Samsungda dava açtım

/xo/

Dekan
Katılım
3 Haziran 2013
Mesajlar
6,131
Reaksiyon puanı
226
Puanları
1,243
En fazla özür dileyip yeni cihaz verirler.
 

Theurer

Doçent
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
729
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
hep klasik cevap, bütün firmalar otomatiğe bağlamış orda. şikayetiniz incelemeye alınmıştır gerekli araştırmalardan sonra biz size döneriz.
 

Liquem

Öğrenci
Katılım
9 Eylül 2013
Mesajlar
36
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Tazminat davasi açsaydin iyiydi .d ama tjrkiye gibi bir yerde pek ise yaramazdi en fazla ürünün yenisini verirler
 

ShadowFix

..........
Katılım
14 Mayıs 2008
Mesajlar
2,569
Reaksiyon puanı
77
Puanları
228
Yaş
42
Benim arkadaşda aynı sorunla karşılaştı, telefon aynı sorundan 4 kez garantiye gönderdi, yapılmadı, tüketici mahkemesine verdi, karar heyetten geçti ve para iadesi olarak mahkeme kararını verdi, 480 tl parayı geri iade ettiler, arada ufak pürüzler çıktı ama yinede parasını komple aldı, git hemen tüketici mahkemesine başvur, sana verilen garanti kağıdına göster ve geçen süreyi göz önüne bulundururlarsa mahkemeyi kazanırsın.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
hakkınızı aramaktan çekinip vazgeçmeyin arkadaşlar. çekingen arkadaşlara da cesaret vermiş olursunuz. şu millet her platformda hakkını aramayı öğrensin artık
 

ikspi

Profesör
Katılım
11 Temmuz 2009
Mesajlar
1,113
Reaksiyon puanı
27
Puanları
228
Müşteri memnuniyeti önemsenmiyor maalesef.
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
daha konunun başlığını doğru açamamışsın imla hatası var davayı nasıl açtın :D

- - - Mesaj Güncellendi - - -

hep klasik cevap, bütün firmalar otomatiğe bağlamış orda. şikayetiniz incelemeye alınmıştır gerekli araştırmalardan sonra biz size döneriz.

öyle deme.. ben o siteye turkcelle alakalı bir şikayet yazdım 1-2 gün geçmeden yaklaşık 100 tl yi kredi kartıma iade ettiler.
 

olympuskiller

Profesör
Katılım
23 Mart 2008
Mesajlar
1,474
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Belki şirketten hisse verirler sen de hisseleri satar bozulan telefonun yerine yenisini alırsın.

Evet şimdi nerede benim nobel ödülüm?
 
Katılım
12 Mart 2011
Mesajlar
35,200
Reaksiyon puanı
10,315
Puanları
293
davayı kazanırsam nasıl bir avantajım olur 1,5 aydır telefonumun teslimanıtı daha dogrusunu tamirini yapamadılar

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2048746

Değerli Müşterimiz,


İletmiş olduğunuz şikayetiniz ile ilgili gerekli incelemeler başlatılmıştır. İncelemelerin sonucu hakkında tarafınıza kısa süre içerisinde bilgi aktarılacaktır.
Samsung Ürünleri hakkında sormak istediklerinizi 444 77 11 numaralı hattımıza ya da www.samsung.com.tr internet sitemizde "Bize Ulaşın" bölümüne iletebilirsiniz.
 
Saygılarımızla,
 
 
Samsung Çağrı Merkezi


evet, samsung'dan bu cevap verilmiş.
fakat şu var, bunun firmanın bizatihi kendisiyle pek bir alakası yok gibime geliyor. burada sorun bu firmayı Türkiyede temsil eden, bayilik alan Türk ajentalarla ilgili bir sorun gibi duruyor. daha doğrusu bu ülkede iş ahlakı olmadığı içindir. aynı ürünü mesela almanya yahut ingilterede iade etmiş olsaydınız, size çok kısa sürede dönülebilir, sorununuza çözüm bulunabilirdi. bu takdirde de bu samsung firmasının dürüstlüğü, doğruluğu değil, onu orada temsil eden firmasının iş ahlakına olan saygısı sebebiyle olurdu, o ülkenin kanunları, yasaları sebebiyle olmuş olurdu.
 

Dea

Profesör
Katılım
13 Ekim 2010
Mesajlar
1,395
Reaksiyon puanı
35
Puanları
228
Normalde 30 iş günü içinde yapılmazsa yenisini vermek zorundalar Sanada Sıfır Bir Cihaz Gönderebilirler Gelirse Yenisi Hiç Yoktan Zararının Bir Bölümünü Karşılarsın
 
Üst