Toshiba yaptı yapıcağını!!

7/24

Profesör
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
3,816
Reaksiyon puanı
51
Puanları
48
Dostum öncelikle geçmiş olsun.

Bu işlerde tecrübesi olan birisi olarak şunu yazmak isterim.

Bende uzun zaman hp kullandım. Batarya şarj sorunum vardı. 3 kere servise gittikten sonra ürünü artık kabul etmeyeceğimi serviste ki görevli kişiye beyan ettim.

Sonra müşteri hizmetlerinden aradılar ve ürünün birebir değişim olacağı söylendi. Ben işleyişi bildiğim için telefonda ki bayana şunu söyledim.

Siz bana bu ürünün birebir değişim olacağını söylüyorsunuz peki para iadesi hakkımı neden bana beyan etmediniz ?

Eğer işi bilmeyen birisi olsaydı direkt değişim hakkını kullanacaktı.

Ben yeni ürün kabul etmeyeceğimi üstüne basa basa söyledim.

2 gün sonra aradılar ve hesap numaramı istediler uzun uğraş sonucunda 2007 yılında 2.600 liraya aldığım laptopun ücreti hesabıma yatmıştı. Keza ki o yılda ben çok pahalıya almıştım dolar kuru yüzünden.

Ve ben daha hesaplı çıktım 18 ay kullandıktan sonra paramı geri aldım ve 1.500 liraya daha hesaplı bir makine aldım ;)

Kısa lafın özü haklarını çok iyi bil ve hatta ben olsam elimde faturada varsa ve bana garantinin bittiğini ve 700 lira kadar fark çıkarıyorlarsa ben bu işin üstüne düşer hakkımı mahkeme de arardım.


Eğer ki senin faturana göre garanti süren varsa neden garanti bitti diyorlar, bunun sebebini öğren ve direkt değişim hakkına git.!
 

mennes

Asistan
Katılım
29 Mayıs 2012
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
5 senedir herhangi bir sorun yaşamadım ki her ay 10 civarı cihaz gönderiyorum bir çoğu da kullanıcı hatası olduğu halde sorunu çözüyorlar. Siz cihazı aldığınız yere mi götürdünüz yoksa direk yetkili servise mi verdiniz ?

aldığım yere götürdüm o da direk istanbula mı izmire mi ne yolladı(izmirdi galiba) bidaha kaç kere gittim 2. ayın sonunda geldi dediler bilgisayarın babam yakındı onu aradım eve bilgisayarı getirdi bu ne dedim senin bilgisayarmış dedi, ki benim bilgisayarın klavye kısmı falan beyazdı bu tamamen siyah ne model ne başka bişey uymuyor babam da benim bilgisayarı bilmediğinden getirmiş geri götürdüğümde bunun başkasının bilgisayarı olduğunu anladık alsam kullansam kimse bidaha ulaşamaz bana sahibinin bilgilerini bilgisayardan bulup telefonla aradım oh geldi mi benim bilgisayar kaç aydır onu bekliyom dedi benim ilk bilgisayarım masaüstü acer di 2000 yılında acayip bi fiyata almıştım açsam hala kullanılıyo tabi 4gb harddiske xp dahi kurulmuyor ondan sıkıntım yoktu ama notebook aldım buna güvenerek böyle bi sorun çıktı

mesaj çok uzun ve konudan konuya oldu biraz ama aralıksız aklıma geleni yazdım :D
 

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dostum öncelikle geçmiş olsun.

Bu işlerde tecrübesi olan birisi olarak şunu yazmak isterim.

Bende uzun zaman hp kullandım. Batarya şarj sorunum vardı. 3 kere servise gittikten sonra ürünü artık kabul etmeyeceğimi serviste ki görevli kişiye beyan ettim.

Sonra müşteri hizmetlerinden aradılar ve ürünün birebir değişim olacağı söylendi. Ben işleyişi bildiğim için telefonda ki bayana şunu söyledim.

Siz bana bu ürünün birebir değişim olacağını söylüyorsunuz peki para iadesi hakkımı neden bana beyan etmediniz ?

Eğer işi bilmeyen birisi olsaydı direkt değişim hakkını kullanacaktı.

Ben yeni ürün kabul etmeyeceğimi üstüne basa basa söyledim.

2 gün sonra aradılar ve hesap numaramı istediler uzun uğraş sonucunda 2007 yılında 2.600 liraya aldığım laptopun ücreti hesabıma yatmıştı. Keza ki o yılda ben çok pahalıya almıştım dolar kuru yüzünden.

Ve ben daha hesaplı çıktım 18 ay kullandıktan sonra paramı geri aldım ve 1.500 liraya daha hesaplı bir makine aldım ;)

Kısa lafın özü haklarını çok iyi bil ve hatta ben olsam elimde faturada varsa ve bana garantinin bittiğini ve 700 lira kadar fark çıkarıyorlarsa ben bu işin üstüne düşer hakkımı mahkeme de arardım.


