FK5896
Asistan
- Katılım
- 1 Haziran 2015
- Mesajlar
- 128
- Reaksiyon puanı
- 22
- Puanları
- 18
Merhaba, size başımdan geçen olayları anlatıcam. Ve nasıl bir yol izleyeceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Nisan 2015'te bir mağazadan 3200 tl ye note 4 almıştım. Kredi kartım falan olmadığı için ve taksitle almak istediğim için bu kadar pahalıya geldi. Yani kazıklandığımın farkındaydım.
Telefondan ilk 6 ay inanılmaz memnundum. Tam benim istediğim gibi hızlı performansı yüksek ve çok özellikliydi. Neyse 6 ay sonra işteyken bi baktım telefonun parlaklığı otomatikte olmasına rağmen ne yükseliyor ne alçalıyor. Yeniden başlattım falan düzelmedi. Sonra farkına vardım, hiçbir sensör hiçbir şekilde çalışmıyordu. Ertesi gün servise götürdüm. 1 2 gün sonra tamir edildiğini öğrendim. Anakart değişmişti. Ve cihazı teslim alabilmek beni çok yoruyordu. Istanbulun trafiğinde saat 6 da işten çıkıyordum. Ve saat 7 de kapanan servise 1 saatte yetişmeye çalışıyordum. Son dakikalara denk geldiğim için, tam kontrol edemeden teslim aldım cihazı. Ertesi gün fark ettim. Note 4'ün o güzel şaheser kamerasından eser yoktu. Aradan fazla zaman geçmeden yine servise götürdüm. Bu sefer düzelmişti. Kalibrasyon yaptık dediler ama nasıl bir kalibrasyondu anlayamadım. Büyük ihtimal kamerayı değiştirmişlerdi. Bu şekilde cihazı teslim aldım. Yine bir süre sonra video kaydettikten sonra kulaklığı taktığımda ses sol kulaktıktan ses gelmiyordu. Yine servise götürdüm onuda hallettiler. Asıl macera bundan sonra başlıyor. Telefonu yine teslim aldım. Ertesi gün bi baktım ışık sensörü takılı kalıyor. Pes eder miyim hiç? Yine götürdüm. Ekranı iyi yapıştıramamışlar. Aradan 1 ay geçmeden dışarıda gece çekimlerinde mavi, kırmızı , yeşil ve sarı çizgiler olduğunu farkettim. Ee ben bu telefonu neden aldım ki? En çok kamerasını seviyordum. Neyse, yine götürdüm servise. Kamerayı değiştirdiler. Ertesi gün teslim aldım. O da ne? Geri tuşunun hassaslığı berbat illa bastırcam ki çalışsın. Tabii ben artık sinirlendim. Ya telefonumu değiştirin ya da paramı geri verin dedim. Aksi halde tüketici hakem heyetine başvururum dedim. Ordaki elemanın cevabı "verirsen ver" oldu. Neyse. Bu sefer yine aldım. Ertesi gün de ışık sensörü takılı kalıyordu yine. Beceriksizler işte teknisyenim diye geçiniyorlar birde. Size abartmıyorum 7-8 defa sadece bu problem yüzünden servise gidip geldim. Bu arada ne zorluklarla servise yetişmeye çalıştığımı da anlattım zaten.
En son cihazı aldığımda, sorun yine devam ediyordu. Ben yine pes etmedim hakkımı aramak istedim. Ve İstanbul il tüketici hakem heyetine baş vurdum. 15 16 gün oldu, karar lehime çıkalı. Belge elimde şuan. Para iadesi yani 3.200 tl alacağım var. Bu süre zarfında, mağazaya gittim. Durumu anlattım. Bize tebliğ gelmedi dediler. Sonra bir kaç kez daha aradım en sonunda belgeyi taratıp bize mail olarak atın dediler. Bende atmadım. 15 gün itiraz süreleri vardı ve geçti. Şimdi ne yapmalıyım. Bugün arayıp sorucam. Yine aynı cevabı alırsam, icraya vereyim mi sizce? Yoksa her şey için geç mi kaldım? Yardımlarınıza, söyleyeceklerinize çok ihtiyacım var şuan, şimdiden teşekkürler.
