Söyle Rahatla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Absolut Milk

Profesör
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
1,171
Reaksiyon puanı
46
Puanları
228
Bugün hayli stresliyiz anlaşılan :)


evet özellikle o saydırdım kelimesini duyunca daha da sinirlendim..

ben çağrı merkezinde çalışıyorum..
bizim suçumuz ne?
neden o küfürleri duymak zorundayız biz?
şikayetçi isen şikayet hattını istersin şikayetinini oraya bildirirsin saydırmak ne ya !!!
 

Amanda

Profesör
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
1,974
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
bu forumdaki bazı konulara anlam veremiyorum nedense..

düzeltiyorum konu ve bazı avatar(lar)a !!!


-----------------------------


çağrı merkezi derken neresi?


---------------------

saydırdın demek..
o çağrıyı karşılayan kişinin ne kabahati var soruyorum sana?

helaaall pıkpıkk :D turkcell pıkpık :)
 

arsenik

Rektör
Katılım
8 Ağustos 2009
Mesajlar
11,349
Reaksiyon puanı
242
Puanları
243
Bu ne biçim bir muhabbet bu kadarda yüzsüzlük olmaz sadece sen yoksun burada.
 

Absolut Milk

Profesör
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
1,171
Reaksiyon puanı
46
Puanları
228
hımm belli olmaz ben Turkcell de çalışmıyorum ama her işin zorluğu var tabi...

yer neresi peki?
şişli mi?
 

Usui Takumi

Profesör
Katılım
10 Temmuz 2011
Mesajlar
3,547
Reaksiyon puanı
1,177
Puanları
293
Arkadaş neden bu Türkçe Dublaj da filmin yarısını keserler anlamam ki
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,113
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
[video=youtube;nCtQsCQFY7E]http://www.youtube.com/watch?v=nCtQsCQFY7E[/video]
Unutulmaz o reklam :D:D

ama yapma şunu yaa :D benim türkcellim hepsine yeter ...

öyle yada böyle türkcell dünya devine kafa tutup onu zararına satışa yönlendiren bir şirkettir her türlü arkasındayım 11 yıllık kullanıcısı olarak mutluyum :D
 

Absolut Milk

Profesör
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
1,171
Reaksiyon puanı
46
Puanları
228
hımm anladım ben İstanbul'dasınız sandım..

hayırlısı olsun size ve sabrınıza kalmış çağrı merkezi işi..
 

elmalisoda

Profesör
Katılım
4 Haziran 2010
Mesajlar
2,078
Reaksiyon puanı
23
Puanları
218
Yaş
39
[MENTION=221863]PIKPIK[/MENTION] ne harika bi nick :D


harbiden sıcak. kalkıp bi serin duş alıp, kafamdaki soru işaretleriyle bi de yanımda eymenimle uyumak mıııı yoksa burada kalıp sıcaktan bunalmaya devam etmek miiiii karar veremiyorum
 

Felix Dzerjinski

Profesör
Katılım
2 Nisan 2012
Mesajlar
1,901
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
bu forumdaki bazı konulara anlam veremiyorum nedense..

düzeltiyorum konu ve bazı avatar(lar)a !!!


-----------------------------


çağrı merkezi derken neresi?


---------------------

saydırdın demek..
o çağrıyı karşılayan kişinin ne kabahati var soruyorum sana?



1-Alıntı yaparak düşüncelerimizi belirtirsek insanlar cevap haklarını daha rahat kullanır diye düşünüyorum.
2-Saydırdım evet şikayetlerimi ve haksız oldukları şeyleri yüzlerine saydırdım. Ki karşılığında onlarda bana cevaplarını saydırdılar çağrı merkezleri insanların problemlerini çözen yerlerdir. Tabi saydırdım diyince bastım küfürü anlamış olabilirsiniz onu da ben kendime yakıştıramam.
3-Tp-lınk çağrı merkezinde 17 dakika müşteri temsilcisini bekledim. -Öfkeli bi ses tonuyla 17 dakikadır bekliyorum kardeşim sizi diyince - Özür dileriz yoğunluk vardı efendim sözü üzerine - Estağfurullah önemli değil demiş adamım yani (Kendimle gurur duydum bi an :P )
 

Absolut Milk

Profesör
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
1,171
Reaksiyon puanı
46
Puanları
228
@PIKPIK ne harika bi nick :D


harbiden sıcak. kalkıp bi serin duş alıp, kafamdaki soru işaretleriyle bi de yanımda eymenimle uyumak mıııı yoksa burada kalıp sıcaktan bunalmaya devam etmek miiiii karar veremiyorum


teşekkür ederim :)






-------

hımm tamam o zaman, sorun olmasın ...

1-Alıntı yaparak düşüncelerimizi belirtirsek insanlar cevap haklarını daha rahat kullanır diye düşünüyorum.
2-Saydırdım evet şikayetlerimi ve haksız oldukları şeyleri yüzlerine saydırdım. Ki karşılığında onlarda bana cevaplarını saydırdılar çağrı merkezleri insanların problemlerini çözen yerlerdir. Tabi saydırdım diyince bastım küfürü anlamış olabilirsiniz onu da ben kendime yakıştıramam.
3-Tp-lınk çağrı merkezinde 17 dakika müşteri temsilcisini bekledim. -Öfkeli bi ses tonuyla 17 dakikadır bekliyorum kardeşim sizi diyince - Özür dileriz yoğunluk vardı efendim sözü üzerine - Estağfurullah önemli değil demiş adamım yani (Kendimle gurur duydum bi an :P )



evet saydırmayı küfür olarak algıladım açıkçası..


evet yoğunluk oluyor ve bu müşteri temsilcisinin elinde olan bir şey değil.
o bir çalışan ve işini yapıyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst