Soru Sizce Kulaklığımı Garantiye Göndermeli Miyim?

durmayann

Profesör
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,843
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,203
Puanları
113
Yaş
18
Arkadaşlar kulaklığım geçen hafta yere düştü biraz boyası attı ondan önce kapağı tam kapanmamaya, kulaklık silikonları tam emin olmamakla birlikte kalkmaya başladı. Kamptan dönerken otobüste takmaya çalıştığımızda da sağ tarafı bağlanmıyordu.

Bugün bir başka forumda konu açtıktan sonra Türkiye distribütörüne ulaştım ve mail attım. Fişi istediler, ek olarak garanti belgesinin fotoğrafını da atarak geri mail attım.

Baştan beri endişem ürünü Almanya'dan almış olmamdı ama öyle birşey yaşamadım mailde kargo bilgilerini vermişler gönderin bakalım demişler anlayacağınız.

Uzun lafın kısası arkadaşlar aktif olarak kullandığım ve fiyatı da ucuz olmayan kulaklığımı sizce garantiye göndermelimiyim? Aşağıya ürünü ve siteyi bırakacağım siz olsanız ne yapardınız? -İdare edebileceğim bir tane kulaklığım var.


 

HakanÇ11

Asistan
Katılım
29 Ağustos 2022
Mesajlar
238
Reaksiyon puanı
133
Puanları
43
Arkadaşlar kulaklığım geçen hafta yere düştü biraz boyası attı ondan önce kapağı tam kapanmamaya, kulaklık silikonları tam emin olmamakla birlikte kalkmaya başladı. Kamptan dönerken otobüste takmaya çalıştığımızda da sağ tarafı bağlanmıyordu.

Bugün bir başka forumda konu açtıktan sonra Türkiye distribütörüne ulaştım ve mail attım. Fişi istediler, ek olarak garanti belgesinin fotoğrafını da atarak geri mail attım.

Baştan beri endişem ürünü Almanya'dan almış olmamdı ama öyle birşey yaşamadım mailde kargo bilgilerini vermişler gönderin bakalım demişler anlayacağınız.

Uzun lafın kısası arkadaşlar aktif olarak kullandığım ve fiyatı da ucuz olmayan kulaklığımı sizce garantiye göndermelimiyim? Aşağıya ürünü ve siteyi bırakacağım siz olsanız ne yapardınız? -İdare edebileceğim bir tane kulaklığım var.


Gönderme konusunda neden tereddüt ediyorsunuz ki? Çalışmıyorsa garanti kapsamında onarsınlar, siz de diğer kulaklıkla idare edin.
 

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,764
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,972
Puanları
113
Arkadaşlar kulaklığım geçen hafta yere düştü biraz boyası attı ondan önce kapağı tam kapanmamaya, kulaklık silikonları tam emin olmamakla birlikte kalkmaya başladı. Kamptan dönerken otobüste takmaya çalıştığımızda da sağ tarafı bağlanmıyordu.

Bugün bir başka forumda konu açtıktan sonra Türkiye distribütörüne ulaştım ve mail attım. Fişi istediler, ek olarak garanti belgesinin fotoğrafını da atarak geri mail attım.

Baştan beri endişem ürünü Almanya'dan almış olmamdı ama öyle birşey yaşamadım mailde kargo bilgilerini vermişler gönderin bakalım demişler anlayacağınız.

Uzun lafın kısası arkadaşlar aktif olarak kullandığım ve fiyatı da ucuz olmayan kulaklığımı sizce garantiye göndermelimiyim? Aşağıya ürünü ve siteyi bırakacağım siz olsanız ne yapardınız? -İdare edebileceğim bir tane kulaklığım var.


Ne bekliyorsun??
 

OzkanK.

Rektör
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,693
Reaksiyon puanı
13,059
Puanları
113
Ürün yere düştüyse kullanıcı hatası denilecektir.

Sen ürünü aldın ve kullanıyordun sorun yoktu lakin yere düşünce sorunlar başladıysa kullanıcı hatası denilecektir bence.

Tamir veya değişim yapılmayacak yapılırsada ek ücret istenecektir.
 

durmayann

Profesör
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,843
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,203
Puanları
113
Yaş
18
Uzun süren JBL Almanya mailleşmem sonucu yine aynı şirkete yönlendirdiler. Yarın abime söyleyeyim bakalım biraz da araştırayım hiç ürün göndermedim garantiye.
 
Üst