Merhaba forum üyeleri, gerek haberleri gerek forumu takip ediyorum ama pek sık yazmıyorum. SDN'e bir derdimi danışmam gerekti.
Net 4 adsl kullanıcısıydım geçen ay net6 paketine geçtim. sürekli 4.7 5 Gb arası download yapıyordum bu paket benim için yeterli diye düşündüm. Ekim ayında gelecek fatura 32 lira paket+8 lira kota aşımı ile toplamda 40 lira idi. ama bu ayki fatura bedeli 156 lira. o kadar şikayet kaydı dilekçeler ile hiçbiryere varamadık. türk telekom merkezinden söylenildiği üzere paket değişikliğim hat kapatması olarak algılanmış ve bu kadar çok gelmiş. işte bu olayı açıklayan bir şikayet açtı falan. bu olay dün oldu. bu sabah 4440375'i aradım. meğersem işlem yapmaları için benim önce faturayı yatırmam gerekiyormuş. faturayı yatırmayacagımı derhal yeni fatura düzenlenmesini istediğimi söyledim. Tamam efendim aldım kaydınızı biz sizi arayacağız filan. Sonra işlemleri hızlandırmak adına türk telekom genel merkeze gittim. Orada da yine kabul ediyorlar size 116 lira fazladan fatura gelmiş ama bunu yatırmanız gerek size iadesi yapılır filan. üstelik faturanın bugün son günü yatırmazsak bi de faiz işleyecekmiş. neticede TTnet iki gündür bir kere geri dönmedi ve ben 3 kez şu faturayı düzeltmek için girişimde bulundum. TTnetten bi daha cevap gelmeyecegini sanıyorum. Acaba ben şimdi ne yapabilirim bu faturayı düzeltmek için? tüketici haklarını filan mı arasam? yardımlarınız çok makbule geçer.
Net 4 adsl kullanıcısıydım geçen ay net6 paketine geçtim. sürekli 4.7 5 Gb arası download yapıyordum bu paket benim için yeterli diye düşündüm. Ekim ayında gelecek fatura 32 lira paket+8 lira kota aşımı ile toplamda 40 lira idi. ama bu ayki fatura bedeli 156 lira. o kadar şikayet kaydı dilekçeler ile hiçbiryere varamadık. türk telekom merkezinden söylenildiği üzere paket değişikliğim hat kapatması olarak algılanmış ve bu kadar çok gelmiş. işte bu olayı açıklayan bir şikayet açtı falan. bu olay dün oldu. bu sabah 4440375'i aradım. meğersem işlem yapmaları için benim önce faturayı yatırmam gerekiyormuş. faturayı yatırmayacagımı derhal yeni fatura düzenlenmesini istediğimi söyledim. Tamam efendim aldım kaydınızı biz sizi arayacağız filan. Sonra işlemleri hızlandırmak adına türk telekom genel merkeze gittim. Orada da yine kabul ediyorlar size 116 lira fazladan fatura gelmiş ama bunu yatırmanız gerek size iadesi yapılır filan. üstelik faturanın bugün son günü yatırmazsak bi de faiz işleyecekmiş. neticede TTnet iki gündür bir kere geri dönmedi ve ben 3 kez şu faturayı düzeltmek için girişimde bulundum. TTnetten bi daha cevap gelmeyecegini sanıyorum. Acaba ben şimdi ne yapabilirim bu faturayı düzeltmek için? tüketici haklarını filan mı arasam? yardımlarınız çok makbule geçer.