Penetrator God
Doçent
- Katılım
- 14 Ocak 2020
- Mesajlar
- 901
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 541
- Puanları
- 93
- Yaş
- 27
Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
İşlemci: Quad Core Processor
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: DirectX11, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Depolama: 12 GB kullanılabilir alan
İşlemci: Quad Core Processor
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: DirectX11, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Depolama: 12 GB kullanılabilir alan
Oyun Hakkında:
The Bureau: XCOM Declassified, oyuncuların uzaylılarla savaşan elit bir takıma komuta ettiği popüler strateji oyunları serisinden biraz farklı olarak üçüncü şahıs taktiksel bir nişancı oyunudur. Oyun, BioShock 2'yi de yaratan 2K Marin Studio tarafından geliştirildi. 23 Ağustos 2013'te çıkış yaptı. Hikaye, orijinal adı The Bureau olan XCOM organizasyonunun kökenlerine bir bakış sunuyor. ABD hükümeti tarafından 1962 yılında, tüm dünyanın nükleer bir savaşın patlak vermesi korkusuyla titrediği bir dönemde kurulmuştur. XCOM prototipinin ana görevi, ABD vatandaşlarını Sovyet'ler Birliği'nden gelen zararlı bilgilerden korumaktı. Dünya dışı bir uygarlık bir numaralı tehdit haline geldiğinde bu amaç değişmışti.
XCOM'un ve tüm insanlığın ana düşmanı Zudjari adı verilen uzaylı bir ırktır. Hayatta kalmak için farklı gezegenlerden beslenirler ve sonunda dikkatlerini Dünya'da çekmiştir. Zudjari yok olmaya yakın olduğundan, insanlarla savaşmak için XCOM: Enemy Unknown'dan bilinen köleleştirilmiş bir uzaylı ırkını kullanırlar, ancak kendileri de savaş alanında elit birimler olarak görünürler. Oyuncu, üç kişilik bir ekiple hareket eden William Carter olarak insanlığı kurtarmaya çalışır. Görevi, düşmanın tespit edildiği yerlere ulaşmak ve güç kullanarak tehditten kurtulmaktır. Oynanış çoğunlukla uzaylıları vurmaktan ibaret olsa da, doğru taktikleri seçmek önemlidir. Bu konuda üçüncü şahıs bakış açısı, komuta sistemi ve çevresel mekanikler yardımcı olur. Ayrıca eski sahiplerine karşı kolayca kullanılabilen gelişmiş uzaylı silahlarına her zaman oyun sırasında dikkat edip kullanmanızı öneririm. Genellikle, bu tür silahların sahip olduğu etkiler insan silahlarından çok farklıdır ve savaşta size paha biçilmez yardım sağlayabilirler.
Bir göreve çıkmadan önce, dört sınıfa ayrılmış karakterler arasından iki ekip üyesi seçebilirsiniz: Recon hasar vermeye odaklanır, Engineer savaş ekipmanlarıyla taretler veya mayınlarla ilgilenir, Support takım arkadaşlarının savunma istatistiklerini geliştirir ve Commando düşmanın dikkatini kendi üzerine çeker. Savaştayken zamanı yavaşlatabilir ve yoldaşlarınıza hareket, saldırı veya özel yeteneklerin kullanımı ile ilgili ayrıntılı emirler verebilirsiniz. Oyundaki yoldaşlarınızın ölümsüz olmadığını unutmamak önemlidir. Yere düştüklerinde, onlara hızlı bir şekilde yardım etmelisiniz, aksi takdirde kalıcı olarak öleceklerdir. Bu önemli bir kayıptır, çünkü ekip üyeleri yeni yeteneklerle birlikte deneyim seviyeleri kazanırlar.
Her görevden sonra XCOM karargâhına geri dönüyorsunuz. Orada personelle konuşabilir ve gitmek istediğiniz görevleri seçebilirsiniz. Operasyonlar hikaye tabanlı, küçük görevler ve ekip üyeleriniz tarafından gerçekleştirilen sevk görevleri olarak ayrılıyor. Ana görevler sırasında Carter'ın birinin kaderine karar vermesi veya başka zor seçimler yapması gereken ayrıca durumlar vardır. The Bureau: XCOM Declassified Unreal Engine 3 motoruyla geliştirilmiştir. Oyun 1960'lı yıllarına özgü pek çok tasarım görülürken, aynı zamanda bilim kurgu öğeleri ile de harmanlanmış tezat ama ilginç bir görselliğe sahiptir. Popüler diğer oyunlarının aksine, The Bureau: XCOM Declassified tamamen tek oyuncu bölümüne odaklanıyor ve herhangi birçok oyunculu desteği bulunmamaktadır. Oyun ortalama 15 saat bir oynanış sunmaktadır.
Oyundan Görüntüler:
Oynanış Videosu: