Kaya B.
Öğrenci
- Katılım
- 2 Ocak 2009
- Mesajlar
- 15
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
12 gündür yaşadığım internet problemi ile alakalı bir yazı yazdım ve bunu burada paylaşmak istedim.
-----------
Daha önce; http://www.kayabuyukcelen.com.tr/blog/tellcom-quiknet-hizmet-kesintisi/ adresinde yazdığım üzere uzun soluklu bir kesinti yaşamıştım. IP alamama sorunum tam 11 gün sürmüştü.
30 Eylül 2009 sabahı uyandığımda internet olmadığı gerçeğiyle yüzleştim. Aradım hemen 444 222 0′ı.
Eskiden direkt giriyorduk internete; şimdi ayarlar değişmiş Point to Point Over Ethernet’e geçip kullanıcı adı ve şifre girmemiz gerekiyormuş.
Kullanıcı Adı ve Şifre’mi öğrendim, girdik fakat ip adresi alamıyorum!
Beni teknik ekibe yönlendireceklerini söylediler ve beklememi istediler. Tamam dedim…
6 gün boyunca günde ortalama 2 kez arayıp bana ne zaman dönüleceğini sordum. Günahlarını almıyayım 2 günde bir bana geri döndüler. Bazen de ben aradığım zamanlarda; günde ortalama 3 kez olmak üzere kullanıcı adı ve şifre bilgilerim kontrol edildi.
6.gün teknik ekip geldi; modemimi değiştirdi. 1 senelik aboneliğim boyunca bana verilen 3.modem oldu bu…
Hangi gün olduğunu bilemiyorum ya 3. ya 4. gün; teknik bir arkadaş benim statik ip adresimin 92 li bloktan olduğunu ve pppoe ye geçen kullanıcılara 212 li bloktan ip verildiğini, 92 li bloktan ip verilemediğini de öğrenmiş bulundum.
Ve internete girebildim. Fakat o da ne? 217 li bloktan bir ip adresine sahibim.
Bana diyolar ki; beyefendi siz şimdi bu şekilde kullanın, 24 saat içinde size dönecekler…
Ertesi gün beni arıyorlar, Kaya bey; ,ip adresinizi tanımlayacağız. Ve internet kesiliyor. Gene IP adresi alamıyorum.
Sanırım 8. yada 9. gündü; arayıp statik ip’mi iptal edin dedim. 24 saat içinde size geri dönüp iptal edecekler dediler. Geri dönen olmadı.
Dün akşam saat 17:30′da aradım, bana kesinlikle saat 19:00′a kadar geri dönüleceğini söylediler.
Bugün sabah 11:30′da aradım, zaten saat 11:00′de bir ekip tayin edilmiş, bu ekip beni gün içinde arayıp randevu alacakmış.
Saat 15:00′da gene aradım, beklememi söylüyorlar.
Tam 12 gündür internet hizmeti alamıyorum. Ve bana sürekli söylenen; Kaya Bey, size 24 saat içinde geri dönülecek. Yalnız çözülecek değil. Sadece geri dönülecek…
Superonline müşterisi olduğum için utanıyorum.
-----------
Daha önce; http://www.kayabuyukcelen.com.tr/blog/tellcom-quiknet-hizmet-kesintisi/ adresinde yazdığım üzere uzun soluklu bir kesinti yaşamıştım. IP alamama sorunum tam 11 gün sürmüştü.
30 Eylül 2009 sabahı uyandığımda internet olmadığı gerçeğiyle yüzleştim. Aradım hemen 444 222 0′ı.
Eskiden direkt giriyorduk internete; şimdi ayarlar değişmiş Point to Point Over Ethernet’e geçip kullanıcı adı ve şifre girmemiz gerekiyormuş.
Kullanıcı Adı ve Şifre’mi öğrendim, girdik fakat ip adresi alamıyorum!
Beni teknik ekibe yönlendireceklerini söylediler ve beklememi istediler. Tamam dedim…
6 gün boyunca günde ortalama 2 kez arayıp bana ne zaman dönüleceğini sordum. Günahlarını almıyayım 2 günde bir bana geri döndüler. Bazen de ben aradığım zamanlarda; günde ortalama 3 kez olmak üzere kullanıcı adı ve şifre bilgilerim kontrol edildi.
6.gün teknik ekip geldi; modemimi değiştirdi. 1 senelik aboneliğim boyunca bana verilen 3.modem oldu bu…
Hangi gün olduğunu bilemiyorum ya 3. ya 4. gün; teknik bir arkadaş benim statik ip adresimin 92 li bloktan olduğunu ve pppoe ye geçen kullanıcılara 212 li bloktan ip verildiğini, 92 li bloktan ip verilemediğini de öğrenmiş bulundum.
Ve internete girebildim. Fakat o da ne? 217 li bloktan bir ip adresine sahibim.
Bana diyolar ki; beyefendi siz şimdi bu şekilde kullanın, 24 saat içinde size dönecekler…
Ertesi gün beni arıyorlar, Kaya bey; ,ip adresinizi tanımlayacağız. Ve internet kesiliyor. Gene IP adresi alamıyorum.
Sanırım 8. yada 9. gündü; arayıp statik ip’mi iptal edin dedim. 24 saat içinde size geri dönüp iptal edecekler dediler. Geri dönen olmadı.
Dün akşam saat 17:30′da aradım, bana kesinlikle saat 19:00′a kadar geri dönüleceğini söylediler.
Bugün sabah 11:30′da aradım, zaten saat 11:00′de bir ekip tayin edilmiş, bu ekip beni gün içinde arayıp randevu alacakmış.
Saat 15:00′da gene aradım, beklememi söylüyorlar.
Tam 12 gündür internet hizmeti alamıyorum. Ve bana sürekli söylenen; Kaya Bey, size 24 saat içinde geri dönülecek. Yalnız çözülecek değil. Sadece geri dönülecek…
Superonline müşterisi olduğum için utanıyorum.