Haber TOGG 24 Saatte 22 Bin 150 Adet Sipariş Aldı!

Bu konuyu okuyanlar

Fakehero

366. Gün
Emektar
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,342
Reaksiyon puanı
5,397
Puanları
113
Yaş
35
Şimdi servis ağında Bosch car service ile anlaşma yapıldı. Fiyat olarak dar gelirlinin alabileceği bir araç değil. Ayrıca sıfırdan piyasaya giren markaların ilk fiyatları genellikle yüksektir ve amaç sermaye biriktirip zamanla daha ucuz araç çıkarmaktır. Bunun bir örneği olarak Tesla'yı söyleyebiliriz. Önemli olan bu arabayı vatandaşın alabilmesi için alım gücünü yükseltmek ve bu sırada üretim adedini de artırmak gerekir. Bu aracı dar gelirlinin kredi çekerek alması için en az 5 yıllık bir süre daha var.
 

intibah

Asistan
Katılım
10 Temmuz 2007
Mesajlar
451
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Hala aşağılık kompleksinden kurtulamayan arkadaşlar var. Sihalar içinde başlarda çoğu parça dışarıdan dendi ama zamanla yerlilik oranı arttı ve dışa bağımlılığımız bitti ve tüm dünyaya ihraç eder hale geldik. Emeklemeden yürünmez. İnsanların emeklerine birazcık saygı duyun zamanla model sayısı, yerlilik oranı artacak ve fiyat uygun hale gelecek. Siyaset uğruna ülkesini ve mühendislerini küçümseyenler rezil olmaya mahkumdur.

1680081950379.png


 
Son düzenleme:

Graffyavuz

Asistan
Katılım
22 Mart 2018
Mesajlar
264
Reaksiyon puanı
213
Puanları
43
Hala aşağılık kompleksinden kurtulamayan arkadaşlar var. Sihalar içinde başlarda çoğu parça dışarıdan dendi ama zamanla yerlilik oranı arttı ve dışa bağımlılığımız bitti ve tüm dünyaya ihraç eder hale geldik. Emeklemeden yürünmez. İnsanların emeklerine birazcık saygı duyun zamanla model sayısı, yerlilik oranı artacak ve fiyat uygun hale gelecek. Siyaset uğruna ülkesini ve mühendislerini küçümseyenler rezil olmaya mahkumdur.

Ekli dosyayı görüntüle 180988

Temel efendi bu yayına çıkmadan önce kaç duble çekmiş önce onu açıklasın.
 

Eratosthenes

Müdavim
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1,235
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
860
Puanları
113
Bu forumda arabacı varsa cevaplasın bu arabanın arkadan itiş olmasını anlayamadım. Eğer mantıklı bir açıklaması yoksa intihar diyebilirim bu arabaya. Bi sedanın rwd olması var birde suv aracın rwd olması var.
Tam olarak neyin açıklanmasını istiyorsun onu anlamadım
 

Eratosthenes

Müdavim
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1,235
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
860
Puanları
113
Arkadan itiş olmasının sebebinin açıklanmasını istedim. Neden bunu istediğimi belirttim mesajın devamında zaten. :)
Sence neden arkadan çekiş olmaması gerekiyor? Önce fikrini sun ki karşı argüman sunmak isteyen ona göre sunabilsin
 

Martin Archimbaud

Moderatör
Moderatör
Katılım
13 Ağustos 2019
Mesajlar
3,390
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,556
Puanları
113
Sence neden arkadan çekiş olmaması gerekiyor? Önce fikrini sun ki karşı argüman sunmak isteyen ona göre sunabilsin
Pardon, ben mesajda sebebi yazdım sanmışım. Benim bildiğim SUV araçlar hep ya önden çekiş ya da 4x4 olur. Genellikle ikisi arasında geçişli oluyorlar. İlk defa arkadan itiş bir SUV gördüm. Düşünsenize bu arabanın yüksek hızlardayken bir anda kaydığını. Önden çekiş bir araçta, veya arkadan itiş olsa da sedan bir araçta toplamak yine mümkün olur. Ama bu arabanın aerodinamiği arkadan itişe uygun değil bence. Olası bir kontrolü kaybetme anında toplamak imkansız olur. Diğer bütün markalar SUV araçlarını 4x4 veya önden çekiş yapıyorsa demek ki var bir bildikleri. Açıkçası bana çok saçma geldi. Ama varsa mantıklı bir açıklaması, beklerim.
 

Eratosthenes

Müdavim
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1,235
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
860
Puanları
113
Benim bildiğim SUV araçlar hep ya önden çekiş ya da 4x4 olur. Genellikle ikisi arasında geçişli oluyorlar.
BMW X1,X3,İX3 modelleri arkadan çekişli


Diğer bütün markalar SUV araçlarını 4x4 veya önden çekiş yapıyorsa demek ki var bir bildikleri.
Çoğu araçların önden çekişli olarak üretilmesinin sebebi üretiminin kolay,hızlı ve düşük maliyetli olmasıdır.
Düşünsenize bu arabanın yüksek hızlardayken bir anda kaydığını. Önden çekiş bir araçta, veya arkadan itiş olsa da sedan bir araçta toplamak yine mümkün olur.
Bunu nereden çıkardınız onu anlamadım ama önden çekişli araçların viraja girerken understeer durumu ile karşı karşıya kalma ihtimali arkadan itişli arabalara göre daha fazladır sebebi ise önden çekişli araçlarda ağırlığın önde olması ve kütleye bağlı olarak ön kısmın eylemsizliğinin daha fazla olmasıdır. Ayrıca arkadan çekişli arabaların yüksek hızlarda manevra kabiliyeti önden çekişli arabalara göre daha fazladır
Mesaj otomatik birleştirildi:

Düşünsenize bu arabanın yüksek hızlardayken bir anda kaydığını. Önden çekiş bir araçta, veya arkadan itiş olsa da sedan bir araçta toplamak yine mümkün olur.
1 milyonluk araçta esp illaki vardır
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadan itiş olmasının sebebinin açıklanmasını istedim.
İvme ve manevra kabiliyetinden dolayı olabilir
 
Son düzenleme:
Üst