Teknosada Skandal Olay

kadirdemir

Asistan
Katılım
28 Mart 2011
Mesajlar
163
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Geçen hafta aldığım Dell marka indirimde olan laptop satın aldım. Dün bi arıza yaşadım. 3 kez mavi ekran hatası verdi. Daha sonra backup aldım. Bütün bilgiler gitti ancak işletim sistemi hatalı olarak çalışıyordu. Mesela bilgisayarın özellikleri açılmıyordu ( ekran çözünürlüğü ayarları gibi ). Bugün sabah Dell firmasının teknik desteğini aradım. Seri numarasından ürünü bulamadı!.

KISACA TEKNOSA BANA ÇAKMA( KAÇAK ) ÜRÜN SATMIŞ!!!!!
 

Nemre

Profesör
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,581
Reaksiyon puanı
29
Puanları
218
Teknosada Bunu Yaparsa Diğerleri Ne Yapmazki.
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,032
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
teknosanın kaçak ürün satacağını sanmıyorum orada bir yanlışlık var pc nin altında yazan "servis tag" numarasını yazarmısınız
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
218
acaba seri numarasını şirkete bildirmediler mi sisteme düşmemiş olabilirler teknosaya götür fişinle...
 

Nativist

Asistan
Katılım
1 Ocak 2012
Mesajlar
152
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Böyle bir şey yapmaya cesaret edemezler ki. Açılan davayla hem teknosanın adı kötülenir hem de medya tarafından gündeme oturur. Bir yerde hata vardır, en iyisi teknosa'ya gitmek.
 

zatura

Profesör
Katılım
16 Nisan 2008
Mesajlar
1,037
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
tekonsadan konu açılmışken ( yeni konu açmadan ) genel olarak personel ilgisiz ve bilgisiz , bir şey sormak için , mağaza içinde personel aramak için uğraş dur , bulduğun adamda şu an başka bir müşteriye bakıyorum diyor.. Mağazının içinde hangi ürünler satılıyor bilgileri tam yok ..Kaç kere aynı şeyi yaşadım bir ürün bulamadığımda varmı diye sorduğumda bizde yok satmıyoruz diyorlarlar , ama daha sonra aradığım ürünü buluyorum .. Yok diyen personele ulaşabilirsem sen yok dedin ama bak ürün burda diye gösteriyorum . benden sonra gelenler mağdur olmasın .. bazı ürünleri sergilemiyorlar , yer yok vs diye ama yerde var pazarlama tekniği herhalde , muhakkak varmı diye sormak gerkiyor.. depoda saklıyorlar ...
 

halil413

Profesör
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,311
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
teknosadan bukadarını beklemezdim,hem fiyatları ateş pahası hemde boyle urun satıyolar

--- Mesaj Güncellendi ---

tekonsadan konu açılmışken ( yeni konu açmadan ) genel olarak personel ilgisiz ve bilgisiz , bir şey sormak için , mağaza içinde personel aramak için uğraş dur , bulduğun adamda şu an başka bir müşteriye bakıyorum diyor.. Mağazının içinde hangi ürünler satılıyor bilgileri tam yok ..Kaç kere aynı şeyi yaşadım bir ürün bulamadığımda varmı diye sorduğumda bizde yok satmıyoruz diyorlarlar , ama daha sonra aradığım ürünü buluyorum .. Yok diyen personele ulaşabilirsem sen yok dedin ama bak ürün burda diye gösteriyorum . benden sonra gelenler mağdur olmasın .. bazı ürünleri sergilemiyorlar , yer yok vs diye ama yerde var pazarlama tekniği herhalde , muhakkak varmı diye sormak gerkiyor.. depoda saklıyorlar ...
satış konusunda kendimden bildiğim kadarıyla depoya inip ürünleri açıp sıralamak o kişiye zor geliyor eski ürünleri belli tarihe kadar satamazlarsa magzada çalışanların zararına oluyor personel yenilenmesine gider,satış temsilcisinin yok dediği bir ürünü bulduğun zaman mağza sorumlusu ve müdürüyle görüşmenizi tavsiye ederim
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,595
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Cihazımı vericektim tamire veremedim faturası yok diye , aldığım şubeye gittim Altunzade olana neymiş tarih iletecekmişim öle çıkartabilirlermiş.

