Teamviewer 9.0.24951 Final

Bu konuyu okuyanlar

SonKraL

Doçent
Katılım
8 Ekim 2010
Mesajlar
733
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
[h=2][/h]
open-multiple-connections-in-different-tabs.jpg
Farklı sekmelerde birden fazla bağlantı açın

Sekmelerde, tıpkı tarayıcınızdaki gibi birden fazla uzak oturum açın. Daha iyi bir genel bakış sağlamak için uzak bilgisayara ait tüm monitörleri ayrı sekmelerde de açabilirsiniz. Hiçbir şey kaçırmazsınız çünkü uzak bilgisayarda herhangi bir etkinlik olduğunda (ör. bir müşteriden yeni sohbet mesajı geldiğinde) açık sekmeler yanıp söner.

divider.jpg

TeamViewer'la LAN'da Uyandırma

Bilgisayarınızı sürekli açık bırakmak zorunda kalmadan 7/24 erişim sağlamak ister misiniz? Yeni LAN'da Uyandırma özelliği sayesinde, bilgisayarınıza erişmeniz gerektiğinde onu uzaktan uyandırabilirsiniz. Uyandırma özelliği basitçe, TeamViewer'ı yerel ağda veya bir yönlendirici üzerinden kullanan diğer bir bilgisayar üzerinden çalışır.

Ayrıntılı bilgileri burada bulabilirsiniz.
wake-on-lan-with-teamviewer.jpg

divider.jpg

protect-your-teamviewer-account-with-two-factor-authentication.jpg
TeamViewer hesabınızı iki öğeli kimlik doğrulamayla koruyun

Şifreniz yanlış ellere düşerse TeamViewer hesabınızı yetkisiz erişime karşı iki öğeli kimlik doğrulamayla koruyun. Yerleşik bir kimlik doğrulaması uygulaması kullanarak (ör. Google Authenticator), Akıllı telefonunuzdan basit bir şekilde güvenlik kodu oluşturabilirsiniz. Oturum açma sırasında hem kod, hem de şifre istenir. Bu iki öğeli kimlik doğrulamayla TeamViewer diğerlerinin yanında HIPAA ve PCI DSS gereksinimlerini de karşılamanıza yardımcı olur.

divider.jpg

Windows 8.1 ve Mac OS X Mavericks için hazır

Siz veya müşterileriniz, Windows 8.1 ya da Mac OS X Mavericks mi kullanıyorsunuz? Hiç sorun yok. TeamViewer 9 bu işletim sistemleri için de optimize edilmiştir.
ready-for-windows81-and-mac-os-x-mavericks.jpg

divider.jpg

save-customized-customer-modules.jpg
Özelleştirilmiş müşteri modüllerinizi saklayın

Şimdi Management Console'unuz da özelleştirilmiş modüllerinizi (TeamViewer QuickSupport, QuickJoin veya Host) şirket markanızla kaydedebilirsiniz. Sizin veya müşterilerinizin, oluşturulmuş olan modülü özel bir bağlantı üzerinden indirmeniz yeterlidir.




  • Kayıtlı modülleri ekibinizdeki iş arkadaşlarınızla birlikte kullanın.
  • İhtiyaca göre bir müşteri, grup veya destek sağlayıcıya uygun hale getirilmiş birden fazla sayıda ve farklı modüller oluşturun.
  • İzleyen yapılandırmalar kullanımda olan modüllere otomatik olarak uygulanır.

