Koca Adam
Profesör
- Katılım
- 15 Kasım 2011
- Mesajlar
- 4,113
- Reaksiyon puanı
- 13
- Puanları
- 218
Ben yaşadığım sorunlardan dolayı müşteri temsilcilerini sorumlu tutmuyorum bu bir.
İkincisi, tanımadığınız birine bağırıp çağırıp küfretmeyi de savunmuyorum.
Üçüncüsü, bir müşteri temsilcisi küfür yedi diye işinden kovulmaz.
Dördüncüsü, TTNET bana 7/24 destek ve sorunların çözümünü taahhüt ediyorsa bunu yerine getirecek.
Beşincisi, o müşteri temsilcisiyse benim sorunlarımı çözmek için var başından savmak için değil.
Altıncısı, üç kuruş beş kuruş fark etmez ben telekoma bu hizmetler için para ödüyorum telekom babasının hayrına bu hizmetleri bana vermiyor ve telekom verdiğim o ÜÇ KURUŞ paradan dolayı bana bu hizmetleri sağlamak zorunda.
Son olarak da kimsenin özeli beni alakadar etmez. O müşteri temsilcilerinin aldığı direktifler de beni alakadar etmez. O müşteri temsilcisinin müşteriye karşı tavır alma gibi bir lüksü de yoktur.
bal gibi alır