- Katılım
- 12 Eylül 2009
- Mesajlar
- 13,837
- Çözümler
- 2
- Reaksiyon puanı
- 17,265
- Puanları
- 113
- Yaş
- 39
BURGER King, Popeyes, Sbarro, Arby’s ve Usta Dönerci gibi restoran zincirlerini aynı şemsiye altında toplayan TAB Gıda, üretim ve inovasyonda yaptığı yatırımlar ve büyüme performansıyla global sistem içerisinde Türkiye’yi örnek ülke konumuna getirdi.
TAB’ın Çin’de uygulayarak başarı kazandığı modeli Burger King, Rusya, İspanya, Güney Afrika ve İtalya’ya taşıdı. Şirket yeni markası Usta Dönerci’yi Makedonya, Gürcistan ve Almanya’ya götürüyor.
Global pazarlarda hızlı büyüyen TAB Gıda, önümüzdeki 3 yılda 800 milyon dolar yatırım planlıyor.
TAB Gıda’nın Burger King sisteminin dünyadaki en büyük ve en hızlı büyüyen iş ortağı olmayı başardığını anlatan Kurdoğlu, “Burger King, ülkelere bir master franchise vererek girerdi. Çin’de bizimle ortak şirket modeline geçti. Başarılı da oldu. Çin’deki operasyonu 2012’de devraldık, 65 restoranla başladık, 500 restorana ulaştık. Çin’de 200 milyon dolar ciro yaptık. Bu sene 400 milyon dolara çıkacak. Türkiye’deki ciromuz 2.1 milyar TL’dir, bu sene 2.5 milyar TL’ye çıkacak” dedi.
Hürriyet