Sevgiliyle alakalı

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Uzun bir süredir konuştuğum kız arkadaşımla çıkmaya başladık. Şimdiye dek her şey gayet iyi devam ediyordu ve sadece arkadaşım olmasından ötürü aramızdaki mesafeyi kafaya takmıyordum. Ancak çıkmaya başladıktan sonra onu o kadar sevmeme rağmen bir kere bile dokunamamış olmak, evlilik gibi bir anlaşmadan önce fiziksel hiç bir yakınlaşma sağlayamayacağımı bilmek beni çok üzüyor.
O ve ben, İkimiz için de bunun sorun olmadığına ve onun kararlarına saygı göstereceğime dair anlaştık. Fakat duygularıma söz geçiremiyorum işte. O buruk his rahatsız ediyor beni.
 

OuzBey

Üyecik
Senin hatan.
Böyle bi anlaşma yapıyosun ama kendi çıkarlarını gözarda ediyosun. Çok kötü strateji izlemişsin.
 

Byilmaz91

Asistan
Bana kalırsa evlilik muhabbeti bizim toplumumuzun saçma yargılarından doğmuş bir zincir. İnsanlar yeterli olgunluğa geldiği zaman kendilerine, fikirlerine, hür iradelerine, topluma, duygu ve düşüncelerine, vatanlarına, ailelerine zarar vermedikleri sürece her eylemi gerçekleştirebilirler. Ancak tabi ki bu senin içinde kalmamalı, eğer bazı duyguların varsa bunu karşı tarafa aktarmalısın, iletişim insanlığın doğumundan bu yana en büyük sorun çözücü araçtır.
 
@oguzbey
Onun adı aşk değil ki, sözleşmeli personel gibi.. Ben mi yanlış anladım? ;)
Yanlış anlamış olabilirsiniz. Hatta hakarete varan cevaplar almışım ki sorunun benim anlatış tarzımda mı yoksa üyenin edepsizliği mi emin olamıyorum.

İkimiz birbirimizin ruh eşi gibiyiz. İlişkinin çıkarlarla hiçbir alakası yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bana kalırsa evlilik muhabbeti bizim toplumumuzun saçma yargılarından doğmuş bir zincir. İnsanlar yeterli olgunluğa geldiği zaman kendilerine, fikirlerine, hür iradelerine, topluma, duygu ve düşüncelerine, vatanlarına, ailelerine zarar vermedikleri sürece her eylemi gerçekleştirebilirler. Ancak tabi ki bu senin içinde kalmamalı, eğer bazı duyguların varsa bunu karşı tarafa aktarmalısın, iletişim insanlığın doğumundan bu yana en büyük sorun çözücü araçtır.
Cevap için teşekkürler. Düşüncelerimi açtım fakat bir sonuç elde edemedim. Pek çaresizim ne yazık ki. Bu kadar sevdiğim bir insanı böyle bir sebepten dolayı elbette bırakmayacağım, zaten konuyu açarken böyle bir şey aklımdan bile geçmemişti. İçimdeki bu buruk hissi belki yumuşatmama yarayacak bir söz işitirim umuduyla açmıştım konuyu.
 

OuzBey

Üyecik
Beklentine uygun cevap vereyim istersen..
Kız arkadasinin isteği dogrultusunda bi süre böyle yasarsınız ama ileride vadede ilişkinize zarar verecektir. Ama merak etme belli bi olgunluğa eriştiğinizde sevgilinde bazı seylerin farkına varacaktır. Biraz beklemeyi dene
 
Böyle bir zamanda çok enteresan geliyor insana bu tip şeyler.Bu hikayenin sonu ya çok acı bitecek yada çok mutlu yani herşeyini kumara koyan biri gibi düşünülebilirsin kendini.Çünkü bazı tipler vardır seni zaten elde etmiştir senle beraber olmak istemez evlenmeden önce ama gider başkasıyla giderir ihtiyacını ve sen bunu öğrenince vay be biz dokunmaya kıyamadık belki bakmaya bile milletle neler yapmış der yıkılırsın.Yada tam tersine evlilik takıntısı vardır eski tip düşünce önce bir güvencem olsun sonra ne olacaksa olsun diyordur o zaman da çok mutlu olursun.Ben 2. Durumdaki bir kişiliğin kaldığını sanmıyorum böyle bir zamanda seven insan gerçekten seni seviyorsa senle herşeyi yapar çünkü sana güvenir çünkü bunun erkeği kızı olmaz seven sevdiğini her şekilde sahiplenmek ister bu onlarda da böyledir ne kadar karşı çıksalarda.Önceki mesajlarda ruh eşim diye bişi okudum ruh eşi milyonda bir görülen istisna bir durumdur günümüzde çıkar eşi vardır sana tavsiyem asla kimseye öyle hemen ruh eşim gözüyle bakmaman olası bir kötü durumda daha çok üzülen sen olursun.Böyle durumlarda en güzeli zamana bırakıp temkinli olmak zaten zamanla niyetini anlarsın özellikle de iş ciddiye bineceği zaman.Maalesef şöyle bir gerçek var kızlar genelde aşık oldukları kişiyle beraber olurlar çıkarları ile uyuşan kişiyle de evlenirler.Çünkü evlilik ve özellikle de çocuk bir kızın sigortasıdır olası bir anlaşmazlık olduğu zaman her zaman kârlı çıkacak kişi onlardır(yasalardan dolayı).Keşke bu yazdıklarım gerçek olmasa ben yakın çevremde bile öyle olmaz dediğim şeyler oldu ki yapmaz dediğim kişiler neler yapmış duyunca şok ola ola artık ben normal karşılıyorum alıştım yani.
 

