Arkadaşlar,
Yeni evime taşınmamla beraber, 10 yıllık farklı sürelerde TTNet kullanıcısı olarak tekrar TTNet'i seçtim. Yalın İnternet Kampanyasından yararlanıp 6 GB Net tarifesine üye oldum. Paket veya tarife fiyatı 40 TL olmasına rağmen ( bağlantı ücretini de aylara dağıtınca 42 lira oluyormuş, abone olurken öyle söylediler), gördüm ki, 70 liranın üzerinde fatura geliyor. Online üye olurken YALIN internet tarifeleri arasında geçiş yapabileceğimi okuduğumdan, bari YALIN internet limitsiz 60 TL'lik tarifesine geçeyim dedim. TTNet satış merkezlerinden birine gidip tarifemi limitsiz yaptım. Fakat daha sonra 4440375 çağrı merkezini bir sebepten dolayı arayayım dedim. Çağrı merkezindeki arkadaş, tarifemin kampanyasız olduğunu ve bundan dolayı faturamın 70 liranın üzerinde geleceğini söyledi. Arkadaşa, ücretsiz kablosuz modem kampanyasından yararlanıp modemimi aldığımı ve faturamın kampanyalı tarife üzerinden 60 TL olarak gelmesi gerektiğini söyledim. Fakat arkadaş, sistemlerinde tarifemin kampanyalı tarife gözükmediğini söyledi.
Şimdi TT Net yetkililerine soruyorum. "Bu adalet midir? 10 yıllık müşterinize yaptığınız ayıp değil midir? Müşterinizi kaybetmemek için, Müşterinizin haklarını da gözetmeniz gerekmez mi" Saygılarımla. Serdar Çağlar. TTNet Hizmet Numaram: 1897950067, Hesap No: : 7010273197
Yeni evime taşınmamla beraber, 10 yıllık farklı sürelerde TTNet kullanıcısı olarak tekrar TTNet'i seçtim. Yalın İnternet Kampanyasından yararlanıp 6 GB Net tarifesine üye oldum. Paket veya tarife fiyatı 40 TL olmasına rağmen ( bağlantı ücretini de aylara dağıtınca 42 lira oluyormuş, abone olurken öyle söylediler), gördüm ki, 70 liranın üzerinde fatura geliyor. Online üye olurken YALIN internet tarifeleri arasında geçiş yapabileceğimi okuduğumdan, bari YALIN internet limitsiz 60 TL'lik tarifesine geçeyim dedim. TTNet satış merkezlerinden birine gidip tarifemi limitsiz yaptım. Fakat daha sonra 4440375 çağrı merkezini bir sebepten dolayı arayayım dedim. Çağrı merkezindeki arkadaş, tarifemin kampanyasız olduğunu ve bundan dolayı faturamın 70 liranın üzerinde geleceğini söyledi. Arkadaşa, ücretsiz kablosuz modem kampanyasından yararlanıp modemimi aldığımı ve faturamın kampanyalı tarife üzerinden 60 TL olarak gelmesi gerektiğini söyledim. Fakat arkadaş, sistemlerinde tarifemin kampanyalı tarife gözükmediğini söyledi.
Şimdi TT Net yetkililerine soruyorum. "Bu adalet midir? 10 yıllık müşterinize yaptığınız ayıp değil midir? Müşterinizi kaybetmemek için, Müşterinizin haklarını da gözetmeniz gerekmez mi" Saygılarımla. Serdar Çağlar. TTNet Hizmet Numaram: 1897950067, Hesap No: : 7010273197