Superonline & Digiturk Dolandırıcılığı

Hangisi yalan söylüyor


  • Kullanılan toplam oy
    3

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar

13 nisan 2017 cumartesi günü +902129454276 numaralı telefondan arayarak internetimden memnun olup olmadığımı sordular ve cevap olarak sürekli kopmalar ve yavaşlamalar yaşadığımı belirtmem üzerine yeni bir paket oluşturduklarını ve bu pakete geçmem durumunda yeni çıkardıkları modemi hediye olarak pazartesi günü göndereceklerini bu modem ile kesinlikle kopma yavaşlama problemi yaşamıyacağımı bununla birlikte yeni pakette adil kullanım kotası bulunmadığını ve 12 ay digitürk hediye edeceklerini ve 78.90 olan faturamın 73 lira sabit geleceğini belirttiler ve kabul ettim.
Pazartesi günü modemin geleceğini ve digitürk üyeliğinin bağlanacağını söylediler fakat pazartesi günü 15 nisan da sadece digitürk bağladılar ve internet paketimi yenilemedikleri gibi modem de göndermediler bunun üzerine superonline müşteri hizmetlerine telefon açtım ve böyle bir talep gelmediğini digitürkü aramamı söylediler fakat digitürkte böyle bir talep almadıklarını herhangi bir başvuru gözükmediğini belirtetek tekrar süperonline hizmetlerini arayıp sormamı istedi süperonline ve digitürk ile bir kaç görüşme yaptıktan sonra bir sonuca varamayınca gün içerisinde bağlanan digitürk hizmetini hemen iptal ettirdim sizlere sorum suçlu digitürk mü süperonline mı yoksa digitürk superonline ismini kullanarak yalan dolanla hizmet satmayamı çalışıyor bunu twiter üzerinden superonline firmasına bildirdim ve hemen arkasından digitürk onlara attığım tweeti görüp bana dönüş yaptılar ve görüşme sağlamak istediklerini belirttiler henüz görüşmedim cevaplarınızı bekliyorum
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Süperonline memnuniyet için böyle numaralardan aramaz, ya merkez numaradan arar veya evinize müşteri temsilcisi gelir sorununuz var mı diye sorar. 4 yılı geçkin süredir süperonline kullanıyoruz, bir kere böyle kurumsal olmayan numaradan arayıp bilgi vermediler, devamlı kurumsal numaradan ve adrese gelerek hizmet verdiler. Bana sorarsan uyanık bir digitürk bayisi size bir oyun oynamış gibime geldi ama digiturk merkeziyle konuyu detaylıca konuşmak gerekiyor.
 
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Süperonline memnuniyet için böyle numaralardan aramaz, ya merkez numaradan arar veya evinize müşteri temsilcisi gelir sorununuz var mı diye sorar. 4 yılı geçkin süredir süperonline kullanıyoruz, bir kere böyle kurumsal olmayan numaradan arayıp bilgi vermediler, devamlı kurumsal numaradan ve adrese gelerek hizmet verdiler. Bana sorarsan uyanık bir digitürk bayisi size bir oyun oynamış gibime geldi ama digiturk merkeziyle konuyu detaylıca konuşmak gerekiyor.
Superonline numaranın digitürke ait olduğunu söylüyor ortak çalışma numaralarıymış
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Superonline numaranın digitürke ait olduğunu söylüyor ortak çalışma numaralarıymış
Digitürk sizi arayıp süperonlineden aldığınız hizmetin kalitesini sorgulama be iyileştirme işlemini yapamaz. Bunu süperonline yapar. Yukarıda da dediğim gibi ortada çakallık yapmaya çalışan bir digitürk bayisi var, diye düşünüyorum.
 
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Digitürk sizi arayıp süperonlineden aldığınız hizmetin kalitesini sorgulama be iyileştirme işlemini yapamaz. Bunu süperonline yapar. Yukarıda da dediğim gibi ortada çakallık yapmaya çalışan bir digitürk bayisi var, diye düşünüyorum.

