım 26 şubat bağlamaya geldiler 27 şubat acılacaktı dün işten eve gitiğimde tlf halen aktiv olmamıştı aradım müşteri hizmetlerini arıza bölümüne bağlanmak istedim bunlar beni dolaştırdılar dolaştırdılar tam 10 dakika geçti bende açtım ağzımı yumdum gözümü ağzıma geleni söyledim müşteri hizmetleri temsilcinede sordum kaydetiyormu diye evet dedi iyi ozaman iyi kaydetin yetkilileriiz dinlesin dedim ağzıma geleni söyledim rezil bunlar insanları aptal sanıyorlar
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Olayı bir avukata danış, bu süre zarfında uğradığın iş kaybına (maddi kayıp) yönelik tazminat davası aç
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Olayı bir avukata danış, bu süre zarfında uğradığın iş kaybına (maddi kayıp) yönelik tazminat davası aç

aslında aklımaza gelmedi değil ama pek bi sonuç çıkmaz diye düşündüm..
hep bu yüzden kaybediyoruz ya zaten halk olarak..
 

tambjk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2011
Mesajlar
3,263
Reaksiyon puanı
16
Puanları
218
Ttnet, mecidiyeköy gibi istanbulun merkezi sayılabilecek, birsürü şirketin bulunduğu biryere 4mb'den daha yüksek hız veremiyor!! Bu da diğer rezillikleri.

2 ay önce 8mb hız alıyordum, 4'e düştü. Aradım müşteri temsilcisi santralla aranızdaki mesafeden ve kablo kalitesindendir diyor :) Evim türktelekom genel müdürlüğüne 1km mesafede, ne santrali söküp başka yere yada benim evimi taşımadıklarına göre mesafeye bağlı olarak nasıl bir hız düşüşü olabilir anlamak zor. Gülermisin ağlarmısın :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
oluyor böyle şeyler. bende neti kapattırmıştım bi ara. net kapalı iken 2 ay hala fatura geldi. zar zor adamlar faturaları iptal etti. sesimi çıkarmasam ödemek zorundaydım.
bide şirket hattı. sonuçta maddi kaybınız ve zaman kaybınız olcak. avukata başvurun, bir bilene başvurun.
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Ttnet, mecidiyeköy gibi istanbulun merkezi sayılabilecek, birsürü şirketin bulunduğu biryere 4mb'den daha yüksek hız veremiyor!! Bu da diğer rezillikleri.

2 ay önce 8mb hız alıyordum, 4'e düştü. Aradım müşteri temsilcisi santralla aranızdaki mesafeden ve kablo kalitesindendir diyor :) Evim türktelekom genel müdürlüğüne 1km mesafede, ne santrali söküp başka yere yada benim evimi taşımadıklarına göre mesafeye bağlı olarak nasıl bir hız düşüşü olabilir anlamak zor. Gülermisin ağlarmısın :)

tt müşteri hizmetleri arıza kaydı alıyor. bi kağıda veya word dosyasına yazıyor bunu. sistem otomatik olarak kaydınız alınmıştır diye mesaj atıyor cep telefonuna.sonra bu mesajdan tam 4 saat sonra da arıza bulunamamıştır diye mesaj geliyor. sistem böyle işliyor yani,kimsenin arıza için uğraştığı falan yok :D
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
aslında aklımaza gelmedi değil ama pek bi sonuç çıkmaz diye düşündüm..
hep bu yüzden kaybediyoruz ya zaten halk olarak..

İşleriniz yogunsa, ve bu türktelekom hatasından kaynaklı maddi kaybınız olduğunu kanıtlayabilirseniz, rahatlıkla sonuç çıkar. Yeterki bu konularda daha önce dava açmış tecrübeli bir avukata danış. Hatta google da arama yap "avukatların da yazdığı bir forum" vardı sanırım bır ara denk gelmiştim, ordan birine danış istersen.
 

tambjk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2011
Mesajlar
3,263
Reaksiyon puanı
16
Puanları
218
tt müşteri hizmetleri arıza kaydı alıyor. bi kağıda veya word dosyasına yazıyor bunu. sistem otomatik olarak kaydınız alınmıştır diye mesaj atıyor cep telefonuna.sonra bu mesajdan tam 4 saat sonra da arıza bulunamamıştır diye mesaj geliyor. sistem böyle işliyor yani,kimsenin arıza için uğraştığı falan yok :D

Aynen, işin o kısmı ise daha rezil :) 8 farklı temsilcisyle konuştum, hepsine durumu anlattım, hepsi arıza kaydı oluşturdular, hepside çözüldü! :)

Diyorum bağlantım kopuyor. Temsilci ise hemen kontrol edelim deyip, gidip hat değerlerimi güncelliyor, bir bakıyorum 8 den 6 ya düşürmüş, 8 kaldırmıyormuş :) Bu nasıl bir çözüm oldu şimdi? Diyorum böyle arıza mı çözülür, siz hızımı 8mb olarak tutup bağlantı kopması sorununu düzeltirseniz bunun adı çözüm olur diyorum. Hemen işi başkasına yıkmak amacıyla arıza kaydı oluşturalım diyor. Ertesi gün arıyorlar, sorun çözüldü, hatlarım sağlammış :D Ertesi ay ise 6mb'den 4mb düşürüyorlar, derken enson baktım 2mb gördüm, güzel bir küfür ettim 4 e çektiler :)
 

kosasker

Profesör
Katılım
24 Aralık 2008
Mesajlar
3,195
Reaksiyon puanı
49
Puanları
228
İşin içinde TTnet varsa, paranızla rezil olmaya daima hazır olun arkadaşlar.
3 yıl önce evi taşıdım, beni 2 gün boyunca uğraştırdılar. Sinir krizleri geçirdim resmen.
Son konuştuğumuz ablaya karşı mahcubum. En son ona patladım bende ne yapayım.
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
İşin içinde TTnet varsa, paranızla rezil olmaya daima hazır olun arkadaşlar.
3 yıl önce evi taşıdım, beni 2 gün boyunca uğraştırdılar. Sinir krizleri geçirdim resmen.
Son konuştuğumuz ablaya karşı mahcubum. En son ona patladım bende ne yapayım.

son satır süper :D
 
Üst