Samsung Türkiye ve Vodafone Türkiyenin ortaklaşa bana attığı kazık

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
28 ağustos tarihinde Edirne Vodafone bayiisinden faturaya ek note 7 cihazı aldım. haftasında patlamalar oldu zaten. telefonu vodafone a geri götürdüm. vodafone bana 2 seçenek sundu ya note7 yi samsunga gönderip yeni gelecek note7 ile değiştiricektim yada faturamı iptal ettiricektim.
note7 den memnun kaldığım için note7 almayı seçtim ve telefonum samsunga gitti. aradan 1 hafta geçtikten sonra yeni note7 lerdede patlama olduğu ve samsungun note7 dağıtımını durdurduğunu bildirdiler bize note7 yerine samsung s7 edge ve 600 tl verileceği söylendi.

vodafone edirneye ve samsung genel merkeze telefonumu nasıl alacağımı sorduğumda Edirnede* bulunan Samsung bayiisinden telefonuma gelecek mesajdaki kodla s7 edge alabiliceğimi söylediler

bu yazışmalar mesajlaşmalar telefonlar 11 kasıma kadar sürdü patpat olan bir süreç değil
ve son geldiğimiz noktada samsung türkiye ve vodafone edirnenin bana yaptığı açıklama telefonuma gelen kodla en yakın samsung bayiisinden telefonumu almam yönünde.
ancak Edirnede* alabiliceğimi söyledikleri bayiiler bu işlemi yapmadıklarını söyledi.
samsungu aradım ve en yakın ikinci bayii İstanbul Bayrampaşa Forum AVM deki Samsung bayiisi imiş.

Edirneden bahsedilen noktaya gidiş 260 KM dönüş 260 KM ben %50 engelli bir insanım 28 ağustosta aldığım telefon sorunlu çıktığı için 29 kasımda Edirneden Sakat halimle kalkıp 520 Km yol yapıp ( cebimden) gidip telefonumu almam gerekiyor.

4 aydır telefon parası ödüyorum ve yarın bana gönderilen mesajın son kullanım günü. yani telefonun parasını ödemeye devam edicem ancak telefonumu alamıycam çünkü iade süreci bitti ( samsung türkiye ve yetkili bayii aynen bunu dedi )
 

Apocalypse_

Profesör
Emektar
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,926
Reaksiyon puanı
1,271
Puanları
113
En yakın mahkemeye başvurun engelli olduğum halde benim ile dalga geçer gibi muhattap oluyorlar diyin.
 

Xyler

Asistan
Katılım
16 Ekim 2010
Mesajlar
132
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Tuketici hakem heyetine gitmenizde fayda var.durumu anlatirsaniz yardimci olacaklardir.
 

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
yarın ilk işim tüketici mahkemesine gitmek olacak. buraya yazdım ki herkes okusun bilsin insanlara nasıl muamele edildiğini.
tüketici mahkemesinden gelecek sonuç ve cevaplarıda burada paylaşacağım
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Maalesef dünyada değil sadece Türkiyede oluyor böyle aptal olaylar.
Başka bir forumda görmüştüm birinin televizyonu servisin montaj kaynaklı hatasından dolayı yere düşmüş sonra baya uğraşmış olmayınca samsung koreye sikayet etmiş.
1 gün sonra samsung TR servisi bey gibi hitaplar ile televizyon sahibinden özür dilemisler ve hemen işini halletmisler. Başka birisi ile. Muhatap olmayın bizimle.muhattap olun demişler demekki. Samsung kore iyi azarlamis bunları
Contact Us : SAMSUNG C&T
şu sitede form olucak buraya girip derdinizi anlatabilirsiniz 1-2 gün içinde dönüş yapıyorlar. İngilizce atmalısınız mesajı eğer İngilizceniz yok ise google çeviri ile çevirebilirsiniz. Artık düzgün çeviriler yapıyor. Girdiğinizde 500 karakter kısıtlaması olacak samsungun şikayet formunda yazacağınız yazıyı parçalara bölüp aynı başlık altında 1. Kısmın devamı 2. Kısmın devamı diye başında belirterek gönderebilirsiniz. Olur olmaz demeyin samsung kore merkezi iyi bir fırça çekiyor bu aptal sürüsüne.
Tabi bu arada tüketici mahkemelerine de başvurmanızda fayda var. İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözülür bu aptal Samsung Türkiye maalesef böyle
İyi akşamlar
 

!/|Believer|\!

