Mustafa Barış Elmas
Öğrenci
- Katılım
- 16 Mayıs 2017
- Mesajlar
- 5
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 29
Merhaba arkadaşlar
13 nisan 2017 cumartesi günü +902129454276 numaralı telefondan arayarak internetimden memnun olup olmadığımı sordular ve cevap olarak sürekli kopmalar ve yavaşlamalar yaşadığımı belirtmem üzerine yeni bir paket oluşturduklarını ve bu pakete geçmem durumunda yeni çıkardıkları modemi hediye olarak pazartesi günü göndereceklerini bu modem ile kesinlikle kopma yavaşlama problemi yaşamıyacağımı bununla birlikte yeni pakette adil kullanım kotası bulunmadığını ve 12 ay digitürk hediye edeceklerini ve 78.90 olan faturamın 73 lira sabit geleceğini belirttiler ve kabul ettim.
Pazartesi günü modemin geleceğini ve digitürk üyeliğinin bağlanacağını söylediler fakat pazartesi günü 15 nisan da sadece digitürk bağladılar ve internet paketimi yenilemedikleri gibi modem de göndermediler bunun üzerine superonline müşteri hizmetlerine telefon açtım ve böyle bir talep gelmediğini digitürkü aramamı söylediler fakat digitürkte böyle bir talep almadıklarını herhangi bir başvuru gözükmediğini belirtetek tekrar süperonline hizmetlerini arayıp sormamı istedi süperonline ve digitürk ile bir kaç görüşme yaptıktan sonra bir sonuca varamayınca gün içerisinde bağlanan digitürk hizmetini hemen iptal ettirdim sizlere sorum suçlu digitürk mü süperonline mı yoksa digitürk superonline ismini kullanarak yalan dolanla hizmet satmayamı çalışıyor bunu twiter üzerinden superonline firmasına bildirdim ve hemen arkasından digitürk onlara attığım tweeti görüp bana dönüş yaptılar ve görüşme sağlamak istediklerini belirttiler henüz görüşmedim cevaplarınızı bekliyorum
13 nisan 2017 cumartesi günü +902129454276 numaralı telefondan arayarak internetimden memnun olup olmadığımı sordular ve cevap olarak sürekli kopmalar ve yavaşlamalar yaşadığımı belirtmem üzerine yeni bir paket oluşturduklarını ve bu pakete geçmem durumunda yeni çıkardıkları modemi hediye olarak pazartesi günü göndereceklerini bu modem ile kesinlikle kopma yavaşlama problemi yaşamıyacağımı bununla birlikte yeni pakette adil kullanım kotası bulunmadığını ve 12 ay digitürk hediye edeceklerini ve 78.90 olan faturamın 73 lira sabit geleceğini belirttiler ve kabul ettim.
Pazartesi günü modemin geleceğini ve digitürk üyeliğinin bağlanacağını söylediler fakat pazartesi günü 15 nisan da sadece digitürk bağladılar ve internet paketimi yenilemedikleri gibi modem de göndermediler bunun üzerine superonline müşteri hizmetlerine telefon açtım ve böyle bir talep gelmediğini digitürkü aramamı söylediler fakat digitürkte böyle bir talep almadıklarını herhangi bir başvuru gözükmediğini belirtetek tekrar süperonline hizmetlerini arayıp sormamı istedi süperonline ve digitürk ile bir kaç görüşme yaptıktan sonra bir sonuca varamayınca gün içerisinde bağlanan digitürk hizmetini hemen iptal ettirdim sizlere sorum suçlu digitürk mü süperonline mı yoksa digitürk superonline ismini kullanarak yalan dolanla hizmet satmayamı çalışıyor bunu twiter üzerinden superonline firmasına bildirdim ve hemen arkasından digitürk onlara attığım tweeti görüp bana dönüş yaptılar ve görüşme sağlamak istediklerini belirttiler henüz görüşmedim cevaplarınızı bekliyorum