FakeGamer48
Asistan
- Katılım
- 16 Mart 2021
- Mesajlar
- 275
- Reaksiyon puanı
- 62
- Puanları
- 28
- Yaş
- 26
Kanunları net bir şekilde biliyorum tahhütümde bitti müşteri hizmetlerini arıyacam bi halt yapmazlarsa çaat iptal i basacam.Derhal gerekli birimlere başvurmanızı öneririm. Taahhütünüz varsa da ayıplı mal satmaktan dolayı tüketici hakem heyetine başvurup taahhüt cayma bedeli ödemeden iptal ettirebilirsiniz aboneliğinizi.
Bu internet ile foruma girmeyi başarmışsınız. Sabrınızı ve el becerinizi tebrik etmek lazım.
Kesinlikle. Böyle bir şeye hizmet denemez çünkü. Ülkemizde hala bu şekilde bir rezaletin olması çok üzücü.Kanunları net bir şekilde biliyorum tahhütümde bitti müşteri hizmetlerini arıyacam bi halt yapmazlarsa çaat iptal i basacam.
Ah ah bizim kabloyu kopartmışlar (adsl kablosunu) aryıruz müşteri hizmetlerini ekip yollayacağız diyor. Sonra kabloyu bağladım interneti 10 dk kullandım diyolarki efendim ttnet te sıkıntı var bundan sonra bu 2 yıllık deneyimimi birçok yerde anlatıcam ve insanların vodafone net e geçmemesi için uyarıcam.Vodafone cidden bir sorun kendisi. Ben bile bugüne kadar 30'a yakın aradım müşteri hizmetlerini, gelip modeme falan bakacağız dediler ama hiç bakmadılar ve gelmediler bile. Hepsi de farklı farklı şeyler söylüyorlar. Yani birbirlerinden haberi yok hiç birinin. Arada bir gidiyor veya yavaşlıyor. Yani boşuna para veriyoruz.
Zaten bu sene bitecek ve bir daha bakmam Vodafone'a ama belki.