- Katılım
- 11 Nisan 2011
- Mesajlar
- 4,314
- Reaksiyon puanı
- 19
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar size dün başıma gelen bir olay anlatacam
Dün teledünya müşteri hizmetlerini aradım 10 dakika telefonda bekledikden sonra niyahet müşteri temsilcilerden biri telefona cıktı ve durumu anlatım teledünya abone olmak istiyorum paket avantajlarını bana söyleyebilirmisiniz dedim ve tutu saymaya ben hd li paket almak istiyordum ve bunu iletim bana 10 dakika herşeyi anlatıkdan sonra ne ismimi ne cismi sordu ve dediki bey efendi biraz bekleyin bilgilerinizi günceleştiriyorum tabi 5 dakika bekledikden sonra bilgilerinizi günceleştirdim dedi ve ismi sordu ! isminizi öğrenebilirmiyim dedi ))) ben de hanfendi hani bilgilerimi günceleştirdiniz ismim orada yokmu diye cevap verdim )) neyse ondan sonra adımı soyadımı ilimi ilcemi ve mahellemi sordukdan sonra oturdum adressi sordu bende cadde ve kapı daire numarımı söyledim ve bu cadde istanbulda bullanmamkdadır diye yanıt aldım yıllardan beri bu cadde den otorum herkesin bildiği bir büyük ana cadde 2 yaşındaki cocuk sorsan parmakla gösterir size söylesem siz bile bilirsiniz bu cadde istanbulun göbeğinde nişantaşına 5 dakika taksime 10 dakika yürüyerek ve tanınmış bir cadde müşterihizmetleri istanbulda böyle bir cadde bulunmamakdatır diyor ve dediki bey efendi oturdunuz apartmanda teledünya kulanan abone varmı var dedim hemen üstkomşum kulanıyor ve adını soy adını söyledim evet bu isim abonemiz dedi şidmi soruyorum bu nasıl müşteri hizmetleri )) komşum la acaba farklı adresslermiz mi var)) ama apartman aynı şimdi aradan 35 dakika gecmiş ve bana adress buldum beyefendi görememişim cadde yi diye yanıt aldım abone işlemlerine başlayalım dedi tamam dedim nasıl olsa da kol gibi girdi telefon faturası aramışken bitsin dedim bilgilerimi günceleyen müşteri hizmetleri )) bana tekrardan adımı soyadımı tc kimlik no sordukdan sonra biraz bekleyiin dedi işleminiz gercekleştiriyorum dedi 5 dakika sonra bey efendi şuan abonelik işleminizi yapamıyorum sistemizde öğlen saatlerinden beri arıza var diye bana söyleyince deliye döndüm benim aradım saat ise akşam 19:00 da ve bana 2 saat sonra tekrar arayın diye alay eder gibi söylemesi beni cileden cıkardı ve basdım küfürü kapatım var mı böyle müşterihzimetleri ya acaba böyle hizmet kim sunuyor ya
olan bana oldu tam tamına 52 dakika sürdü ve 52 dakika dan sonra bana sistemimiz bugün öğlenden itibaren arızalı işlem yapamıyoruz peki madem işleminiz arızalı beni neden işleme alıyorusnuz ve 52 dakika tlf da tutuyorsunuz yazık değil
Dün teledünya müşteri hizmetlerini aradım 10 dakika telefonda bekledikden sonra niyahet müşteri temsilcilerden biri telefona cıktı ve durumu anlatım teledünya abone olmak istiyorum paket avantajlarını bana söyleyebilirmisiniz dedim ve tutu saymaya ben hd li paket almak istiyordum ve bunu iletim bana 10 dakika herşeyi anlatıkdan sonra ne ismimi ne cismi sordu ve dediki bey efendi biraz bekleyin bilgilerinizi günceleştiriyorum tabi 5 dakika bekledikden sonra bilgilerinizi günceleştirdim dedi ve ismi sordu ! isminizi öğrenebilirmiyim dedi ))) ben de hanfendi hani bilgilerimi günceleştirdiniz ismim orada yokmu diye cevap verdim )) neyse ondan sonra adımı soyadımı ilimi ilcemi ve mahellemi sordukdan sonra oturdum adressi sordu bende cadde ve kapı daire numarımı söyledim ve bu cadde istanbulda bullanmamkdadır diye yanıt aldım yıllardan beri bu cadde den otorum herkesin bildiği bir büyük ana cadde 2 yaşındaki cocuk sorsan parmakla gösterir size söylesem siz bile bilirsiniz bu cadde istanbulun göbeğinde nişantaşına 5 dakika taksime 10 dakika yürüyerek ve tanınmış bir cadde müşterihizmetleri istanbulda böyle bir cadde bulunmamakdatır diyor ve dediki bey efendi oturdunuz apartmanda teledünya kulanan abone varmı var dedim hemen üstkomşum kulanıyor ve adını soy adını söyledim evet bu isim abonemiz dedi şidmi soruyorum bu nasıl müşteri hizmetleri )) komşum la acaba farklı adresslermiz mi var)) ama apartman aynı şimdi aradan 35 dakika gecmiş ve bana adress buldum beyefendi görememişim cadde yi diye yanıt aldım abone işlemlerine başlayalım dedi tamam dedim nasıl olsa da kol gibi girdi telefon faturası aramışken bitsin dedim bilgilerimi günceleyen müşteri hizmetleri )) bana tekrardan adımı soyadımı tc kimlik no sordukdan sonra biraz bekleyiin dedi işleminiz gercekleştiriyorum dedi 5 dakika sonra bey efendi şuan abonelik işleminizi yapamıyorum sistemizde öğlen saatlerinden beri arıza var diye bana söyleyince deliye döndüm benim aradım saat ise akşam 19:00 da ve bana 2 saat sonra tekrar arayın diye alay eder gibi söylemesi beni cileden cıkardı ve basdım küfürü kapatım var mı böyle müşterihzimetleri ya acaba böyle hizmet kim sunuyor ya
olan bana oldu tam tamına 52 dakika sürdü ve 52 dakika dan sonra bana sistemimiz bugün öğlenden itibaren arızalı işlem yapamıyoruz peki madem işleminiz arızalı beni neden işleme alıyorusnuz ve 52 dakika tlf da tutuyorsunuz yazık değil