  • Şimdi, yapılandırmalarınızın canlı bir önizlemesini görün.
  • Müşteriniz, indirme sırasında en yeni TeamViewer sürümünü alır.
  • İndirme bağlantınızı (ör. "http://get.teamviewer.com/my-personal-link") özelleştirin veya bir kısa URL gönderin.

divider.jpg

Pano aracılığıyla dosyaları, resimleri ve metinleri kopyalayıp yapıştırın

Dosyaları, klasörleri, resimleri, ekran görüntülerini, metin ve tabloları biçim özellikleriyle birlikte bir bilgisayardan diğerine pano üzerinden kopyalayın. Ör. Uzak bilgisayardan gönderilen bir e-posta içine yerel bilgisayardaki bir dosyayı ekleyebilirsiniz.
copy-and-paste-files-images-text-via-clipboard.jpg

divider.jpg

simplified-file-transfer-without-establishing-a-connection.jpg
Bağlantı kurmadan, basit dosya aktarımı

Önce bağlantı kurmanıza gerek olmadan, listenizdeki bilgisayarlara ve kişilere dosya gönderin. E-posta eki limitinizi geçen büyük boyutlu veriler veya dosyalar için FTP sunucusu kullanmak, artık geçmişte kaldı. Artık dosyaları göz açıp kapayana kadar müşterileriniz veya iş arkadaşlarınızla paylaşmak için TeamViewer'ı kullanmanız yeterlidir.

divider.jpg

Hizmet kuyruğundaki
müşteri konularını ekibinizle birlikte çözün


Artık anında müşteri desteğini ekibinizde daha kolay organize edebilirsiniz. Tüm hizmet konuları hizmet kuyruğunuzda toplanır ve oturum koduna göre bir kimliğe sahip olur. Artık elle yeni bir oturum kodu oluşturup bunu müşterinize bir bağlantı olarak iletebilirsiniz. Eskiden yaptığınız gibi bir TeamViewer kimliği ve şifresini paylaşmak yerine, müşteri bir tıklamayla doğrudan oturuma katılabilir. Alternatif olarak, müşteri sizin özelleştirilmiş TeamViewer QuickSupport modülünüzü başlattığında otomatik olarak bir kod oluşturulur. Bu durumda, yeni müşteri konuları sizin hizmet kuyruğunuza eklenir.



white-arrow.jpg
Elle yeni oturum kodları oluşturup bunları müşteriye bağlantı biçiminde gönderin.

white-arrow.jpg
TeamViewer QuickSupport açıldığında otomatik olarak yeni oturum kodları oluşturur.
process-customer-cases-in-service-queue-together-with-team.jpg





  • Ekip çalışması: Gelen hizmet konuları üzerinde birlikte işlem yapın.
  • Atama: Hizmet konularını kendinize veya iş arkadaşlarınıza atayın.
  • Oturum kodu ile bağlantı oluşturun: Belirli bir cihaza bağlı kalmadan ve TeamViewer kimliğini ve şifresini paylaşmadan bir oturum kodu kullanarak bağlanın.
  • Ayrıntılı bilgiler: Tüm konuların durumunu ve ayrıntılarını bir bakışta görün (ör. müşteri adı, bekleme süresi, problemin açıklaması,
    atandığı kişi, vb.).
  • Raporlar: Daha da ayrıntılı bağlantı ve faturalama raporları oluşturmak için bu bilgileri kullanın.
  • Bildirimler: Yeni konular gönderildiğinde anında bildirim alın.
  • TeamViewer API'sı: Bu özelliği doğrudan kendi uygulamanıza da entegre edebilirsiniz.

divider.jpg

teamviewer-api-for-integration-into-your-applications.jpg
Uygulamalarınızla entegrasyon için TeamViewer API'sı

TeamViewer'ı yardım masası, ticket veya CRM gibi uygulamalarınıza entegre edin. Yeni TeamViewer API'sı, TeamViewer işlevlerini kusursuz biçimde kendi çalışma ortamınıza entegre etme seçeneğini sunar:


  • TeamViewer hesaplarının, örneğin Active Directory gibi uygulamalarla yönettiğiniz kullanıcılar için otomatik senkronizasyonu
  • Bağlantı günlükleri veya faturalar gibi raporları kendi yazılımınızda otomatik olarak içe aktarın
  • Kullanıcı listelerini şirket ortamınızdan Management Console'a aktarın
  • Hizmet kuyruğu işlevlerini doğrudan kendi yazılımınız içinden kullanın; ör. oturum kodu oluşturma


