Samsung'un servisi yüzünden yaşadıklarım..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan FK5896
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
Merhaba, size başımdan geçen olayları anlatıcam. Ve nasıl bir yol izleyeceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

Nisan 2015'te bir mağazadan 3200 tl ye note 4 almıştım. Kredi kartım falan olmadığı için ve taksitle almak istediğim için bu kadar pahalıya geldi. Yani kazıklandığımın farkındaydım.

Telefondan ilk 6 ay inanılmaz memnundum. Tam benim istediğim gibi hızlı performansı yüksek ve çok özellikliydi. Neyse 6 ay sonra işteyken bi baktım telefonun parlaklığı otomatikte olmasına rağmen ne yükseliyor ne alçalıyor. Yeniden başlattım falan düzelmedi. Sonra farkına vardım, hiçbir sensör hiçbir şekilde çalışmıyordu. Ertesi gün servise götürdüm. 1 2 gün sonra tamir edildiğini öğrendim. Anakart değişmişti. Ve cihazı teslim alabilmek beni çok yoruyordu. Istanbulun trafiğinde saat 6 da işten çıkıyordum. Ve saat 7 de kapanan servise 1 saatte yetişmeye çalışıyordum. Son dakikalara denk geldiğim için, tam kontrol edemeden teslim aldım cihazı. Ertesi gün fark ettim. Note 4'ün o güzel şaheser kamerasından eser yoktu. Aradan fazla zaman geçmeden yine servise götürdüm. Bu sefer düzelmişti. Kalibrasyon yaptık dediler ama nasıl bir kalibrasyondu anlayamadım. Büyük ihtimal kamerayı değiştirmişlerdi. Bu şekilde cihazı teslim aldım. Yine bir süre sonra video kaydettikten sonra kulaklığı taktığımda ses sol kulaktıktan ses gelmiyordu. Yine servise götürdüm onuda hallettiler. Asıl macera bundan sonra başlıyor. Telefonu yine teslim aldım. Ertesi gün bi baktım ışık sensörü takılı kalıyor. Pes eder miyim hiç? Yine götürdüm. Ekranı iyi yapıştıramamışlar. Aradan 1 ay geçmeden dışarıda gece çekimlerinde mavi, kırmızı , yeşil ve sarı çizgiler olduğunu farkettim. Ee ben bu telefonu neden aldım ki? En çok kamerasını seviyordum. Neyse, yine götürdüm servise. Kamerayı değiştirdiler. Ertesi gün teslim aldım. O da ne? Geri tuşunun hassaslığı berbat illa bastırcam ki çalışsın. Tabii ben artık sinirlendim. Ya telefonumu değiştirin ya da paramı geri verin dedim. Aksi halde tüketici hakem heyetine başvururum dedim. Ordaki elemanın cevabı "verirsen ver" oldu. Neyse. Bu sefer yine aldım. Ertesi gün de ışık sensörü takılı kalıyordu yine. Beceriksizler işte teknisyenim diye geçiniyorlar birde. Size abartmıyorum 7-8 defa sadece bu problem yüzünden servise gidip geldim. Bu arada ne zorluklarla servise yetişmeye çalıştığımı da anlattım zaten.

En son cihazı aldığımda, sorun yine devam ediyordu. Ben yine pes etmedim hakkımı aramak istedim. Ve İstanbul il tüketici hakem heyetine baş vurdum. 15 16 gün oldu, karar lehime çıkalı. Belge elimde şuan. Para iadesi yani 3.200 tl alacağım var. Bu süre zarfında, mağazaya gittim. Durumu anlattım. Bize tebliğ gelmedi dediler. Sonra bir kaç kez daha aradım en sonunda belgeyi taratıp bize mail olarak atın dediler. Bende atmadım. 15 gün itiraz süreleri vardı ve geçti. Şimdi ne yapmalıyım. Bugün arayıp sorucam. Yine aynı cevabı alırsam, icraya vereyim mi sizce? Yoksa her şey için geç mi kaldım? Yardımlarınıza, söyleyeceklerinize çok ihtiyacım var şuan, şimdiden teşekkürler.
 

