Söyle Rahatla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Stone

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2008
Mesajlar
2,773
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
Tüm hayallerin , sonsuzluğa ve sona erebildiği yerdeyim.Tüm niyetlerin edenleri varmışcasına görülebildiği bi yerdeyim...
 

findukfaresi

Dekan
Katılım
29 Mart 2008
Mesajlar
7,300
Reaksiyon puanı
73
Puanları
0
7 sene trabzon gibi bir yer için fazla sanki
ben ankarayı özledim ilk defa.keçiöreni özledim.aktepeyi özledim.etliği özledim.
mahallenin bebelerini özledm.
bisiklete binmeyi özledim.
annemin yemeklerini özledim

keşke ankara da tıp okusam


neyse kısmet ankarada kadın hastalıkları ve doğum'a
 

findukfaresi

Dekan
Katılım
29 Mart 2008
Mesajlar
7,300
Reaksiyon puanı
73
Puanları
0
49 mesajın kalmış.yoksa sen 50. msjda asistan olunuyo sandın da hevesin mi kırıldı şimdi




öğğğğğ ankarayı özledm
 

DarkLady

Dekan
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
6,597
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
RAN ın manasını keşfetmem uzun oldu :( 19 ekime kadar
 

Stone

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2008
Mesajlar
2,773
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
privateModel3DGroup CreateTriangleModel(Point3D p0, Point3D p1, Point3D p2)
{
MeshGeometry3D mesh = newMeshGeometry3D();
mesh.Positions.Add(p0);
mesh.Positions.Add(p1);
mesh.Positions.Add(p2);
mesh.TriangleIndices.Add(0);
mesh.TriangleIndices.Add(1);
mesh.TriangleIndices.Add(2);
Vector3D normal = CalculateNormal(p0, p1, p2);
mesh.Normals.Add(normal);
mesh.Normals.Add(normal);
mesh.Normals.Add(normal);
Material material = newDiffuseMaterial(
newSolidColorBrush(Colors.DarkKhaki));
GeometryModel3D model = newGeometryModel3D(
mesh, material);
Model3DGroup group = newModel3DGroup();
group.Children.Add(model);
return group;
}

Demi ? eee sorun ne ozaman pfff.
 

_megavisor_

Profesör
Katılım
17 Eylül 2008
Mesajlar
2,214
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
privateModel3DGroup CreateTriangleModel(Point3D p0, Point3D p1, Point3D p2)
{
MeshGeometry3D mesh = newMeshGeometry3D();
mesh.Positions.Add(p0);
mesh.Positions.Add(p1);
mesh.Positions.Add(p2);
mesh.TriangleIndices.Add(0);
mesh.TriangleIndices.Add(1);
mesh.TriangleIndices.Add(2);
Vector3D normal = CalculateNormal(p0, p1, p2);
mesh.Normals.Add(normal);
mesh.Normals.Add(normal);
mesh.Normals.Add(normal);
Material material = newDiffuseMaterial(
newSolidColorBrush(Colors.DarkKhaki));
GeometryModel3D model = newGeometryModel3D(
mesh, material);
Model3DGroup group = newModel3DGroup();
group.Children.Add(model);
return group;
}

Demi ? eee sorun ne ozaman pfff.

Bu nedir ya..:D
 

Stone

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2008
Mesajlar
2,773
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
WPF ve C# ile 3D deniyom :D Cube çizecemde yanlış hesapladım :D
 

DarkLady

Dekan
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
6,597
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
enn çokkkk sewdiğim, değerlilerim bir arada
dünyanın en mutlusu benimmmmmmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst