Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
o zaman benimde cep ve agsl numarasını göndermem lazım. 3 aya yakın hizmet alamayıp fatura ödemekteyim. bilgisayar taksiti bitmedi için iptal edemiyorum
4-10-2012 tarihinde adima kayitli 342-25-------- numarali telefonumu nakil etmek için müşteri hizmetlerini aradim 05-10-2012 günü için randevu istediler ögleden sonra gelecez dediler hala gelen giden yok dün akşam aradim sistem yok dediler boşalttigim evde tlf hala bagli ben anahtari iade ettim ama adima kayitli tlf orda açik magduriyetimin ivedilikle giderilmesini istiyorum. Cengiz akan 0506-6--------
444 03 75 numaralı telefonlar daha çalmadan kapanıyor internet faturası gelince ödüyoruz ama telekomunda aynı hassasiyetle görevini yerine getirmesini istiyorum kaç gündür internet kullanamıyorum karşımda muhattap yok nasıl ulaşacağım arıza kaydı için
2,5 ay internetsiz kaldım ilgilenen olmadı tabi bu süre zarfında müdürlüğe 15-20 defa başvurdum gelcez yarım saat snra diyorlardı gelen giden olmuyordu,olmadı bölge müdürlüğünü aradım olmadı genel merkezi aradım o da olmadı en son ulaştırma bakanlığına yazdım bakalım ne olacak,faturayı çatır çatır alırlar ama hizmet 0...sonuç olarak 2,5 ay sonunda daha yeni telefon numaramı iptal edip bana yeni numara verdiler o numaradaki hatayı düzeltecek bilgimiz yok dediler...bakalım ne çıkacak ulaştırma bakanlığından....
lafı şuraya getirmek istiyorum;
malesef 121 arızaya ulaştınız ulaştınız ulaşamazsanız malesef kullanamamaya devam edeceksiniz....boşuna diğer numaralara ulaşmaya çalışmayın diğerleri aslında birazcık göstermelik sanırım(şahsi düşüncem)
kardeşim 1,5 aydır internet yok tel yok gelen yok bu nasıl hizmet anca arıza kaydı olusturuolar müdürlere söleyinn haftasonu gelicem diyee yada mesai alıcam diye hususi bozuoalr herhalde..ne ev telefonu nede internet var parasında deilim hizmete bakın altı yapı calısmasını yapında 1,2 sürsün 2 ay deil..
ben internet kullanıcısıyım devamlı kesiklik yapıyor ama biz faturayı tam ödüyoruz bu konuyla kim ilgilenecek buradaki telekoma bildirdim ilgilenmediler
Modem yerel santralla DSL bağlantısı sağlarken Modem üzerindeki DSL ışığı yanıp sönecek,ve başarıyla bağlandığında sabit olarak yanacaktır. Lütfen Modem üzerindeki DSL ışığını ve Modem arkasındaki DSL hat giriş kablosunun doğru olarak takıldığını kontrol ediniz.Eğer modem hala DSL bağlantısı sağlayamıyorsa ve internet gezgini sizi bu sayfaya yönlendiriyorsa lütfen İnternet Servis Sağlacınız TURK TELEKOM (444 1 444) ile temasa geçiniz. Eger sorun yoksa Internet Explorer kapatın ve tekrar açın. yaa bune arkadaşlar 1 aydır bu sorunu yaşıyorum ve bütün servislere gitim türktelekuma gitim adamlar gelib bakmadı bile bu arada vanın başkale ilcesindeyim, belki 1 aydır kulanmadğım halde herladede bu nun parasını ödeyecek deyilim asla kabul etmem
ttnet diğer operatörler gibi belgeli hırsız 62 lira sabit ücretle sınırsız kullanmaktayım tabi bu 62 lira sözde kalan bir uygulama her ay 70 ile 86 lira arası ücret ödüyorum hırsız yalancı sahtekarsınız.... oooooohhhh birrr nebze içimi döktüm
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:tam insan dolandırıcısı bu ttnet 49 tl ye tahüt yapıyorum ve 3 aydır 95 tl fatura geliyor arayınca bizim yapacamız bişey yok diyorlar