hakanyargici
Profesör
- Katılım
- 7 Ekim 2022
- Mesajlar
- 1,425
- Çözümler
- 6
- Reaksiyon puanı
- 959
- Puanları
- 293
- Yaş
- 24
- Konum
- İstanbul
Dün saat 14:55 sularında her hafta rutin olarak gittiğim yolu giderken alt geçit öncesi yolcu indirmek isteyen birisi tarafından 3 araç kazaya karıştık. Kaza yaşanırken sol aynamı kontrol ediyor ve şehir içi olmayan akan trafikte olduğum için bakmam gereken süreden sadece 1-2sn fazla baktım. Aynı zamanda kazadan 10m öncesinde ışıklardan kalktığımız için de ortalama 40km/h hız ile seyir halinde olabilceğimi düşünüyorum.
Araç feci halde dağılmış olmasının sebebi anlık olarak sert fren yaptığımdan dolayı aracın ağırlık noktası öne doğru kayarak daha büyük bir hasar oluşturdu. Yine de ortalama 40km/h'a göre hasar fazla. Kazadan sonra millet başımıza üşüşmüş ve aracın sol ön farı, sis kapağı çerçevesi, logo ve bazı muhafaza plastik parçaları az hasarlı yada hasarsız olarak yola dağılmış onları kurtarmanın peşine düştüm. Parçaları kontrol ettiğim zaman hepsi bağlantı noktalarından kaynaklı darbesi var. Gerçekten üretilen marka/model'den kaynaklı bir kalitesizlik var yoksa o kazaya daha iyi bir otomobil ile karışsam aynı hasar oluşurmuydu bilmiyorum.
Beni sorucak olursanız ilk airbag'in yüzüme açılması sadece canımı acıttığı ve 6 saat çekici beklediğim için ayakta durmaktan genel olarak iskelet sistemim ağrıması dışında hiç bir şeyim yok. Aracın kasko ve sigortası olduğu için bana masraf çıkmadan yapılcak. Sadece birisinin keyfi yüzünden kazaya karışan 2 aracın bu denli hasar alması ve kişi ile anlaşamadığım için polis çığırdığımızda polislerin yanında süt dökmüş kediye dönmesi ayrı bir kızdırıyor. Aynı zamanda trafikte bu güne kadar bir çok olası kazadan kaçmış biri olarak 1-2sn fazladan yola bakmamanın sonucu da bu oluyormuş. Kazadan sonra yaşanılanları tekrar tekrar düşündüm ne yapabilirdim diye, tek yanlış yaptığım şey gözümün fazladan sol aynamda olmasıydı.
Sizce arkadan vuran suçlu tezi burada ne kadar işler ?
Araç feci halde dağılmış olmasının sebebi anlık olarak sert fren yaptığımdan dolayı aracın ağırlık noktası öne doğru kayarak daha büyük bir hasar oluşturdu. Yine de ortalama 40km/h'a göre hasar fazla. Kazadan sonra millet başımıza üşüşmüş ve aracın sol ön farı, sis kapağı çerçevesi, logo ve bazı muhafaza plastik parçaları az hasarlı yada hasarsız olarak yola dağılmış onları kurtarmanın peşine düştüm. Parçaları kontrol ettiğim zaman hepsi bağlantı noktalarından kaynaklı darbesi var. Gerçekten üretilen marka/model'den kaynaklı bir kalitesizlik var yoksa o kazaya daha iyi bir otomobil ile karışsam aynı hasar oluşurmuydu bilmiyorum.
Beni sorucak olursanız ilk airbag'in yüzüme açılması sadece canımı acıttığı ve 6 saat çekici beklediğim için ayakta durmaktan genel olarak iskelet sistemim ağrıması dışında hiç bir şeyim yok. Aracın kasko ve sigortası olduğu için bana masraf çıkmadan yapılcak. Sadece birisinin keyfi yüzünden kazaya karışan 2 aracın bu denli hasar alması ve kişi ile anlaşamadığım için polis çığırdığımızda polislerin yanında süt dökmüş kediye dönmesi ayrı bir kızdırıyor. Aynı zamanda trafikte bu güne kadar bir çok olası kazadan kaçmış biri olarak 1-2sn fazladan yola bakmamanın sonucu da bu oluyormuş. Kazadan sonra yaşanılanları tekrar tekrar düşündüm ne yapabilirdim diye, tek yanlış yaptığım şey gözümün fazladan sol aynamda olmasıydı.
Sizce arkadan vuran suçlu tezi burada ne kadar işler ?
Ekli dosyalar
Son düzenleme: