Stranrear
Öğrenci
- Katılım
- 30 Mart 2011
- Mesajlar
- 20
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
Evet arkadaşlar herkese merhaba, sorunum şu; mayıs'ın 23'ünden itibaren yaşadığım bir netten kopma sorunu var. 20 dk'lık aralıklarla netten düştükten sonra modemi kapat/aç tan sonra geliyor net, kimi zamanda gittikden sonra kısa süreliğine kendi geliyor ama yine gidiyor.. bu süre zarfında sayısını unuttuğum kadar 444 0 375'ten arıza kaydı oluşturdum ancak sorun içerdeki tesisatta diye sonuçlandırılmış hepsi. itiraz edip elit hizmete başvurdum sonunda Haziran'ın 22'sinde bir tekniker teşrif etti. modeme bir alet bağladı sinyal olduğunu söyledi (ki bunu zaten biliyorduk) bir telefon açtı numara mı verdi nereden kopuyor bak dedi. karşıdaki kişi sorunun port'ta olduğunu söyledi ki tekniker sorun bizdeymiş sokakta bulunan telefon ankastresine gitti beni aradı bir daha olmaz düzelmiştir dedi. bende ona güvenerek tamam dedim.
gideli 20 dk oldu sorun tekrarlamaya başladı. hemen ardından Haziranın 23'üne kimse gelmeyince 25'ine elit hizmet randevusu aldım haliyle yine kimse gelmedi. araya bayram telaşı ve bayram girdi 9 günlük tatil derken Temmuz ayının 12 sinde güneşlideki müdürlüğe gittim orada yaptıkları sadece arıza kaydı oluşturmakmış yine oluşturdular oradaki kişi bana gen.müd. şikayet et dedi 0 375'ten geldik şikayetimizi ettik. bu arada yine netteyim o gün kopmaların zamanı 1 saate - 2 saate kadar çıktı. bi gün sonrası yani Temmuzun 13'ünden 19'u saat 15 30'A pcyi açana kadar yoktu. yaptıklarını düşündüm hatta 14'ünde birisi aradi düzeldi mi diye sordu evet dedim. gel gelelim sorun tekrarlamaya başladı ve yardımcı olacaklarını düşünmüyorum yine arıza kaydı oluşturduk ancak sorun devam ediyor. firmayı dava etmeye karar verdim bu iki aylık süreçte ödediğim ft tutarlarınıda isticem. şimdi evdeki tesisatta sorun olduğunu düşünmüyorum olsa 6 günlük süreçte çalışmazdı. başka bir modem taktım aynı sorun orda da oluyor. yani her kapı bunlara çıkıyor. nette gördüğüm kadarıyla mahkeme kararlarını dahi uygulamıyormus bu şirket neyapmam lazım.
yaşadığım sorun ve hukuki süreç hk siz ne düşünüyorsunuz? acı tatlı tecrubeleriniz nedir paylaşırsanız sevinirim tşk ederim. (konu oluştura tıkladığım anda dahi net gitmişti)
gideli 20 dk oldu sorun tekrarlamaya başladı. hemen ardından Haziranın 23'üne kimse gelmeyince 25'ine elit hizmet randevusu aldım haliyle yine kimse gelmedi. araya bayram telaşı ve bayram girdi 9 günlük tatil derken Temmuz ayının 12 sinde güneşlideki müdürlüğe gittim orada yaptıkları sadece arıza kaydı oluşturmakmış yine oluşturdular oradaki kişi bana gen.müd. şikayet et dedi 0 375'ten geldik şikayetimizi ettik. bu arada yine netteyim o gün kopmaların zamanı 1 saate - 2 saate kadar çıktı. bi gün sonrası yani Temmuzun 13'ünden 19'u saat 15 30'A pcyi açana kadar yoktu. yaptıklarını düşündüm hatta 14'ünde birisi aradi düzeldi mi diye sordu evet dedim. gel gelelim sorun tekrarlamaya başladı ve yardımcı olacaklarını düşünmüyorum yine arıza kaydı oluşturduk ancak sorun devam ediyor. firmayı dava etmeye karar verdim bu iki aylık süreçte ödediğim ft tutarlarınıda isticem. şimdi evdeki tesisatta sorun olduğunu düşünmüyorum olsa 6 günlük süreçte çalışmazdı. başka bir modem taktım aynı sorun orda da oluyor. yani her kapı bunlara çıkıyor. nette gördüğüm kadarıyla mahkeme kararlarını dahi uygulamıyormus bu şirket neyapmam lazım.
yaşadığım sorun ve hukuki süreç hk siz ne düşünüyorsunuz? acı tatlı tecrubeleriniz nedir paylaşırsanız sevinirim tşk ederim. (konu oluştura tıkladığım anda dahi net gitmişti)