Eğer ki senin faturana göre garanti süren varsa neden garanti bitti diyorlar, bunun sebebini öğren ve direkt değişim hakkına git.!

Öncelikle sağolasin arkadaşim..
Sistemde bi sıkıntı olabileceğini söyledi bana eline faturayı aldıktan sonra... ayni sorundan 3-4 kez yaşamış olsam dediğin gibi talepte bulunucam ama farklı sebeplerden hata verdiği için bu talepte bulunamıyorum..bugun yarin dönücekler bana duruma gore bakıcam ama öncelikle garantiyi uzattırcam sonraki garanti süresinde elbet bir sekilde ayni hataları vericektir,)
 
D

Deleted member 216045

SDN Okuru
burdan tüm servislere özellikle casper toshiba hepiniz canı cehenneme :D umarım bu küfür olarak kabul edilmez

banada casper saolsun çok uğraştırdı
hocam casperın ayrı bir anısı var bende.
casper neo alacaktık vatan pc'ye daha yeni gelmişti.
tam motajı yapacaklar psu bozuk :D sinirlendim biraz sonra diğer pc yi taktılar çalıştırcaklar bu neo'da da başka bi yer bozuk çıkmıştı tam hatırlamıyorum o gün bu gündür casper adını duyunca tiksiniyorum.
yaklaşık 2 senedir acer 5742G kullanıyorum banamısın demedi :D biraz dış kaplaması dandik plastikten ama iç donanımları bana yeterli gibi. şu maxpayne 3 ve akranı oyunlarda medium grafik yapıyorum, arada kardeşimin toplama pc sine bakıp iç geçirmiyorda değilim :(
 

ByBerk

Profesör
Katılım
28 Mayıs 2011
Mesajlar
1,182
Reaksiyon puanı
3
Puanları
38
hocam casperın ayrı bir anısı var bende.
casper neo alacaktık vatan pc'ye daha yeni gelmişti.
tam motajı yapacaklar psu bozuk :D sinirlendim biraz sonra diğer pc yi taktılar çalıştırcaklar bu neo'da da başka bi yer bozuk çıkmıştı tam hatırlamıyorum o gün bu gündür casper adını duyunca tiksiniyorum.
yaklaşık 2 senedir acer 5742G kullanıyorum banamısın demedi :D biraz dış kaplaması dandik plastikten ama iç donanımları bana yeterli gibi. şu maxpayne 3 ve akranı oyunlarda medium grafik yapıyorum, arada kardeşimin toplama pc sine bakıp iç geçirmiyorda değilim :(


seninki baya değişik bir durum

ben aldım laptopda bi sıkıntı yok 3 ay sonra touchpadde bi arıza oldu neyse gönderdim 10 iş gününde geldi şaşırdım vay be dedim kötü ismi atmışlar fln . 2 gün sonra baktım laptop donuyo bad sector olmuş dedim siz nsl test ediyorsunuz gönderin fln 18 gün iş gününde gönderdiler 1 hafta tekrar disk bozuldu bu sefer siz bozdunuz demesinmi ayar oldum

allahtan sigorta vardı rahat uzun bir süre casper almam daha veya ben oraya teknik servis girerim orayı düzeltirim ondan sonra :D
 

tuskilidi

Profesör
Katılım
31 Aralık 2006
Mesajlar
1,401
Reaksiyon puanı
17
Puanları
38
teknik servislerin kıyaslanması açısından yaşadığım olayı anlatayım ben de :)

hp laptopum çalışır durumdayken çocuklar pilini çıkarmışlar ve anakart yanmış. garantinin bitmesine de sekiz gün kalmıştı. aradım hp servisini sorunu anlattım ve aynen durumu anlattım çalışırken çocuklar pilini çıkarmışlar laptop açılmıyor dedim. neyse kargodan gelip laptopu içi hava dolu plastik bir şeye koyup kutulayıp yolladılar. ben de herhalde anakartın parasını benden alırlar diye düşünürken çok kısa bir sürede ücret talep etmeden anakartı değiştirip yolladılar. ben de çok şaşırdım.
 