MehmetCBL

Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
49
Reaksiyon puanı
18
Puanları
8
Yaş
27
Samsungda aynı sıkıntıları bende yaşadım s7 edgeyi iade etmek için.Bende tüketici haklarına veririm dedim verirsen ver dediler :D Ama ilginç tarafı benim davanın kararı 4 ayda çıktı.Zaten 2. ayında aldığım firma beni aradı bizi şikayet etmişsiniz diye .Bana telefonda anlaşalım falan dediler ben yok dedim davanın sonucunu neyse o olacak dedim .Dava sonucu açıklandıktan 1 hafta sonra parayı hesabıma yatırdılar.Bence tekrar git tüketici hakem heyetine danış çünkü karar çıkınca zaten hem sana gönderiyorlar sonucu hemde karşı tarafa.Öyle yok biz bilmiyoruz,bize gelmedi diye bir hikaye yok.Elinde kapı gibi karar var.
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
Samsungda aynı sıkıntıları bende yaşadım s7 edgeyi iade etmek için.Bende tüketici haklarına veririm dedim verirsen ver dediler :D Ama ilginç tarafı benim davanın kararı 4 ayda çıktı.Zaten 2. ayında aldığım firma beni aradı bizi şikayet etmişsiniz diye .Bana telefonda anlaşalım falan dediler ben yok dedim davanın sonucunu neyse o olacak dedim .Dava sonucu açıklandıktan 1 hafta sonra parayı hesabıma yatırdılar.Bence tekrar git tüketici hakem heyetine danış çünkü karar çıkınca zaten hem sana gönderiyorlar sonucu hemde karşı tarafa.Öyle yok biz bilmiyoruz,bize gelmedi diye bir hikaye yok.Elinde kapı gibi karar var.
Az önce tüketici haklarını aradım. 15 gün içinde itiraz edebilirlerdi, bekleminiz iyi olmuş dediler. Şimdi e devletten bakın eğer size açıktıkları bir dava yoksa icraya verin onlar hallederler dedi. Haliyle 15 gün geçti. Arayan soran yok icraya vercem bende. :)
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
Bir şey daha sormalıyım.
İcraya verdikten ne kadar süre sonra paramı alabilirim?
 

MehmetCBL

Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
49
Reaksiyon puanı
18
Puanları
8
Yaş
27
İcra dosyasına gidip borçlunuza tebligat yapılıp yapılmadığını, itiraz edilip edilmediğini, ödeme yapılıp yapılmadığını öğrenebilirsiniz. Size tebligat gelmez icra dairesinden dosyanızı ya bizzat yahut bir vekil aracılığıyla takip etmeniz gerekir. İtiraz edilmişse dava açılması, itiraz edilmemiş ödeme de yapılmamışsa haciz yolu ile tahsil edilmesi için işlem yapılması için talepte bulunmak gerekir.İcra dosyasının kaç günde sonuçlanacağı belli olmaz demiş bir avukat
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
İcra dosyasına gidip borçlunuza tebligat yapılıp yapılmadığını, itiraz edilip edilmediğini, ödeme yapılıp yapılmadığını öğrenebilirsiniz. Size tebligat gelmez icra dairesinden dosyanızı ya bizzat yahut bir vekil aracılığıyla takip etmeniz gerekir. İtiraz edilmişse dava açılması, itiraz edilmemiş ödeme de yapılmamışsa haciz yolu ile tahsil edilmesi için işlem yapılması için talepte bulunmak gerekir.İcra dosyasının kaç günde sonuçlanacağı belli olmaz demiş bir avukat
Dün icraya verdim. E devletten baktığımda bana açılmış bir dava göremedim. 1 aya kadar paranız faiziyle yatar dediler. Teşekkürler yardım ettiğiniz için
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
Bugün haber geldi bu çarşamba iade edeceğim telefonumu. Bedel iadesini hemen yaparlar mı bir bilginiz var mı?
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Neye göre tüketici hakem heyeti sizi haklı buldu.?
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
10 tane servis fişiyle gittim. Sorunumu çözememişlerdi.
sanırım aynı arıza 4 kez tekrar edınce para iadesi yapılması gerekıyormuş.banada servisteki görevli söyled.yoksa başka mı?yani firma hangi garanti şartını yerıne getırmedıklerınden mahkeme sizi haklı buldu bunu öğrenmek istiyorum
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
sanırım aynı arıza 4 kez tekrar edınce para iadesi yapılması gerekıyormuş.banada servisteki görevli söyled.yoksa başka mı?yani firma hangi garanti şartını yerıne getırmedıklerınden mahkeme sizi haklı buldu bunu öğrenmek istiyorum
Aynı arızadan 10 kere götürdüm belki ama sonuçta en az 2 belge istiyorlar. O servisin verdiği bir karar. Hakem heyetinin kararına kimse bişey diyemez.
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Aynı arızadan 10 kere götürdüm belki ama sonuçta en az 2 belge istiyorlar. O servisin verdiği bir karar. Hakem heyetinin kararına kimse bişey diyemez.
peki hakem heyeti incelemek için telefonu istiyorlar mı?
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Isteyebilirler. Ama ben 10 tane belgeyle gittim gerek bile duymadan kararı çıkarttılar. Bu çarşamba telefonu geri verip paramı alıcam.
bende bugün servisi aradım 1 hafta oldu durumunu sordum.güya 1 gün sonra yapılmış.oysa bende telefonuma sms gelmesini bekliyorum.arayıp sormasam sms falan göndemeyecekler.güya yoğunluktanmış.servis kağıdına hiçbir sorun yok diyip verdiler.serviste oturup başladım telefonu kullanmaya.baktım yine aynı sorun devam ediyor.gidip bizzat telefonun durumunu ordakilere gösterdim.yine kayıt oluşturup servise bıraktım.bu telefon bende iken mi sorun oluyor anlamadım.yoksa teknik servis sorunu anlamadıklarından mı iade ediyorlar orası muamma.şimdi ben telefonun arızalı olduğunu nasıl ipstalayabilirim onu düşünüyorum
tüketici hakem heyetine bilgi amaçlı sordum.telefonu sonradan isteyecekelerini söylediler
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
bende bugün servisi aradım 1 hafta oldu durumunu sordum.güya 1 gün sonra yapılmış.oysa bende telefonuma sms gelmesini bekliyorum.arayıp sormasam sms falan göndemeyecekler.güya yoğunluktanmış.servis kağıdına hiçbir sorun yok diyip verdiler.serviste oturup başladım telefonu kullanmaya.baktım yine aynı sorun devam ediyor.gidip bizzat telefonun durumunu ordakilere gösterdim.yine kayıt oluşturup servise bıraktım.bu telefon bende iken mi sorun oluyor anlamadım.yoksa teknik servis sorunu anlamadıklarından mı iade ediyorlar orası muamma.şimdi ben telefonun arızalı olduğunu nasıl ipstalayabilirim onu düşünüyorum
tüketici hakem heyetine bilgi amaçlı sordum.telefonu sonradan isteyecekelerini söylediler
Bende aynı sorunu yaşamıştım. Sms göndermiyorlar bazen. Ben internetten takip ediyordum. Teknik servistekiler gerçekten çok kabiliyetsiz. Mesela adama ışık sensörü takılı kalıyor diyorum, gösteriyorum, adam şikayeti sensörler çalışmıyor diye yazıyor. Sonrada arızayı tespit edemeyip sorun yok diyorlar. Senin telefondaki arıza ne peki? Ben anlaşılamayan sorunları videoya çekip video ile birlikte veriyordum. O zaman anca anlayabiliyorlardı.
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
263
Bende aynı sorunu yaşamıştım. Sms göndermiyorlar bazen. Ben internetten takip ediyordum. Teknik servistekiler gerçekten çok kabiliyetsiz. Mesela adama ışık sensörü takılı kalıyor diyorum, gösteriyorum, adam şikayeti sensörler çalışmıyor diye yazıyor. Sonrada arızayı tespit edemeyip sorun yok diyorlar. Senin telefondaki arıza ne peki? Ben anlaşılamayan sorunları videoya çekip video ile birlikte veriyordum. O zaman anca anlayabiliyorlardı.
benim telefonumu bazen kullanırken hafiften bir ısınma oluyor sonra 4-5 saniye takılıp kalıyor hiçbir işlem yapamıyorsun.sonra telefon kendi kendine kapanıp yeniden başlatılıyor.önce batarya ve ekran değişip verdiler sonra aynı sorun devam etti tekrar verdim yazılım yükleyip geri verdiler.güya teknık sewrvitekiler kendileri kullanmışlar hiçbirsorun olmamış .ben bunu nasıl kameraya çekebilirim.yani ne zaman bu sorun olacağı belli olmuyor
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
benim telefonumu bazen kullanırken hafiften bir ısınma oluyor sonra 4-5 saniye takılıp kalıyor hiçbir işlem yapamıyorsun.sonra telefon kendi kendine kapanıp yeniden başlatılıyor.önce batarya ve ekran değişip verdiler sonra aynı sorun devam etti tekrar verdim yazılım yükleyip geri verdiler.güya teknık sewrvitekiler kendileri kullanmışlar hiçbirsorun olmamış .ben bunu nasıl kameraya çekebilirim.yani ne zaman bu sorun olacağı belli olmuyor
Haklısın baya sıkıntılı bir durum bence anakart değişimesi lazım
 
Üst