Superonline Müşterisi Olduğum için Utanıyorum!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kaya B.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kaya B.

Öğrenci
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
12 gündür yaşadığım internet problemi ile alakalı bir yazı yazdım ve bunu burada paylaşmak istedim.

-----------

Daha önce; http://www.kayabuyukcelen.com.tr/blog/tellcom-quiknet-hizmet-kesintisi/ adresinde yazdığım üzere uzun soluklu bir kesinti yaşamıştım. IP alamama sorunum tam 11 gün sürmüştü.
30 Eylül 2009 sabahı uyandığımda internet olmadığı gerçeğiyle yüzleştim. Aradım hemen 444 222 0′ı.
Eskiden direkt giriyorduk internete; şimdi ayarlar değişmiş Point to Point Over Ethernet’e geçip kullanıcı adı ve şifre girmemiz gerekiyormuş.
Kullanıcı Adı ve Şifre’mi öğrendim, girdik fakat ip adresi alamıyorum!
Beni teknik ekibe yönlendireceklerini söylediler ve beklememi istediler. Tamam dedim…
6 gün boyunca günde ortalama 2 kez arayıp bana ne zaman dönüleceğini sordum. Günahlarını almıyayım 2 günde bir bana geri döndüler. Bazen de ben aradığım zamanlarda; günde ortalama 3 kez olmak üzere kullanıcı adı ve şifre bilgilerim kontrol edildi.
6.gün teknik ekip geldi; modemimi değiştirdi. 1 senelik aboneliğim boyunca bana verilen 3.modem oldu bu…
Hangi gün olduğunu bilemiyorum ya 3. ya 4. gün; teknik bir arkadaş benim statik ip adresimin 92 li bloktan olduğunu ve pppoe ye geçen kullanıcılara 212 li bloktan ip verildiğini, 92 li bloktan ip verilemediğini de öğrenmiş bulundum.
Ve internete girebildim. Fakat o da ne? 217 li bloktan bir ip adresine sahibim.
Bana diyolar ki; beyefendi siz şimdi bu şekilde kullanın, 24 saat içinde size dönecekler…
Ertesi gün beni arıyorlar, Kaya bey; ,ip adresinizi tanımlayacağız. Ve internet kesiliyor. Gene IP adresi alamıyorum.
Sanırım 8. yada 9. gündü; arayıp statik ip’mi iptal edin dedim. 24 saat içinde size geri dönüp iptal edecekler dediler. Geri dönen olmadı.
Dün akşam saat 17:30′da aradım, bana kesinlikle saat 19:00′a kadar geri dönüleceğini söylediler.
Bugün sabah 11:30′da aradım, zaten saat 11:00′de bir ekip tayin edilmiş, bu ekip beni gün içinde arayıp randevu alacakmış.
Saat 15:00′da gene aradım, beklememi söylüyorlar.
Tam 12 gündür internet hizmeti alamıyorum. Ve bana sürekli söylenen; Kaya Bey, size 24 saat içinde geri dönülecek. Yalnız çözülecek değil. Sadece geri dönülecek…
Superonline müşterisi olduğum için utanıyorum.
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Neden Superonline peki? Kimse sizi zorla müşterisi yapmıyordur diye düşünüyorum.
 

Handikap

Profesör
Katılım
3 Nisan 2009
Mesajlar
1,987
Reaksiyon puanı
90
Puanları
0
Hizmet vereceğiz diye piyasaya çıkan hizmet veremeyenler utansın efendim...
Siz niye utanasınız ki...

Müşteri hizmetleriyle iş görülmüyor maalesef bankalardan biliyorum...

Direk genel müdürlüğe e-mail atıyorum telefon ediyorum yazıklar olsun size diyorum hemen işim görülüyor...:D
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
2 günde bir dönmeleri iyiymiş. 25 ağustosta biriyi aradık iptal etmek istiyoruz diye sizinle iletişime geçecez dediler ve 1 eylülde aradılar. yeni bir fatura dönemi başladıktan sonra aradılar ki 1 ay daha onlarda kalalım. sonra 20 eylülde aradım iptal etmek için ve aynı gün iptal ettiler :D
 

HapS

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,350
Reaksiyon puanı
63
Puanları
228
bizde arkadaşa 2 gün önce superonline iyidir hızlıdır dedik tavsiye ettik iyimi fiberoptik kablo çekeceklermiş evine 10 mbit bağlantı 49 tl gibi bişey demişti bana
 

Kaya B.

Öğrenci
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hizmet vereceğiz diye piyasaya çıkan hizmet veremeyenler utansın efendim...
Siz niye utanasınız ki...