Nisan 2015'te bir mağazadan 3200 tl ye note 4 almıştım. Kredi kartım falan olmadığı için ve taksitle almak istediğim için bu kadar pahalıya geldi. Yani kazıklandığımın farkındaydım.
Telefondan ilk 6 ay inanılmaz memnundum. Tam benim istediğim gibi hızlı performansı yüksek ve çok özellikliydi. Neyse 6 ay sonra işteyken bi baktım telefonun parlaklığı otomatikte olmasına rağmen ne yükseliyor ne alçalıyor. Yeniden başlattım falan düzelmedi. Sonra farkına vardım, hiçbir sensör hiçbir şekilde çalışmıyordu. Ertesi gün servise götürdüm. 1 2 gün sonra tamir edildiğini öğrendim. Anakart değişmişti. Ve cihazı teslim alabilmek beni çok yoruyordu. Istanbulun trafiğinde saat 6 da işten çıkıyordum. Ve saat 7 de kapanan servise 1 saatte yetişmeye çalışıyordum. Son dakikalara denk geldiğim için, tam kontrol edemeden teslim aldım cihazı. Ertesi gün fark ettim. Note 4'ün o güzel şaheser kamerasından eser yoktu. Aradan fazla zaman geçmeden yine servise götürdüm. Bu sefer düzelmişti. Kalibrasyon yaptık dediler ama nasıl bir kalibrasyondu anlayamadım. Büyük ihtimal kamerayı değiştirmişlerdi. Bu şekilde cihazı teslim aldım. Yine bir süre sonra video kaydettikten sonra kulaklığı taktığımda ses sol kulaktıktan ses gelmiyordu. Yine servise götürdüm onuda hallettiler. Asıl macera bundan sonra başlıyor. Telefonu yine teslim aldım. Ertesi gün bi baktım ışık sensörü takılı kalıyor. Pes eder miyim hiç? Yine götürdüm. Ekranı iyi yapıştıramamışlar. Aradan 1 ay geçmeden dışarıda gece çekimlerinde mavi, kırmızı , yeşil ve sarı çizgiler olduğunu farkettim. Ee ben bu telefonu neden aldım ki? En çok kamerasını seviyordum. Neyse, yine götürdüm servise. Kamerayı değiştirdiler. Ertesi gün teslim aldım. O da ne? Geri tuşunun hassaslığı berbat illa bastırcam ki çalışsın. Tabii ben artık sinirlendim. Ya telefonumu değiştirin ya da paramı geri verin dedim. Aksi halde tüketici hakem heyetine başvururum dedim. Ordaki elemanın cevabı "verirsen ver" oldu. Neyse. Bu sefer yine aldım. Ertesi gün de ışık sensörü takılı kalıyordu yine. Beceriksizler işte teknisyenim diye geçiniyorlar birde. Size abartmıyorum 7-8 defa sadece bu problem yüzünden servise gidip geldim. Bu arada ne zorluklarla servise yetişmeye çalıştığımı da anlattım zaten.
En son cihazı aldığımda, sorun yine devam ediyordu. Ben yine pes etmedim hakkımı aramak istedim. Ve İstanbul il tüketici hakem heyetine baş vurdum. 15 16 gün oldu, karar lehime çıkalı. Belge elimde şuan. Para iadesi yani 3.200 tl alacağım var. Bu süre zarfında, mağazaya gittim. Durumu anlattım. Bize tebliğ gelmedi dediler. Sonra bir kaç kez daha aradım en sonunda belgeyi taratıp bize mail olarak atın dediler. Bende atmadım. 15 gün itiraz süreleri vardı ve geçti. Şimdi ne yapmalıyım. Bugün arayıp sorucam. Yine aynı cevabı alırsam, icraya vereyim mi sizce? Yoksa her şey için geç mi kaldım? Yardımlarınıza, söyleyeceklerinize çok ihtiyacım var şuan, şimdiden teşekkürler.