Söyle Rahatla

Bu konuyu okuyanlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Duhan.Soysal

Profesör
Arkadaşlar bir konuda sizden yardım isteyeceğim. Saatlerdir kardeşimin ödevine bakıyorum ama bi şey anladığım yok :D belki siz bulursunuz :D buyrun resim :D
a782b9fc464a55993a40486ff5524a81.jpg
 

ConfickerBelasi

Guru
Cezalı
Özel başlık
IdeaPad-S145AST
hala msi vr601-049'un msata desteklediğini sanan kardeşim var hatta grundig gnb1565 a1 i3'ün de msata desteklediğini sanıyor ayıcık...
 

rawkid

Dekan
TTnet bugu buldum :clap:

AKK nasıl aşılır hemen anlatıyorum

Öncelikle torrentten ne indircekseniz başlatın indirmeye. Ondan sonra youtube'dan şarkı açın. Zaten 240p de başlar. Şarkı takılır felan takmayın. Sonra torrent'e bakın hız 450-500 kbs arası bir hızda inmeye bşlıyor. Şarkıyı kapatınca hız yine 350 ye düşüyor. Bu da benden size ipucu olsun :D
 

Duhan.Soysal

Profesör
TTnet bugu buldum :clap:

AKK nasıl aşılır hemen anlatıyorum

Öncelikle torrentten ne indircekseniz başlatın indirmeye. Ondan sonra youtube'dan şarkı açın. Zaten 240p de başlar. Şarkı takılır felan takmayın. Sonra torrent'e bakın hız 450-500 kbs arası bir hızda inmeye bşlıyor. Şarkıyı kapatınca hız yine 350 ye düşüyor. Bu da benden size ipucu olsun :D
Bunu yapanın amacı yokmu :D
 

bsg18

Doçent
Beyler selamun aleyküm, size derdimi anlatıp hem rahatlamak, hem de tavsiyelerinizi almak istiyorum.
Yaklaşık 2-3 haftadır patene merak sardım. ( yaşım 16) . Küçüklükten de vardı bi ilgim, o yanım hep buruk kalmıştı almak isteyip alamamaktan. Şimdi ise tekrar almak istiyorum. Aileme yük olmamak amacıyla parasını da hazır ettim fakat, babam bu işe pek olumlu bakmıyor. Konuştuğumuzda, uzun boylu olduğum için tehlikeli olduğunu, bi süre sonra sıkılıp kenara atacağımı söyledi. Sıkılıp kenara atmıyacağımdan kesinlikle eminim. Tehlikeli diyor fakat, kendisine de söyledim, gerekli önlemleri alacağım ve trafiğe açık alanda sürmeyeceğim. Babama güzel bi dille bu olaya nasıl ikna edebilirim ?
 

K /\ /\ N

Profesör
Beyler selamun aleyküm, size derdimi anlatıp hem rahatlamak, hem de tavsiyelerinizi almak istiyorum.
Yaklaşık 2-3 haftadır patene merak sardım. ( yaşım 16) . Küçüklükten de vardı bi ilgim, o yanım hep buruk kalmıştı almak isteyip alamamaktan. Şimdi ise tekrar almak istiyorum. Aileme yük olmamak amacıyla parasını da hazır ettim fakat, babam bu işe pek olumlu bakmıyor. Konuştuğumuzda, uzun boylu olduğum için tehlikeli olduğunu, bi süre sonra sıkılıp kenara atacağımı söyledi. Sıkılıp kenara atmıyacağımdan kesinlikle eminim. Tehlikeli diyor fakat, kendisine de söyledim, gerekli önlemleri alacağım ve trafiğe açık alanda sürmeyeceğim. Babama güzel bi dille bu olaya nasıl ikna edebilirim ?
Kendine gereğinden fazla sınır koy. Yani şu saate eve gelirim şu zaman şuradan geçerim bunları babana anlat paten almadan önce yani almadan önce hangi gün lerde hangi saatler arasında nerede ve hangi önlemleri alacağını anlat ama dediğim gibi gereğinden fazla kuralı şekilde anlat öyle bir noktaya gelsin ki baban senin sınırının altında kalsın izin versin...
 

Kurt Cobain

Profesör
TTnet bugu buldum :clap:

AKK nasıl aşılır hemen anlatıyorum

Öncelikle torrentten ne indircekseniz başlatın indirmeye. Ondan sonra youtube'dan şarkı açın. Zaten 240p de başlar. Şarkı takılır felan takmayın. Sonra torrent'e bakın hız 450-500 kbs arası bir hızda inmeye bşlıyor. Şarkıyı kapatınca hız yine 350 ye düşüyor. Bu da benden size ipucu olsun :D
Valla aynını yaptım ama malesef olmadı bende :( indirme hızı 310 kb falan oluyo öyle videoyu kapayınca 350 :D
 

bsg18

Doçent
Kendine gereğinden fazla sınır koy. Yani şu saate eve gelirim şu zaman şuradan geçerim bunları babana anlat paten almadan önce yani almadan önce hangi gün lerde hangi saatler arasında nerede ve hangi önlemleri alacağını anlat ama dediğim gibi gereğinden fazla kuralı şekilde anlat öyle bir noktaya gelsin ki baban senin sınırının altında kalsın izin versin...

Deniyeceğim dostum, teşekkürler. Başka öneri lazım beyler, lütfen.
 

Duhan.Soysal

Profesör
Beyler selamun aleyküm, size derdimi anlatıp hem rahatlamak, hem de tavsiyelerinizi almak istiyorum.
Yaklaşık 2-3 haftadır patene merak sardım. ( yaşım 16) . Küçüklükten de vardı bi ilgim, o yanım hep buruk kalmıştı almak isteyip alamamaktan. Şimdi ise tekrar almak istiyorum. Aileme yük olmamak amacıyla parasını da hazır ettim fakat, babam bu işe pek olumlu bakmıyor. Konuştuğumuzda, uzun boylu olduğum için tehlikeli olduğunu, bi süre sonra sıkılıp kenara atacağımı söyledi. Sıkılıp kenara atmıyacağımdan kesinlikle eminim. Tehlikeli diyor fakat, kendisine de söyledim, gerekli önlemleri alacağım ve trafiğe açık alanda sürmeyeceğim. Babama güzel bi dille bu olaya nasıl ikna edebilirim ?
Ilk önce içimde kalmasın şunu diyim :) nickin güzelmiş :D bunu biz sana burdan diyemeyiz an ve an Ailene bilgi ver babanla güzelce konuş baban nasıl biri onuda bilmek gerekli babanı biraz açıklasan?
 

Vikings

Dekan
Biri 288 diğeri 348 gruba üyemiş yahu siz nasıl beceriyorsunuz uyumuyormusunuz?
10644363_10206187956006686_460530059150251020_o.jpg


- - - Mesaj Güncellendi - - -

En aşağıda Sena 196 gruba girmiş oda işsiz :D
 

bsg18

Doçent
Ilk önce içimde kalmasın şunu diyim :) nickin güzelmiş :D bunu biz sana burdan diyemeyiz an ve an Ailene bilgi ver babanla güzelce konuş baban nasıl biri onuda bilmek gerekli babanı biraz açıklasan?
Nickim düşündüğün şey değil, zamanında yöneticilerle de konuşmuşlugum var bu konu hakkında :) İsmimin bas harfleri.
Tesekkurler onerın ıcın :) Halledicem inşallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst