teknolojigarip
Öğrenci
- Katılım
- 29 Nisan 2021
- Mesajlar
- 7
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 3
- Yaş
- 24
2 Gün önce internet hızımı 6 mbps den 16 mbpse yükselttim ve altyapım da 16 destekliyor ama ben 6 mbps almaya devam ettim müşteri hizmetlerini aradığımda hızınız yükselmiştir dedi sonra olanları anlattım arıza kaydı oluşturuldu 1 saat sonra teknisyen beni arayıp pano yani ankastre kutusundan modeminize gelirken kopukluk oluyor bu yüzden o hızı alıyorsunuz elektirikçi çağırmanız gerekiyor dedi bazı yazıları okudum Türk telekomun verdiği modem den dolayı olduğunu söyleyenler var o yüzden arada kaldım modeme gönderdiğim resimdeki şeylerden anlayan varsa cevaplayabilir mi acaba modem de mi sıkıntı var yoksa kablolar ile mi ilgili şimdiden teşekkür ediyorum.