Şaştım kaldım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dirk41
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Dirk41

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2015
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar bundan 1.5 yıl kadar önce LG P-880 modelini teknosadan almıştım hani güvenilir ya teknosa, yaklaşık bir ay kadar önce yolda yürürken cebimden çıkardım ve sim kartı okumuyordu hattımdan dolayı düşündüm farklı olarak bir çok hat taktım yinede olmadı, teknosa bayisine gittiğimde ise telefonun kronlandığını ımei si olmadığı ve lg müşteri hizmetlerine yönlendirdiler müşteri hizmetleri ise bu sorunu bayinin bayıcağını söyledi ve bende Lg teknik servis bayisine gittim bana bu sorunu halledemniceklerini müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylendi oysaki müşteri hizmetleride beni servise yollamıştı şaştım kaldım bu durum karşısında söve söve çıktım servisten yaptırmadım telefonuda ne kadar çok sevmeme güvenmeme rağmen hayal kırıklığına uğradım neler yapabilirim sizce tavsiyelerde bulunur musunuz
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Hat klonlandıysa hattı tek bir cihaza kaydetmek gerekir.

Ama ne kadar ilgisiz insanlar. Neden yardımcı olmak yerine geçiştirmekle yetinmişler.
 

Dirk41

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2015
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Kardeşim maalesef öyle oldu ne kadar çok sevdiğim telefonu kullanmıyorum artık ve lg den aşırı derecede soğudum senin telefon olarak tavsiyen var mı
 

monstearsoul

Doçent
Katılım
11 Mart 2014
Mesajlar
516
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Ayni olay bikac yil once babamin başına geldi. Sacma bi samsung telefon vardi servisle falan çok ugrasti ama sonra teli degistiler. Hattinda numarasi yerine kartini degistirdi sorun kalkti
 

Parende_N

Asistan
Katılım
1 Ocak 2015
Mesajlar
107
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Teknosa gibi bir siteye güvenemeyeksek olay bitmiştir.Umarım istediğin telefonu alırsın
 

isveçli

Profesör
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
1,673
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
teknosa birdefasinda bana demo ipad satmisti ve ertesi gun geri gidip durumu anlattigimda hicbir yardimda bulunmamisti.
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,153
Reaksiyon puanı
114
Puanları
243
Teknosa bana da teknogaranti denen saçmalığı sattı binbir yalan ile. Daha doğrusu yalan olduğunu sonradan fark ettim. Telefonu geri götürdüğümde bu teknogarantiden faydalanamazsınız demişlerdi.

Halbuki satarken telefona bir şey olursa 3 sene içinde belli bir %si üzerinden geri alıp daha üst model bir cihaz satabileceklerini belirtmişlerdi.


Bu olaydan sonra artık paralel ithalat ürün alıyorum hepsiburada.com dan. En azından olmayan garantisi için teknosa vb. mağazalara 600-700 tl fazla vermiyorum. İthhal ürünün servisleri neyse, bu mağazaların servisleri de o benim için.
 

E. Balimre

Asistan
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Teknosadan ben de memnun kaldığımı söyleyemem.Geçen ay lg l fino cihaz aldım.Ani oldu , telefonada daha önce bakmamıştım.Özellikleriyle ilgili cihazın yanındaki kartonda yazanları okuyup 4 gb modeli bana sattılar.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
gene gt-a5360'tan ve galaxy ace'ten iyidir lg l fino...
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Bence hepsiburada dan al.

One e8 alabilirsin.Z3C alabilirsin.

Zaten dilin yanmış mağazalardan. Şimdi de büyük bir fark oluşmaz gibime geliyor.
 

CiiixXx

Profesör
Katılım
21 Nisan 2008
Mesajlar
1,373
Reaksiyon puanı
27
Puanları
228
Eee yeni telefon alacaksan bu telefonu ne yapacaksın? Uğraşmayacak mısın?

İmei klonlanan cihazlarda ( çok saçma bir karar da olsa ) tek bir hat üzerinde çalışacak şekilde telefon ve numarayı eşleştiriyorlar. Aynı İMEi yi kullanan diğer tüm cihazlar kapalı kalıyor, tabii daha önce yaptıkları gibi yeni bir İMEİ çaktırmazlarsa :D. Bu işlem için garanti şartı yok. Fatura, fatura sahibine ait kimlik fotokopisi ve telefon numarası ibraz etmek gerekiyor. Telefon ikinci el ise bu iş mümkün değil. İlk sahibini bulman gerek. Neresinden bakarsan saçma sapan işler.