Adamların daha isimden veya TC den sorgulama sistemleri bile yok
 

halil413

Profesör
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,311
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
dayamışlar arkasını sabancıya yan gelip yatıyolar insanlar
 

uA23uA

Profesör
Katılım
19 Ağustos 2011
Mesajlar
3,442
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Yaş
38
herşey ürünü satana kadar sonrası sallaaaaaaaaaaa:D
 

mdkbet

Profesör
Katılım
13 Kasım 2006
Mesajlar
2,607
Reaksiyon puanı
89
Puanları
228
teknosa zaten pahalı bi yer neden ısrarla ordan alışveriş yapılıyor anlamıyorum
üstelik satış sonrası destekte kötü
personel desen çok bilgisiz
gerçi bütün tekno marketler böyle
personelin bilgisi ortalama bilgisayar bilen bi insandan yüksek olduğu için kendilerini uzman sanıyorlar
havalarından geçilmiyor :)

dell olayına gelirsek bi yanlışlık olduğunu düşünüyorum
her ne kadar profesyonel görünümlü amatör iş yapıyor olsalar da kaçak yada çakma mal satmazlar.
 

kadirdemir

Asistan
Katılım
28 Mart 2011
Mesajlar
163
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
teknosanın kaçak ürün satacağını sanmıyorum orada bir yanlışlık var pc nin altında yazan "servis tag" numarasını yazarmısınız

(4 kere söylediğim) Dell Service Tag : C3NCHR1

(3 kere söylediğim) Express Service Code : 26342000605

Dell Teknik servisi bunun kayıtlı olmadığını söyledi.
 

kadirdemir

Asistan
Katılım
28 Mart 2011
Mesajlar
163
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
acaba seri numarasını şirkete bildirmediler mi sisteme düşmemiş olabilirler teknosaya götür fişinle...

götürecez ya bilgisayarı. Dell teknik servisinin çalışanı bana "sana çakma ürün satmışlar" dedi :D. Güler misin ağlar mısın.
 

halil413

Profesör
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,311
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
götürecez ya bilgisayarı. Dell teknik servisinin çalışanı bana "sana çakma ürün satmışlar" dedi :D. Güler misin ağlar mısın.
bunun hukiki kuralları var,sen al direk bilgisayarı bilişim polisine basvur.
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,032
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
(4 kere söylediğim) Dell Service Tag : C3NCHR1

(3 kere söylediğim) Express Service Code : 26342000605

Dell Teknik servisi bunun kayıtlı olmadığını söyledi.

hemen faturanızla birlikte teknosaya gidin ürünü iade edin böyle saçmalık olmaz. Rezalet diz boyu resmen çakma ürün
 

kadirdemir

Asistan
Katılım
28 Mart 2011
Mesajlar
163
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
http://supportapj.dell.com/support/...stems_service_tag?c=au&l=en&s=lca&~mode=popup

Burada çıkan yazılama yükle diyerek orada çıkan service tag ve Express Service Code aynımı kontrol edermisiniz.

Not: Sayfa yanlızca internet explorer destekliyor

Dell teknik servisini aradık onlar söyledi yoksa biz kendimiz çakma olduğunu düşünmedik. Servise söyledik Dell Service Tag ve Express Service Code'unu hatta 3 kere sordu 2 kişi de ayrı ayrı söyledik.

--- Mesaj Güncellendi ---

hemen faturanızla birlikte teknosaya gidin ürünü iade edin böyle saçmalık olmaz. Rezalet diz boyu resmen çakma ürün

Rezillik başka bişey değil.
 

angel75

Dekan
Katılım
13 Temmuz 2011
Mesajlar
5,271
Reaksiyon puanı
18
Puanları
218
gerçekten şaka gibi...
teknosaya git ürünü iade et.. başka ürün alma paranı iste... vermezlerse tüketiciler derneğine falan şikayet et...
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Dell teknik servisini aradık onlar söyledi yoksa biz kendimiz çakma olduğunu düşünmedik. Servise söyledik Dell Service Tag ve Express Service Code'unu hatta 3 kere sordu 2 kişi de ayrı ayrı söyledik.

Oradaki çıkan kod aynımı onu kontrol edin. Belki yenilenmiş üründe satmış olabilirler.
 

topalsolucan

Rektör
Katılım
25 Mart 2010
Mesajlar
15,663
Reaksiyon puanı
555
Puanları
293
teknosa nın içerisi zaten komedi malzeme yumağı, ne ararsan var. dolaşma amaçlı gittiğim bir gün bulunduğum rafların arka tarafında teknosa çalışanı, bi kadın müşteriye masaüstü bilgisayar tanıtıyor, aynen şu şekilde; müzik çalıyor, oyun oynatıyor son model bir bilgisayar. kadın da tamam alıyorum dedi:D

daha yine geçen gün şahit oldum, kadının biri harici disk alacak, teknosa çalışanına diyorki bu neden 250 tl diğeri 150 tl. eleman dediki bu ondan çok daha hızlı veri atıyor. kadın tamam o zaman bunu alayım dedi, 250 tl olanını aldı. sanmıyorum ki o kadın hayatında usb 3.0 ın varlığını duymuş olsun. kısacası teknosa tam da bu halka uygun bir mağaza.
 

zatura

Profesör
Katılım
16 Nisan 2008
Mesajlar
1,037
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
teknosa ile irtibata geçtiniz mi ? onlar diyor bu konuda ...
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Kutu üstünde veya garanti belgesinde distribütör firmanın ismi yazar. Onlar varmı
 

gs_kadir

Profesör
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
4,263
Reaksiyon puanı
8
Puanları
218
nasıl yani yok mu garanti belgesi
 

ankarali_gnc"

