Tuhaf bir arıza

srknakca

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar.
Foruma ilk mesajımı yazıyorum, malesef telefonum arızalandı bu vesile ile sizlere ulaşmış bulunuyorum.
Umarım ileride de nice paylaşımlarımız olur.

Benim başıma gelen olay şu şekilde,
Telefonum Samsung S3 LTE(i9305). Yaklaşık 4 ay önce yurtdışından aldım.Hiçbir sorun yaşamadan da 4 aydır kullanıyordum.
Fakat 8 gün önce telefon bazı yerlerde çekmemeye başladı. Şehir merkezine gidiyorum, eve gidiyorum full çekiyor.Hem konuşma hem mobil data alıp vermede hiç sıkıntı olmuyor, fakat işyerimde ağa kayıtlı değil uyarısı almaya başladım ki işyerimde önceden hep çekerdi.Yine aynı şekilde sokak araları gibi önceden çektiği yerlerde çekmemeye başladı, sadece merkezi yerlde çekiyor. Çektiği zamanda full çekiyor. S3ün çekmediği yerlerde sim kartı başka telefona takıyorum gayet güzel çekiyor. Hatta 64 lük sim karttı 128 lik aldım değiştim birşey olmadı. Ne rom ne root ne imei yazımı herhangi birşey de yapmadım.Telefonu düşürme de düşürmedim. Kendiliğinden böyle bir durum oldu.

Samsung yetkili servise götürdüm-ki anladım oraya oturttukları görevli bilgi olarak sıfır- bu kesinlikle anakart arızası, biz yapamayız... Neden? E siz yurtdışından almışsınız imei yi yazmamız etmemiz lazım oda yurtdışı cihazlarda olmuyor. Hayır sanki kanundışı bir iş yapıyorum. Yurtdışından aldım gittim olması gerektiği gibi kaydımı yaptırdım. İnsanı bir de suçlu yerine koyuyorlar.Garantiden yaptırmak istiyorum da demedim parasıyla yaptıracağım dedim...Benim telefonumda daha 4 aylık, içinin açılmasını istemiyorum-donanımsal bir arıza olacağına pek ihtimal vermiyorum-bu gittiğim servistekiler sağlam telefonu da hiç edecek izlenimi bıraktılar bende...

Başıma gelen olay bu şekilde. Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Sizce nedir bu problemin sebebi-nasıl düzeltebiliriz?
 

dadaş27

Profesör
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
2,276
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Merhaba arkadaşlar.
Foruma ilk mesajımı yazıyorum, malesef telefonum arızalandı bu vesile ile sizlere ulaşmış bulunuyorum.
Umarım ileride de nice paylaşımlarımız olur.

Benim başıma gelen olay şu şekilde,
Telefonum Samsung S3 LTE(i9305). Yaklaşık 4 ay önce yurtdışından aldım.Hiçbir sorun yaşamadan da 4 aydır kullanıyordum.
Fakat 8 gün önce telefon bazı yerlerde çekmemeye başladı. Şehir merkezine gidiyorum, eve gidiyorum full çekiyor.Hem konuşma hem mobil data alıp vermede hiç sıkıntı olmuyor, fakat işyerimde ağa kayıtlı değil uyarısı almaya başladım ki işyerimde önceden hep çekerdi.Yine aynı şekilde sokak araları gibi önceden çektiği yerlerde çekmemeye başladı, sadece merkezi yerlde çekiyor. Çektiği zamanda full çekiyor. S3ün çekmediği yerlerde sim kartı başka telefona takıyorum gayet güzel çekiyor. Hatta 64 lük sim karttı 128 lik aldım değiştim birşey olmadı. Ne rom ne root ne imei yazımı herhangi birşey de yapmadım.Telefonu düşürme de düşürmedim. Kendiliğinden böyle bir durum oldu.

Samsung yetkili servise götürdüm-ki anladım oraya oturttukları görevli bilgi olarak sıfır- bu kesinlikle anakart arızası, biz yapamayız... Neden? E siz yurtdışından almışsınız imei yi yazmamız etmemiz lazım oda yurtdışı cihazlarda olmuyor. Hayır sanki kanundışı bir iş yapıyorum. Yurtdışından aldım gittim olması gerektiği gibi kaydımı yaptırdım. İnsanı bir de suçlu yerine koyuyorlar.Garantiden yaptırmak istiyorum da demedim parasıyla yaptıracağım dedim...Benim telefonumda daha 4 aylık, içinin açılmasını istemiyorum-donanımsal bir arıza olacağına pek ihtimal vermiyorum-bu gittiğim servistekiler sağlam telefonu da hiç edecek izlenimi bıraktılar bende...

Başıma gelen olay bu şekilde. Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Sizce nedir bu problemin sebebi-nasıl düzeltebiliriz?
Bildiğim kadarıyla kaçak olarak almadıysan 1 yıl uluslararası garanti var, yani yapmak zorundalar.
Bunun dışında bir de o çekmeyen yerlerde başka bir SIM kartı telefonuna takıp denedin mi?
 

srknakca

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Başka sim kart takınca da durum aynı. Bir değişiklik olmuyor.

lordarcual üstadım 12. konu nedir.
 

dadaş27

Profesör
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
2,276
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Başka sim kart takınca da durum aynı. Bir değişiklik olmuyor.

lordarcual üstadım 12. konu nedir.

O zaman dediğim gibi, kaçak olarak almadıysanız bildiğim kadarıyla 1 yıl uluslararası garanti var, ve bu işi garanti sayesinde servise ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz, peşini bırakmayın derim. İnternette şikayet siteleri var oraları da kullanabilirsiniz.
 

srknakca

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yok malesef , duvarı örmüşler. Mümkün değil. Birde parasıyla da yapmayız diyorlar. Muhtemelen anakart arızası imiş-IMEI numarası anakarta gömüşüymüş, aldığım ülkede yeni anakart takılmalı, yeni imei numarasını BTK ya bildirmeliymişim.... Çok güzel yokuş yapıyorlar. Ya bu telefonda samsung yazıyor nokia nın servisi mı tamir edecek bunu diyorum, herhangi bir telefoncuya gösterebilirsiniz diye bana akıl veriyor... bu kadar kalitesiz bir satış sonrası hizmeti. Esasında telefonu çok severek kullanıyodum, beğeniyodum da ama bunlardan sonra soğudum,belki bana denk geldi.
 

sirnatli21

Asistan
Katılım
11 Kasım 2012
Mesajlar
278
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
avea hat mı kullanıyorsun ? eğer avea hat k ullanıyorsan vodafone geç derim.. bende de o sorun vardı ve ne hikmetse avea hattından kaynaklanıyordu.. telefon şebekesi açık olmasına rağmen arayana bana ulaşamıyor ve arayanların mesajları geliyorduı
 

srknakca

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yok hocam Turkcell kullanıyorum. Hattı taşıyadabilirim ama bu problem 8-9 gündür var, öncesinde 3-4 aydır böyle bir durum yoktu.
 

Hangman35

Asistan
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Samsung teknisyeni anakart arızası var diyorsa, garanti kapsamında yardım edemez. 1 yıl uluslararası garantili ürünün bunu kimse inkar edemez. Ama uluslararası garanti konusu ne yazık ki bildiğiniz gibi değil. Samsung uluslararası garanti kapsamında sadece panel ve batarya değişimi yapabilir.
 

srknakca

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Esasında samsung teknisyeni değilde, serviste bankoda oturan bayan bu şekilde yorum yaptı. Nedense yurtdışı alınma cihaz olduğunu duyunca hiç ilgilenmedi bile. Peki rootlayıp kernel yüklememin bir faydası olurmu sizce? Denemeye değer mi?
 
Üst