Ayrıntıları da verelim.
Galatasaray ile Nikon Arasında Dev İşbirliği
İlklerin ve enlerin takımı Galatasaray, dünyanın önde gelen fotoğraf makinesi markalarından Nikon ile gerçekleştirdiği dev sponsorluk anlaşmasıyla Nikonun Türkiyede Sponsor Olduğu İlk Futbol Takımı oldu.
Galatasaray Sportif A.Ş, 12 Nisan 2012 Perşembe günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arenada Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Ali Dürüst, Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim ve Nikon Orta Doğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida'nın katılımıyla düzenlenen imza töreniyle dünyanın önde gelen fotoğraf makinesi markası Nikon ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Anlaşma çerçevesinde Nikon, Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımının Optik Ekipmanlar ve Görüntüleme Cihazları Sponsoru oldu.
Global düzeyde pek çok yeniliğe öncülük eden Galatasaray ile dünyaca tanınmış çokuluslu bir şirket olan Nikon arasında gerçekleşen bu dev işbirliği, Nikonun Türkiyede ilk kez bir futbol takımına sponsor olması açısından büyük önem taşıyor.
Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Ali Dürüst, Alanının lider firmalarından biri olan seçkin ve global marka Nikonun sponsorumuz olması mutluluk verici. Nikonun uluslararası gücünü, Türkiye ve Avrupadaki başarıları tartışılmaz olan Galatasaray ile birleştirmesinden dolayı memnunuz. Tarihi ve kökenleri uzun yıllar öncesine dayanan iki büyük marka olarak Galatasaray ve Nikonun gerçekleştirdiği işbirliği, önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek çok önemli işler ve yenilikler konusunda bizleri heyecanlandırıyor. Bu ortaklık ve dostluk ile Galatasarayın marka değeri ve bilinirliğinin Japonya başta olmak üzere diğer Asya ülkelerinde de artacağına inanıyoruz dedi.
Nikon Orta Doğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida da Galatasaray ile yapılan sponsorluk anlaşmasının dünya çapında önemine vurgu yaparak, Her geçen gün büyüyen taraftar kitlesi ile gerek Türkiyede gerekse Avrupa ve Orta Doğu Ülkelerinde en başarılı ve en çok tanınan futbol kulüplerinden biri olan Galatasaraya sponsor olmaktan gurur duyuyoruz. Genç ve çalışkan popülasyonuyla Türkiye Nikon için çok stratejik ve önem taşıyan bir pazar. Bizler de Nikon ailesi olarak marka değerinden emin olduğumuz Galatasarayı seçtik ve karşılıklı dostluk, anlayış ve hassasiyet çerçevesinde güzel işlere imza atacağımızdan eminiz. Galatasaray bizleri, bizler de Galatasarayı seçtik. Ben Galatasarayım diyor ve takımımızı destekliyoruz ifadelerini kullandı.
http://www.galatasaray.org/kulup/haber/13166.php
Galatasaray ile Nikon Arasında Dev İşbirliği

İlklerin ve enlerin takımı Galatasaray, dünyanın önde gelen fotoğraf makinesi markalarından Nikon ile gerçekleştirdiği dev sponsorluk anlaşmasıyla Nikonun Türkiyede Sponsor Olduğu İlk Futbol Takımı oldu.
Galatasaray Sportif A.Ş, 12 Nisan 2012 Perşembe günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arenada Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Ali Dürüst, Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim ve Nikon Orta Doğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida'nın katılımıyla düzenlenen imza töreniyle dünyanın önde gelen fotoğraf makinesi markası Nikon ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Anlaşma çerçevesinde Nikon, Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımının Optik Ekipmanlar ve Görüntüleme Cihazları Sponsoru oldu.
Global düzeyde pek çok yeniliğe öncülük eden Galatasaray ile dünyaca tanınmış çokuluslu bir şirket olan Nikon arasında gerçekleşen bu dev işbirliği, Nikonun Türkiyede ilk kez bir futbol takımına sponsor olması açısından büyük önem taşıyor.
Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Ali Dürüst, Alanının lider firmalarından biri olan seçkin ve global marka Nikonun sponsorumuz olması mutluluk verici. Nikonun uluslararası gücünü, Türkiye ve Avrupadaki başarıları tartışılmaz olan Galatasaray ile birleştirmesinden dolayı memnunuz. Tarihi ve kökenleri uzun yıllar öncesine dayanan iki büyük marka olarak Galatasaray ve Nikonun gerçekleştirdiği işbirliği, önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek çok önemli işler ve yenilikler konusunda bizleri heyecanlandırıyor. Bu ortaklık ve dostluk ile Galatasarayın marka değeri ve bilinirliğinin Japonya başta olmak üzere diğer Asya ülkelerinde de artacağına inanıyoruz dedi.
Nikon Orta Doğu Bölge Yöneticisi Takashi Yoshida da Galatasaray ile yapılan sponsorluk anlaşmasının dünya çapında önemine vurgu yaparak, Her geçen gün büyüyen taraftar kitlesi ile gerek Türkiyede gerekse Avrupa ve Orta Doğu Ülkelerinde en başarılı ve en çok tanınan futbol kulüplerinden biri olan Galatasaraya sponsor olmaktan gurur duyuyoruz. Genç ve çalışkan popülasyonuyla Türkiye Nikon için çok stratejik ve önem taşıyan bir pazar. Bizler de Nikon ailesi olarak marka değerinden emin olduğumuz Galatasarayı seçtik ve karşılıklı dostluk, anlayış ve hassasiyet çerçevesinde güzel işlere imza atacağımızdan eminiz. Galatasaray bizleri, bizler de Galatasarayı seçtik. Ben Galatasarayım diyor ve takımımızı destekliyoruz ifadelerini kullandı.
http://www.galatasaray.org/kulup/haber/13166.php