Ttnet Şikayet Kampanyası "Yemezler TTnet"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Hafiye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

flood_77

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Aralık 2006
Mesajlar
1,478
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
Alternatif kurumlar lazım ama altyapı çok zor ve pahalı. Bir superonline var o da şimdilik iyi. Turkcell sonuçta yarın birgün o da TTNET gibi olur. Maalesef herşeyin dandik ve pahalı olanını kullanıyoruz. Bu sorun nasıl çözülür derseniz kabullenici mantığımızın değişmesi ile olur. Önce bizim seçimimiz ile bizi yönetenlerin bize bakış açısının değişmesi lazım.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sayın yetkılıler adıma kayıtlı t t net çok yavasladı tel actım hızı az bı yukseldı yıne dustu bunu boyle kullanamıyacak ısek alın ve musaıt bırterınıze .... bızler enayıyız tabı soymak kandırmak cabası ya ılgılenın yada ben bunu iptal edecegım duyarsız t t net gorevlılerını goreve cagırıyorum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
TTNet kadar rezil bir servise sahip internet sağlayıcısı yok arkadaşlar. Hem çalışanları hemde sunduğu servis kalitesi 3. sınıf. Özet olarak lanet olsun TTNet'e. bu şirkete abone olmaya çalışan arkadaşlarımı eşimi dostumu şiddetle uyaracağım..
 

ShadowFix

..........
Müdavim
Katılım
14 Mayıs 2008
Mesajlar
2,570
Reaksiyon puanı
77
Puanları
228
Yaş
40
Konuyu hortlatalım, 2014 ilk ayı zamlandı, hadi arkadaşlar şikayet mesaj yağmuru başlasın, bu kadar çabuk pes etmeyinn.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
:angry:ttnet le yeni tanıştım fakat bukadar kötü hizmet verdiklerini bilmiyodum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar ttnet hakkında yaptığım şikayet müracaatım aşağıda belirtilmiştir. size tavsiyem ttnet almayın. bu şirket sadece müşterilerini dolandırıyor. nolu Ttnet abonesiyim. Yaklaşık 7 yıldır Ttnet aboneliğim devam etmektedir. İki yıl önce Ttnet müşteri hizmetleri(444 0375) tarafından aranarak, müşteri temsilcisi tarafından size özel bir kampanyamız var denilmiş ve kabul ederseniz iki yıl boyunca 45 TL fatura ödeyeceksiniz denilmiştir. Fakat ilk yıl 45-55 TL arasında gelen fatura ikinci yıl 90 TL olarak gönderilmeye başlanmıştır. Konuyla ilgili müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşme sonrasında faturanızı 80 TL ye indirebiliriz, taahhüt vermişsiniz, ikinci sene 90 TL ödeyeceksiniz denilmiştir. Ses kayıtlarını dinlemek istediğimde savcılığa müracaat ediniz denilmiştir. Ayrıca geçen yıl içinde ttnet alt yapısında meydana gelen arızalanma nedeniyle yaklaşık 6 ay gibi bir süre internet hizmeti alamadım. Konuyla ilgili ilçede Ttnet yetkilisi olan Türk Telekom şefliğine müracaat ettim. Görevli türk Telekom şefi tarafından yaşadığımız sıkıntı doğrulanmış ve konuyla ilgili mühürlü imzalı yazı verilmiş bu yazı şeflik tarafından Van Türk Telekom il müdürlüğüne ve Ttnet müşteri temsilciliği tarafından verilen 0 212 306 10 10 numaralı faksa fakslanmıştır. Ayrıca konuyla ilgili Türk Telekom il müdürlüğüne yapılan müracaatta ise ilçe türk Telekom şefliği nasıl böyle bir yazı verir size diyerek ilçe şefliği tanınmamış işlemler bu doğrultuda yapılmamıştır. Taahhüt verdiğim söylenen yıl içinde sürekli arızalanma ve kopmalar yaşamaya başladım. Konuyla ilgili her müşteri temsilciliğini aradığımda sistemsel hata nedeniyle arıza kaydı oluşturulamıyor, size geri dönüş yapılacak denilerek kandırılmış ve geri dönüş yapılmadığı gibi arıza da giderilmemiştir. Halen sıkıntımız devam etmektedir. Bu gün 26.01.2015 tarihi itibariyle ttnet hattımızın dondurulması için müracaat ettim. Ttnet şirketi tarafından hem fatura gönderilip hem de hizmet verilmemesi, müşteri temsilcilerinin geri arama yapılacak denilerek yalan ve yanlış beyanlarda bulunmaları,şirketin arızaya karşılık bir onarım veya yapım yapmadan kaydı ulaşılmadı, arıza giderildi şeklinde yalan yanlış ifadelerle arıza kaydını kapattırması şirketin müşterisine karşı sözleşme kurallarına aykırı davrandığı, hizmet vermeden bedelini tahsil etmek isteyerek dolandırıcılık girişiminde bulunduğunu açıkça göstermektedir. Yapılan yeni düzenlemelerle müşteriye karşı bu şekilde davranma suç sayılmış ve tüketici hakları koruma altına alınmıştır. Konuyla ilgili Tüketici hakem heyetini de müracaat edilmiştir. Her ne kadar müşteri temsilciliğine ilgili konuşma kayıtlarını talep etmişsek de savcılığa müracaat edin denilmektedir. Söz konusu şirket hakkında şikâyetçiyim. Gerekli adli işlemlerin başlatılarak, müşteri temsilciliğini 0541 ..... nolu telefondan arama kayıtlarım, verilen cevaplar ve temsilcilik tarafından kayıt edilen konuşmaların talep edilerek gerekli işlemlerin başlatılması tarafıma verdikleri zararın kendilerinden tahsili ile gereğini saygılarımla arz ve şikayet ederim. 26.01.2015
 
Üst