Usain

Modcuk
Yönetici
Moderatör
Böyle bir zamanda çok enteresan geliyor insana bu tip şeyler.Bu hikayenin sonu ya çok acı bitecek yada çok mutlu yani herşeyini kumara koyan biri gibi düşünülebilirsin kendini.Çünkü bazı tipler vardır seni zaten elde etmiştir senle beraber olmak istemez evlenmeden önce ama gider başkasıyla giderir ihtiyacını ve sen bunu öğrenince vay be biz dokunmaya kıyamadık belki bakmaya bile milletle neler yapmış der yıkılırsın.Yada tam tersine evlilik takıntısı vardır eski tip düşünce önce bir güvencem olsun sonra ne olacaksa olsun diyordur o zaman da çok mutlu olursun.Ben 2. Durumdaki bir kişiliğin kaldığını sanmıyorum böyle bir zamanda seven insan gerçekten seni seviyorsa senle herşeyi yapar çünkü sana güvenir çünkü bunun erkeği kızı olmaz seven sevdiğini her şekilde sahiplenmek ister bu onlarda da böyledir ne kadar karşı çıksalarda.Önceki mesajlarda ruh eşim diye bişi okudum ruh eşi milyonda bir görülen istisna bir durumdur günümüzde çıkar eşi vardır sana tavsiyem asla kimseye öyle hemen ruh eşim gözüyle bakmaman olası bir kötü durumda daha çok üzülen sen olursun.Böyle durumlarda en güzeli zamana bırakıp temkinli olmak zaten zamanla niyetini anlarsın özellikle de iş ciddiye bineceği zaman.Maalesef şöyle bir gerçek var kızlar genelde aşık oldukları kişiyle beraber olurlar çıkarları ile uyuşan kişiyle de evlenirler.Çünkü evlilik ve özellikle de çocuk bir kızın sigortasıdır olası bir anlaşmazlık olduğu zaman her zaman kârlı çıkacak kişi onlardır(yasalardan dolayı).Keşke bu yazdıklarım gerçek olmasa ben yakın çevremde bile öyle olmaz dediğim şeyler oldu ki yapmaz dediğim kişiler neler yapmış duyunca şok ola ola artık ben normal karşılıyorum alıştım yani.
Oha harbiden 5.000.000. mesaj.
 

CharliesBoth

Asistan
Böyle bir zamanda çok enteresan geliyor insana bu tip şeyler.Bu hikayenin sonu ya çok acı bitecek yada çok mutlu yani herşeyini kumara koyan biri gibi düşünülebilirsin kendini.Çünkü bazı tipler vardır seni zaten elde etmiştir senle beraber olmak istemez evlenmeden önce ama gider başkasıyla giderir ihtiyacını ve sen bunu öğrenince vay be biz dokunmaya kıyamadık belki bakmaya bile milletle neler yapmış der yıkılırsın.Yada tam tersine evlilik takıntısı vardır eski tip düşünce önce bir güvencem olsun sonra ne olacaksa olsun diyordur o zaman da çok mutlu olursun.Ben 2. Durumdaki bir kişiliğin kaldığını sanmıyorum böyle bir zamanda seven insan gerçekten seni seviyorsa senle herşeyi yapar çünkü sana güvenir çünkü bunun erkeği kızı olmaz seven sevdiğini her şekilde sahiplenmek ister bu onlarda da böyledir ne kadar karşı çıksalarda.Önceki mesajlarda ruh eşim diye bişi okudum ruh eşi milyonda bir görülen istisna bir durumdur günümüzde çıkar eşi vardır sana tavsiyem asla kimseye öyle hemen ruh eşim gözüyle bakmaman olası bir kötü durumda daha çok üzülen sen olursun.Böyle durumlarda en güzeli zamana bırakıp temkinli olmak zaten zamanla niyetini anlarsın özellikle de iş ciddiye bineceği zaman.Maalesef şöyle bir gerçek var kızlar genelde aşık oldukları kişiyle beraber olurlar çıkarları ile uyuşan kişiyle de evlenirler.Çünkü evlilik ve özellikle de çocuk bir kızın sigortasıdır olası bir anlaşmazlık olduğu zaman her zaman kârlı çıkacak kişi onlardır(yasalardan dolayı).Keşke bu yazdıklarım gerçek olmasa ben yakın çevremde bile öyle olmaz dediğim şeyler oldu ki yapmaz dediğim kişiler neler yapmış duyunca şok ola ola artık ben normal karşılıyorum alıştım yani.
Hiç farkettimi acaba 5m uncu mesajı attığını 😃 ilk attığında
 

Uchiha Sasuke

Profesör
Bende yeni konu sanıp tongaya getirmeye bak yazacaktım. Yemişim 5milyonuncu mesajı ya 😂
Arkadaş evlendi sanırım hiç yazmamış
 
Muhammed Abdul nerdesin?😊hikayeyi yarım bırakıp kaybolmuşsun☺bu peri masalının sonunu merak ediyorum😃Mutlu sonla mı bitti😃😃😃yoksa yılan hikayesine mi döndü😅milleti meraklandırma ve tez vakit te geri dön.😣😣😣Trend Topic olmaya az kaldı😀
 

Son mesajlar

Üst