Müşteri hizmetleriyle iş görülmüyor maalesef bankalardan biliyorum...

Direk genel müdürlüğe e-mail atıyorum telefon ediyorum yazıklar olsun size diyorum hemen işim görülüyor...:D

hizmet@superonline.net adresine e-mail atınca, 4-5 gün sonra size geri dönecekler efendim diye cevap geliyor :)

Ve malesef hiçbir şekilde herhangi bir yönetici ile görüşemiyorsun.

Neden Superonline peki? Kimse sizi zorla müşterisi yapmıyordur diye düşünüyorum.

Bireysel fiber optik internet (QuikNET) hizmeti Superonline'da çünkü.

Satarken Fiberoptik denildi, sitenizde 24 saat nöbetçi teknik ekip var denildi. Turkcell grubu dedim. Sorun çıkmaz heralde dedim.

Evet, herhangi bir zorlama yok. Fakat bu kadar uzun bir süre yaşanmaması gerekiyordu bu problemin.

Sadece kullanmak isteyen arkadaşlar olursa akıllarında bulunması için bu yazıyı paylaştım.
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Bireysel fiber optik internet (QuikNET) hizmeti Superonline'da çünkü.

Satarken Fiberoptik denildi, sitenizde 24 saat nöbetçi teknik ekip var denildi. Turkcell grubu dedim. Sorun çıkmaz heralde dedim.

Evet, herhangi bir zorlama yok. Fakat bu kadar uzun bir süre yaşanmaması gerekiyordu bu problemin.

Sadece kullanmak isteyen arkadaşlar olursa akıllarında bulunması için bu yazıyı paylaştım.

Anladım. Fakat o hizmetten faydalanamıyorsanız o hizmeti alamadığınız yerde durmanıza da gerek yok. :) Burada resmen tüketici haklarınız gasp edilmiş.
 

Kaya B.

Öğrenci
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Anladım. Fakat o hizmetten faydalanamıyorsanız o hizmeti alamadığınız yerde durmanıza da gerek yok. :) Burada resmen tüketici haklarınız gasp edilmiş.

Malesef 2 yıllık kontratım var ve iptali halinde sadece kurulum ve modem parası istemiyorlar.

o 49 liralık 10mbit interneti kullanıyorum bende. O fiyat ben imza atarken 90 liradan 12 ay için 49 liraya inmişti. Ve şimdi o 12 ay boyunca yararlandığım indirimin bedelinide istiyorlar. Yaklaşık 500lira civarında tuttuğunu söyledi müşteri hizmetleri ve malesef yana yana tamam teknik ekibin 24 saat içinde geri döneceğinden emin misiniz diye kıvırmak zorunda kaldım.
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Malesef 2 yıllık kontratım var ve iptali halinde sadece kurulum ve modem parası istemiyorlar.

o 49 liralık 10mbit interneti kullanıyorum bende. O fiyat ben imza atarken 90 liradan 12 ay için 49 liraya inmişti. Ve şimdi o 12 ay boyunca yararlandığım indirimin bedelinide istiyorlar. Yaklaşık 500lira civarında tuttuğunu söyledi müşteri hizmetleri ve malesef yana yana tamam teknik ekibin 24 saat içinde geri döneceğinden emin misiniz diye kıvırmak zorunda kaldım.

:unsure:

Üzüldüm şimdi. :(

Peki sözleşmedeki maddelere göz attınız mı? Size bu konuda yasal bir açık veriyor mu?
 

Kaya B.

Öğrenci
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
:unsure:

Üzüldüm şimdi. :(

Peki sözleşmedeki maddelere göz attınız mı? Size bu konuda yasal bir açık veriyor mu?

Malesef sözleşme çok iyi hazırlanmış. Bana sadece sabretmek düşüyor.

Yada bu gidişle 500 lira oraya vereceğime bir avukata vereceğim...
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Malesef sözleşme çok iyi hazırlanmış. Bana sadece sabretmek düşüyor.

Yada bu gidişle 500 lira oraya vereceğime bir avukata vereceğim...

Beklemenizi tavsiye ederim o zaman çünkü yıllardır hizmet veren (!) ve büyük bir şirkete karşı 500 TL'lik avukatlarla pek şansınız olmayabilir. :(
 

Handikap

Profesör
Katılım
3 Nisan 2009
Mesajlar
1,987
Reaksiyon puanı
90
Puanları
0
Hizmeti sağlayan Tellcom yanlış bilmiyorsam ,superonline hizmetini veren şirket...

Birleşip daha güvenilir olacakları,daha iyi hizmet verecekleri yalan demek...

Bir tüketici olarak sizin adınıza çok üzüldüm inanın...
 
Üst