Yardım Teknik Serviste 20 Iş Günü Sonrası

bilal77

Öğrenci
6 Ekim 2020
15
7
3
26
Selam Arkadaşlar hemen olaya gireyim,Genpa teknik servise 17.06.21 tarihinde telefonu kırdığım için kendilerine teslim ettim,10 geçtikten sonra gün müşteri hizmetlerini arayıp durumu sordum bana parça bekleniliyor dediler.Normalde takip sayfasında parça beklendiğinde parça bekleniyor yazar ben de cihazın durumu güncellenmektedir lütfen daha sonra deneyiniz yazıyor.Herneyse 10.07.21 yani dün 20 iş günü doldu(sadece pazar günlerini saymadım).Para iadesi isticem,elimde cihazı teslim ederken imzaladığım bir belge mevcut,öncellikle ne yapmam gerek,ilk kez böyle bir olay yaşıyorum cevaplarınızı bekliyorum,şimdiden teşekkürler.(böyle bir kaç konu daha vardı fakat verilen cevaplar beni pek tatmin etmediği için bu konuyu açma gereği duydum)
 
Son düzenleme:

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
5 Aralık 2019
5,468
1
5,518
1,708
35
4- Tamir olmazsa hakkınız ne?

20 işgününü kapsayan süre içinde yetkili servis tarafından tamir edilemeyen, tamir edilmesine karşın garanti süresi içerisinde tekrar bozulan veya tamir edilmesinin mümkün olmadığı bildirilen ürünler için de tüketiciler, şunları talep edebiliyor: Malın bedelinin iadesinin istenmesi, ayıp/ bozuk kısım oranında malın fiyatından indirim talep edilmesi, 30 gün içinde malın yenisiyle veya bir üst modeliyle değiştirilmesi. Satıcı, üretici veya ithalatçı, bu taleplerden tüketicinin seçtiğini yerine getirmek zorunda. Yasa, bu seçeneklerden sadece üçüncüsü için “imkân varsa” ibaresini koyduğundan, değişim satıcının inisiyatifinde.
 

bilal77

Öğrenci
6 Ekim 2020
15
7
3
26
4- Tamir olmazsa hakkınız ne?

20 işgününü kapsayan süre içinde yetkili servis tarafından tamir edilemeyen, tamir edilmesine karşın garanti süresi içerisinde tekrar bozulan veya tamir edilmesinin mümkün olmadığı bildirilen ürünler için de tüketiciler, şunları talep edebiliyor: Malın bedelinin iadesinin istenmesi, ayıp/ bozuk kısım oranında malın fiyatından indirim talep edilmesi, 30 gün içinde malın yenisiyle veya bir üst modeliyle değiştirilmesi. Satıcı, üretici veya ithalatçı, bu taleplerden tüketicinin seçtiğini yerine getirmek zorunda. Yasa, bu seçeneklerden sadece üçüncüsü için “imkân varsa” ibaresini koyduğundan, değişim satıcının inisiyatifinde.
peki bu durumu nereden izah etmeliyim yani müşteri hizmetleri bu durumu halledebilirler mi yoksa gmail yoluyla falan mı ulaşmalıyım
 
Üst