Asistan
Katılım
30 Kasım 2011
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Geçen hafta aldığım Dell marka indirimde olan laptop satın aldım. Dün bi arıza yaşadım. 3 kez mavi ekran hatası verdi. Daha sonra backup aldım. Bütün bilgiler gitti ancak işletim sistemi hatalı olarak çalışıyordu. Mesela bilgisayarın özellikleri açılmıyordu ( ekran çözünürlüğü ayarları gibi ). Bugün sabah Dell firmasının teknik desteğini aradım. Seri numarasından ürünü bulamadı!.

KISACA TEKNOSA BANA ÇAKMA( KAÇAK ) ÜRÜN SATMIŞ!!!!!


Bak Kadir kardeş öyle birşey yapamazlar bende imternet üzerinden aldım saglam bi firmadan Dell 15R modeli gorunuyor o onemli değil sen şimdi 00 800 90 002 numarasını ara İngilizce mesajı duydugunda 888 578 5446 ya bas direk yunanistan çıkıyor sen türkçe konuşan bir yunanlı bekliyor olacak hafta içi 09/17:00 arası arayabılırsın.ürün sorununu soruyorlar zaten sonra donanımsal sorunsa sende fotosunu istiyorlar ve haftaiçi aradıgın gunun ertesi gunu servis evıne kadar geliyor..
Ben leptopu aldım Windowsu kuramadım bilgisayar ilk açıldıgında Diognitos mu ole bir ayarı var onu yaptırdım en son HardDisk hata verdi 0146 hatası araştırdıgımda bu hatanın dünya genelinde Hardiski deiştirmiş Dell bende aradım sorunu soyledim numarayı verdim ertesi gün bir arkadaş geldi aldıgımda 5400rpm olan hdd sorgu sual etmeden 7200rpm li bir hdd ile değiştirdi:) ilk defa aldıgım bir ürünün arıza vermesi benı sevindirdi:D:D
Dell bence güzel bir marka şimdi yerinde servisini hafta sonu v.s yaparsa süper olur...
Eğer kardeşim Dell.com a uye izen 7/24 orda ingilizcende varsa azda olsa online destek veriyorlar chat yapıyorsun karşılıklı..
Bilmiyorum sorunun çözülür korkma çakma mal satamaz kimse:)Fatura kesiyor sana hayatı şirketi biter adamın sen dedigimi yap

şimdi 00 800 90 002 numarasını ara İngilizce mesajı duydugunda 888 578 5446 numaralara bas sonra konuş..


o senin dedigin mavi ekran hatasıda windows7 x64 yanı 64bit kurulan sistemlerde çıkıyor diye hatırlıyorum kardeşim..

Hadi geçmiş olsun kolay gelsin..
Ankaradan Başkentten Selamlar:)
 

zatura

Profesör
Katılım
16 Nisan 2008
Mesajlar
1,037
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
fatura olmasada olur ; 444 55 99 Teknosa Asist Merkezi'ni arayıp , durumu anlatın ne diyecekler bakalım , .. dell servis sizin çakma mal sattığınızı söylüyor diye söyleyin bakalım teknosa müşteri hizmetleri ne cevap verecek ..:) Müşteri hizmetleri telefon konuşmaları kayıt ediliyor ( umarım ) ileride herhangi bir durum ( mahkeme vs ) olursa elinizde teknosaya durumu bildirdiğinize dair ispat olur.. Eğer ayrıca haklarım nedir derseniz tüketici hakları derneğinin internet adresine bir bakın ...
 

saka

Öğrenci
Katılım
27 Şubat 2009
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
teknosa nın içerisi zaten komedi malzeme yumağı, ne ararsan var. dolaşma amaçlı gittiğim bir gün bulunduğum rafların arka tarafında teknosa çalışanı, bi kadın müşteriye masaüstü bilgisayar tanıtıyor, aynen şu şekilde; müzik çalıyor, oyun oynatıyor son model bir bilgisayar. kadın da tamam alıyorum dedi:D

daha yine geçen gün şahit oldum, kadının biri harici disk alacak, teknosa çalışanına diyorki bu neden 250 tl diğeri 150 tl. eleman dediki bu ondan çok daha hızlı veri atıyor. kadın tamam o zaman bunu alayım dedi, 250 tl olanını aldı. sanmıyorum ki o kadın hayatında usb 3.0 ın varlığını duymuş olsun. kısacası teknosa tam da bu halka uygun bir mağaza.

o satıcıyı bulup alnından öpmek lazım. USB 3.0 vs birşeyden bahsetmesi abes olurdu. Teknik terimleri duyan çoğu bilgisiz kullanıcı ürün almadan kaçıyor.
 
Üst