Bencede çakallık yapan bir digitürk bayisi superonline genel müdür yardımcısına attığım tweet üzerine aynı dakika da hemen iletişime geçtiler
 

TrekOnur

Öğrenci
Katılım
6 Aralık 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
Bugün benim de başıma geldi 08507110760 nolu telefondan aradılar. İsminin Sude olduğunu söyleyen bir hanımefendi: "Tarifenizdeki taahhütün sonuna yaklaşıyorsunuz. İsterseniz Türk Telekom internet + Digitürk TV'ye geçirelim. İlk üç ay 37.5tl, sonraki 9 ay 57tl ödeyin, ayrıca mevcut 8mbps hızınızı 16'ya çıkaralım." dedi. Ben ağabeyime danıştıktan sonra tekrar bağlantı kurabilir miyiz dedim. Telefondaki kadın "Olur, yarım saat sonra tekrar arayacağım." dedi. O sırada internetten superonline hesabıma girip mevcut tarife bilgilerimi kontrol ettim. Kadının verdiği bilgiler yanlıştı. Tekrar aradığında konuşmamız şöyle oldu:
Ben:
- Bahsettiğiniz gibi taahhütümün sonuna yaklaşmıyoruz, 1 yıl 3 ay daha süresi var.

Kadın:
- Ama ben sistemde falanca tarihe kadar olduğunu görüyorum.

- Hızımız bahsettiğiniz gibi 8 mbps değil 25 mbps, hatta AKK aşımında 16'ya düşüyor. Siz 16'ya çıkarmayı vadediyorsunuz. Ayrıca ikamet ettiğimiz yerdeki fiber alt yapısı Turkcell'e ait, siz Türk Telekom olarak aynı hızı nasıl sağlayacaksınız?
- Ben hızınızı 8 mbps olarak görüyorum fakat alt yapınız destekliyorsa biz de 25'e çıkarabiliriz.
- Aradığınız numaranın kurumsal bir numara olduğunu teyyit edemiyorum ve verdiğiniz bilgilerin çoğu yanlış.
(Bu sırada kadın lafımı bölüp devam etti)
- Siz bilirsiniz ben kampayamı sunuyorum sizlere, dilerseniz yararlandırabiliyorum, dileNmezseniz yararladıramıyorum (biraz dili sürştü) dıııt çağrı kesilme sesi... ve suratıma kapandı.

Büyük ihtimalle bir dolandırıcılıktan sıyırdık ama tam olarak nasıl bir iş çeviriyorlar anlayamadım. Bütün konuşmanın ses kaydı da elimde mevcut. Paylaştığım tel no ve isim kurallara aykırı olabilir, başkalarının da dolandırılmasını önlemek adına paylaştım, google'da arayan bulsun.
 

gkhnmr

Öğrenci
Katılım
19 Mayıs 2011
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
aman arkadaşlar çakallar çok uyanık bu yazıyı yazmadan bir 10 dk önce yaptığım bir kurnazlıkla anladım çakal olduklarını :) Turkcell superonline ev adsl internetimi 1 ay önce bağlatmıştım. Çok fazla bağlantı problemi yaşadığımdan ve turkcell müşteri hizmetleri çözüm üretemediğinden dolayı internette ne kadar şikayet sitesi varsa şikayetvar.com başta olmak üzere kişisel kullanıcı bilgilerimide vererek şikayetler yazdım. Neyseki sorunum giderildi 1 ayın sonunda. Bu digiturk bayisi çakallarıda (numaramı, adımı ve aldığım adsl hizmeti hakkında bilgiyi internette şikayet yazdığım sitelerden almış olmalılar diye tahmin ediyorum) 0850 ile başlayan numara ile beni aradılar. İlk aradıklarında bir bayan bana adımla hitap ederek ve geçek bilgiler vererek konuya girdi.

Beni ilk arayan numara 0 850 480 27 90

Sahtekar Digitürk Elemanı: Merhaba. Turkcel Müşteri Hizmetlerinden arıyorum Adım Jale Gökhan beylemi görüşüyorum?
Ben: Evet buyrun.
Sahtekar Digitürk Elemanı: 8Mbps Adsl hizmetinizle ilgili yaşadığınız sorunların çözümü için ekibimizin yaptığı çalışmalar devam ediyor. Sorunun giderildiği konrtolünü sağlamak adına herhangi bir problem yaşıyormusunuz internetinizle ilgili?
Ben: Yok geçde olsa son 1 haftadır çok iyi hiç bir bağlantı problemim kalmadı.
Sahtekar Digitürk Elemanı: Probleminizin giderildiğine sevindim. Gökhan Bey. Yaşadığınız bu aksaklıktan dolayı size bir kampanya haberimiz var. Şuan 8 Mbps İnternet hizmetinize 60 TL'nin üzerinde ödüyorsunuz. Size sunacağımız kampanyada ise Digitürk Ailenin Yıldızı Paketi + Sınırsız Adsl İnternet 24mbps 50 GB AKK 1 yıl boyunca iki pakete toplamda ayda 54 TL(29+25)'ye ilk 3 ay ise 37 TL(25+12)'ye sahip olacaksınız.(Paketler hakkında ayrıntılı bilgi verip benden onay aldıktan sonra Digiturk yetkilisinin beni arayacağını söyleyerek telefonu kapattı.)