TeamViewer API'sı hakkında ek bilgileri burada bulabilirsiniz.

divider.jpg

Masaüstü kısayolu yardımıyla çabuk bağlantı

Herhangi bir bilgisayara ekleyeceğiniz bir kısayol yardımıyla, o bilgisayara her zaman tek bir tıklamayla göz açıp kapayana kadar bağlanabilirsiniz. Belirli bir bilgisayarı Bilgisayarlar & Kişiler listenizden masaüstünüze çekmek için sürükleyip bırakmanız yeterlidir.
quick-connection-via-desktop-shortcut.jpg

divider.jpg

notifications-all-our-innovations-at-a-glance.jpg
Bildirimler - Tümü bir bakışta

Artık yeni bildirimler geldiğinde TeamViewer sizi doğrudan Bilgisayarlar & Kişiler listenizde bilgilendirir. Nerede olursanız olun, bilgiye ulaşın.

Bildirimler size şunları gösterir:


  • Yeni hizmet konuları
  • Size atanan hizmet konuları
  • Bilgisayarlar & Kişiler listeniz için yeni kişi talepleri
  • TeamViewer entegre izleme kontrollerine ait alarmlar
  • Güncel ITbrain alarmları

divider.jpg

Optimize edilmiş video

Video aktarımı artık daha da hızlı. Katılımcınıza bir sunumda video izletin veya gerçek zamanlı olarak uzak bilgisayarlarda YouTube videolarını görüntüleyin.
optimized-video.jpg

divider.jpg

redesign-for-even-easier-use.jpg
Daha da kolay kullanım için yenilenmiş tasarım

Yeni TeamViewer kullanıcı arayüzü ve Bilgisayarlar & Kişiler tasarımı. Yeni dokunma uyumlu tasarımı deneyin. TeamViewer'ı dokunmalı bir cihazda kullandığınızda önemli düğmeler otomatik olarak dönüştürülür.

divider.jpg

logo-mac.png
Mac kullanıcılarımız
için özel not


TeamViewer dosya kutusu

Toplantılar veya uzak oturumlar sırasında hızlı dosya paylaşımı sağlayan dosya kutusu şimdi Mac OS için de sunulmaktadır.

Sorumluluk reddi

Artık özel bir TeamViewer QuickSupport modülü hazırlarken bir sorumluluk reddi metni girebilirsiniz, hatta Mac'ta bile. Müşterilerinizin TeamViewer QuickSupport uygulamasını çalıştırmadan önce sorumluluk reddini onaylaması gerekir.

Daha güçlü şifre

TeamViewer QuickSupport şifre gücünü artırma seçeneğini sunmaktadır.

logo-linux.png
Linux kullanıcılarımız
için özel not


Anında destek için TeamViewer QuickSupport

TeamViewer QuickSupport artık Linux ortamında da kullanılabildiğinden, Linux müşterileri için anında destek daha da kolaylaşmıştır. Müşterilerinizin kurulum veya yönetici hakları gerektirmeyen basit müşteri modülünü başlatması yeterlidir.
İndirin
teamviewer-quicksupport-screenshot-tv9-linux.jpg


divider.jpg


Yenilikler:

- Daha da kolay kullanım için yenilenmiş tasarım
- Optimize edilmiş video
- FArklı sekmlerede birden fazla bağlantı imkanı
- Bildirmlerin hepsi tek bir bakışta toplandı
- Uygulamalarınızla entegrasyon içn Teamviewer APIsi
- Bağlantı kurmadan basit dosya aktarımı
- Müşteri modülü saklama
- Wimdows 8.1 ve MacOS X Mavericks için desteği

Buradan ulaşabilirsiniz.​
 

ceyg

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2009
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Zamanında çok işime yaramıştı.Aslında hala da işime yarıyor.
 

reveque

Asistan
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hem pc e hem ıphone kurdum oldukca basarılı !
 

Son mesajlar

Üst