7/24

Profesör
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
3,816
Reaksiyon puanı
51
Puanları
48
teknik servislerin kıyaslanması açısından yaşadığım olayı anlatayım ben de :)

hp laptopum çalışır durumdayken çocuklar pilini çıkarmışlar ve anakart yanmış. garantinin bitmesine de sekiz gün kalmıştı. aradım hp servisini sorunu anlattım ve aynen durumu anlattım çalışırken çocuklar pilini çıkarmışlar laptop açılmıyor dedim. neyse kargodan gelip laptopu içi hava dolu plastik bir şeye koyup kutulayıp yolladılar. ben de herhalde anakartın parasını benden alırlar diye düşünürken çok kısa bir sürede ücret talep etmeden anakartı değiştirip yolladılar. ben de çok şaşırdım.
vay be sans bak

73 8+ üş
 

c_emre_m

Öğrenci
Katılım
18 Kasım 2008
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şahsen ben sadece isminden dolayı Toshiba'ya o kadar çok para vermem. Örneğin Toshiba'nın i3 işlemcili bir modelini alacağına Acer'in i5 işlemcili daha donanımlı bir makinasını alabilirsin. Neden Toshiba'ya daha fazla vereyim. Bugüne kadar aynı dönemler içerisinde bir çok arkadaşıma Acer 5742G modelini aldık. Hepside çok memnun. Isınma sorunu yok, performans dersen bir notebook'a göre oldukça iyi. Birçok oyunu medium kalitede oynuyor.

Bir ara arkadaşımın Asus marka garantisi biten notebook'u kendi kendine kapanıyordu. Garantisinin bitip bitmediğini tam olarak bilmiyorduk, Garantisi bitmek üzere yada bitmişti. Servise gönderdim, hediye olarak geldiği için faturasının olmadığı söyledim.

Asus servisten aradılar, cihazın garantisi bitmiş ve anakartının değişmesi gerekiyormuş. Fiyat=760-TL. Tabi vazgeçtik.

Bence elektronik eşya birazda şans işi.
 
D

Deleted member 216045

SDN Okuru
teknik servislerin kıyaslanması açısından yaşadığım olayı anlatayım ben de :)

hp laptopum çalışır durumdayken çocuklar pilini çıkarmışlar ve anakart yanmış. garantinin bitmesine de sekiz gün kalmıştı. aradım hp servisini sorunu anlattım ve aynen durumu anlattım çalışırken çocuklar pilini çıkarmışlar laptop açılmıyor dedim. neyse kargodan gelip laptopu içi hava dolu plastik bir şeye koyup kutulayıp yolladılar. ben de herhalde anakartın parasını benden alırlar diye düşünürken çok kısa bir sürede ücret talep etmeden anakartı değiştirip yolladılar. ben de çok şaşırdım.
benimde anakart anım var.
psu'nun kablosunu masaya çarptım, anakart yandı. 3 -4 kez yeni anakart verdiler :D hepsinide aynı pc ye takarak yaktım . zevkine gidip yenisini alıp yakıyordum. hobi olcaktı biraz daha tekrar etseydim :) sonra pc yi parçalayıp sattım.

Şahsen ben sadece isminden dolayı Toshiba'ya o kadar çok para vermem. Örneğin Toshiba'nın i3 işlemcili bir modelini alacağına Acer'in i5 işlemcili daha donanımlı bir makinasını alabilirsin. Neden Toshiba'ya daha fazla vereyim. Bugüne kadar aynı dönemler içerisinde bir çok arkadaşıma Acer 5742G modelini aldık. Hepside çok memnun. Isınma sorunu yok, performans dersen bir notebook'a göre oldukça iyi. Birçok oyunu medium kalitede oynuyor.

Bir ara arkadaşımın Asus marka garantisi biten notebook'u kendi kendine kapanıyordu. Garantisinin bitip bitmediğini tam olarak bilmiyorduk, Garantisi bitmek üzere yada bitmişti. Servise gönderdim, hediye olarak geldiği için faturasının olmadığı söyledim.

Asus servisten aradılar, cihazın garantisi bitmiş ve anakartının değişmesi gerekiyormuş. Fiyat=760-TL. Tabi vazgeçtik.

Bence elektronik eşya birazda şans işi.
şuan 5742G'den yazıyorum :D tam bir fiyat-performans ürünü. bi eksiği hdd( 540 rpm ). 2 yıllık emektar. ama bu emektara ssd takarsam beni bi kaç yıl daha götürür.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben 4 senedir toshiba satalite a300 15g kullanıyorum cok şükür hiç bir şeyi yok ki benim kadar cok yoran da olmamıstır bilgisayari. (abartısız 50 den fazla forma yedit ve sistem degisti.. nerdeyse sade 30 kez ubuntu kurup kaldırdım).
 

GassipGirl

Doçent
Katılım
4 Ekim 2011
Mesajlar
781
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
ben de toshiba kullanıcısıyım 3 yıldır kullanıyorum sadece 20.ayında anakartım patladı yanmış

ama ben çok memnun kaldım servisten kargo gelip aldı servise ulastıgının ertesi günü anakartı değiştirip kargoya vermişler ve kargo getirip teslim etti 1 lira dahi ödemedim herkese övüyordum üzüldüm senin adına
 
Üst