Yabancı marka telefonlardan yüksek oranda vergi alma hesabı yaparken, oluşan kaçak rantını engellemek için tonlarca masrafa giren, topladığı vergiden fazlasını harcayan başka devletler var mı acaba?

Neyse, diğer bir seçenek ise, bir program vasıtası ile telefona klonlanmamış İMEİ çakmak. Ben yapamam derseniz bazı tamircilerde yaptırabilirsiniz bu işlemi. Emin olun servislerle uğraşmaktan çok daha kolay. Tabii garanti gidiyor.

Garanti de ülkemizde hiç bir işe yaramıyor gerçi. İyi bir telefon 2 yıldan önce kolay kolay arızalanmaz. Arızalanırsa kullanıcı hatasıdır, kural bu :D Bu güne kadar telefonlarla ilgili problemlerimi serviste çözebildiğimi hiç hatırlamıyorum.

Videonun son bölümünde İMEİ değişikliğinin nasıl yapıldığı anlatılıyor. Tamircilerin de kullandığı program bu :D

https://www.youtube.com/watch?v=ZM6d2yuFYJM

Bu yöntemi denemek isterseniz, işlemlerin nasıl yapılacağını mutlaka daha detaylı bir şekilde araştırın.
 

Dirk41

Öğrenci
Katılım
5 Şubat 2015
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Beylerdün başka bir tamirciye gittiğimde ise telefonun imei yok ama bundan ayrı olarak sim kartıda okumuyor her iki sorunda var düzeltilemez dendi tüketici haklarına başvur dedi ne yapmam gerekiyor
 

CiiixXx

Profesör
Katılım
21 Nisan 2008
Mesajlar
1,373
Reaksiyon puanı
27
Puanları
228
Imei klonlanmamis öyleyse. Imei silinmiş. EFS dosyası uçmuş. Imei kodu girdiğinizde Null yazıyorsa bildiğim kadarıyla anakart değişikliği yapılması gerekiyor.

Anakart değişikliği telefon fiyatı kadar neredeyse. Teknosanin herhangi bir suçu yok. Doğrudan servise götürün. Root vs işlem yaptiysaniz geri alın. Kullanıcı hatası olmadığını ispatlayin. Normalde yazılım yüklemeye calisirken EFS dosyasını silen çok kullanici var. Kendiliğinden de olabiliyor bu.

Servis yine kullanıcı hatası diyecek muhtemelen. Tavsiyeye uyun tüketici mahkemesine başvurun.

Sim yuvası arizaliysa değiştirilebilir. Kolay bişey ama arızalı olduğunu zannetmiyorum.
 

Lazzz

Müdavim
Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,704
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Arkadaşlar bundan 1.5 yıl kadar önce LG P-880 modelini teknosadan almıştım hani güvenilir ya teknosa, yaklaşık bir ay kadar önce yolda yürürken cebimden çıkardım ve sim kartı okumuyordu hattımdan dolayı düşündüm farklı olarak bir çok hat taktım yinede olmadı, teknosa bayisine gittiğimde ise telefonun kronlandığını ımei si olmadığı ve lg müşteri hizmetlerine yönlendirdiler müşteri hizmetleri ise bu sorunu bayinin bayıcağını söyledi ve bende Lg teknik servis bayisine gittim bana bu sorunu halledemniceklerini müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylendi oysaki müşteri hizmetleride beni servise yollamıştı şaştım kaldım bu durum karşısında söve söve çıktım servisten yaptırmadım telefonuda ne kadar çok sevmeme güvenmeme rağmen hayal kırıklığına uğradım neler yapabilirim sizce tavsiyelerde bulunur musunuz
Sadece sorununu okuyup cevabımı veriyorum diğer yorumları okumadım.

Cihazın faturası ole fatura elinde yok sır aldığın teknosa batışını giderek faturanın kendine bir örneğinin aslı gibidir yapılarak verilmesini talep et ardından tüketici hakem heyetine gidiyorsun oradan sonra sana servis ile görüşülüp sana bir imei açıp sadece vereceğin telrfon hatta çalışacak biçimde ayarlama yapıyorlar kullanmaya devam ediyorsun.




EKLEME : Cihazın imei sinin kopyalanması hiçbir satış mağazası ile alakali değildir. Imeiniz telefona yüklediğiniz yazılımlar görebiliyor cihaziniza yüklediğiniz uygulamaların istedikleri izine dikkat edin.
 
Üst