yaklaşık 10 dk sonra beni arayan adam muhtemelen digitürk bayisinden arıyor. 0 216 212 03 77

Sahtekar Digitürk Elemanı: Merhaba Gökhan Bey, Size bahsedilen Kampanyamız hakkında ayrıntılı bilgilendirmek için aradım müsaitmisiniz?
Ben: Evet buyrun dinliyorum.
Sahtekar Digitürk Elemanı: (Turkcell Superonline konusuna hiç değinmeden sadece digitürk kampanyası hakkında bahsettikten sonra) Digiturk Ailenin Yıldızı aboneliğinizi başlatıyorum onaylıyormusunuz?
Ben: (Turkcell Superonline'dan bahsetmeyince aklıma takıldı) Onaylamadan önce bana bu kampanyanın türkcell superonline adsl hizmeti ile ortak bir kampanya olduğundan bahsedilmişti doğrumudur?
Sahtekar Digitürk Elemanı: (Geç cevap verişinden biraz tökezlediğini hissettim burada daha sonra bozuntuya vermeden devam etti) Evet efendim turkcell superonline ile ortak kampanya yapıyoruz 29 TL internet tarifeniz 25 TL Digitürk tarifeniz ilk 3 ay toplamda 37 TL ödeyeceksiniz.
Ben: Tamam o zaman onaylıyorum. ( Can alıcı noktaya geldik. tam burada aniden telefon kapandı ve 10-15 sn içinde geri aradı.)
Sahtekar Digitürk Elemanı: (Sanki hiç bağlantı kopmamış gibi) Gökhan bey Digitürk kapmanyamızın detayları hakkında tekrar bilgilendireyim sizi.
Ben: Bağlantı koptu sanırım evet dinliyorum.
Sahtekar Digitürk Elemanı: (Yine hiç bir şekilde turkcell superonline olayından bahsetmeden sadece digitürk kampanyası hakkında bilgi verererek) Digitürk Ailenin Yıldızı Aboneliğinizi başlatıyorum Gökhan Bey onaylıyormusunuz?
Ben: (İşte burada tam 'evet onaylıyorum' diyecektimki kuşkucu yapımdan dolayı olsa gerek yeniden turkcell superonline bilgisini almak istedim ve salak moduna girerek) Onaylamadan önce kampanyanızın turkcell superonline ile ilgili olan fiyatlandırma kısmını tekrar söylermisiniz?
Sahtekar Digitürk Elemanı: Neyi öğrenmek istiyorsunuz Gökhan bey?
Ben: İnternet ve digitürk faturamın toplam ne kadar geleceğini? Bağlantı koptuğu için tekrarlamanızda fayda var.
Sahtekar Digitürk Elemanı: Anladım Gök....(Cümlesini bitiremeden) Dıııt sesi ve suratıma kapattı.

Beni arayan numaraları da özellikle yazdım ki aynı olay başkalarının başına gelirde şüphelenip internette bu numaraları aratırlarsa bu konuya ulaşıp oyuna geldiklerinin farkına varsınlar istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama adamlar çok profesyonel cidden kim bilir kaç kişiyi dolandırdılar bu yöntemle. Biraz uyanık olmazsan çat geçirirler aboneliği. Şimdi aynı numarayı arayıp hani bi kampanyanız vardı niye kapattın telefonu diyesim var :D
 

TrekOnur

Öğrenci
Katılım
6 Aralık 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
gkhnmr Telefon görüşmesini kaydettikleri için sesli onayınız elektronik imza yerine geçiyor. Sanırım yapmaya çalıştıkları şey; Superonline'dan bağımsız. ayrı bir Digitürk paketi satmak. "Superonline-Digitürk ortak kampanyası" kısmı yalan. O nedenle onayınızın geçtiği ses kaydını, verdikleri yalan bilgiler olmaksızın kaydetmeye çalışıyorlar. Onay verdikten sonra ellerindeki ses kaydıyla sizi haksız çıkarırlar. Digitürk'ün bunlarla ilgili çalışma yapması lazım.
 

gkhnmr

Öğrenci
Katılım
19 Mayıs 2011
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
evet dediklerin gayet mantıklı. Çok profesyoneller dikkatli olmak lazım.
 

Son mesajlar

Üst