Doçent
Katılım
16 Ekim 2016
Mesajlar
646
Reaksiyon puanı
214
Puanları
43
Samsung türkiyenin merkezini filan ara. Şikayetim var gibi sitelerde durumu anlat. En son çözüm bulamazsan mahkemeye tazminat davası filan aç. Kazanacağını düşünüyorum. Yıllık milyarlarca dolar kazanan firmaların artık müşterilerine çok daha değer vermeleri lazım
 

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Maalesef dünyada değil sadece Türkiyede oluyor böyle aptal olaylar.
Başka bir forumda görmüştüm birinin televizyonu servisin montaj kaynaklı hatasından dolayı yere düşmüş sonra baya uğraşmış olmayınca samsung koreye sikayet etmiş.
1 gün sonra samsung TR servisi bey gibi hitaplar ile televizyon sahibinden özür dilemisler ve hemen işini halletmisler. Başka birisi ile. Muhatap olmayın bizimle.muhattap olun demişler demekki. Samsung kore iyi azarlamis bunları
Contact Us : SAMSUNG C&T
şu sitede form olucak buraya girip derdinizi anlatabilirsiniz 1-2 gün içinde dönüş yapıyorlar. İngilizce atmalısınız mesajı eğer İngilizceniz yok ise google çeviri ile çevirebilirsiniz. Artık düzgün çeviriler yapıyor. Girdiğinizde 500 karakter kısıtlaması olacak samsungun şikayet formunda yazacağınız yazıyı parçalara bölüp aynı başlık altında 1. Kısmın devamı 2. Kısmın devamı diye başında belirterek gönderebilirsiniz. Olur olmaz demeyin samsung kore merkezi iyi bir fırça çekiyor bu aptal sürüsüne.
Tabi bu arada tüketici mahkemelerine de başvurmanızda fayda var. İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözülür bu aptal Samsung Türkiye maalesef böyle
İyi akşamlar


çooook teşekkür ederim link için hemen orayada kayıt açacağım. bi arkadaşım yazıyı ingilizceye çeviriyor şuan çok teşekkür ederim
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
çooook teşekkür ederim link için hemen orayada kayıt açacağım. bi arkadaşım yazıyı ingilizceye çeviriyor şuan çok teşekkür ederim
Ne demek görevim samsungu severim ama servis tarafı uyuz ediyor beni yemin ediyorum yasaklanmayacagimi bilsem sayfalarca kufredebilirim. İnşallah işiniz olur. Kolay gelsin
 

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
konuma yorum yapan herkese özellikle @Murat Burç a çok teşekkür ederim. verdiği siteye durumu ingilizce anlattım. ayrıca fb ve twitter hesaplarına aynı mesajı gönderdim. bugün öğlen 12 gibi samsung türkiye insan kaynakları müdür yard. bizzat kendi özel telefonundan aradı. tam 30 dk görüştük
beyden geçtik abi çekicek durumda sanırım samsung baya itelemiş. 2 aralıkta telefonumu bizzat beni arayan kişi kendisi getirip teslim edecekmiş. sanırım koreli samsungcu abiler buradakilerden teslim sırasında kanıt istemiş. çünkkü telefondaki adam sizi mutlu etmek bizim işimiz. teslim sırasında selfie çekebilirmiyiz üstlerim konuyla ilgili emin olmak istiyor vs.vs. şeyler söyledi
ayrıca bana hediye olarak samsung gear ve samsung note 10 tablet hediye ediceklermiş
bizzat manevi olarak destek olan @eSa abime çok teşekkür ederim
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Samsung kore merkezli olduğu için zamanında kore gazilerimizin torunlarına burs bile verdi hastane açtı Gaziantepde dijital kütüphane felan açtı bizim ülkeye bir garezleri yok kore gazileri sebebiyle ilgisi var aslında asıl sorun samsung Türkiye
Nasıl Türk bunlar anlamıyorum uyuzun teki adamlar şaka gibi herifler ya
 

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Samsung kore merkezli olduğu için zamanında kore gazilerimizin torunlarına burs bile verdi hastane açtı Gaziantepde dijital kütüphane felan açtı bizim ülkeye bir garezleri yok kore gazileri sebebiyle ilgisi var aslında asıl sorun samsung Türkiye
Nasıl Türk bunlar anlamıyorum uyuzun teki adamlar şaka gibi herifler ya

alıntıya bastım silerken mesaj olarak gönderdim o yüzden yanlış oldu demiştim
sizin gönderdiğiniz link olmasa şimdi hem telefonsuz kalıcaktım hemde birsürü parayı boşa ödiycektim. ayın 2 sinde bi gelsinlerde görelim endamlarını artık
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Katılım
16 Eylül 2016
Mesajlar
8,217
Reaksiyon puanı
3,025
Puanları
113
Yaş
21
28 ağustos tarihinde Edirne Vodafone bayiisinden faturaya ek note 7 cihazı aldım. haftasında patlamalar oldu zaten. telefonu vodafone a geri götürdüm. vodafone bana 2 seçenek sundu ya note7 yi samsunga gönderip yeni gelecek note7 ile değiştiricektim yada faturamı iptal ettiricektim.
note7 den memnun kaldığım için note7 almayı seçtim ve telefonum samsunga gitti. aradan 1 hafta geçtikten sonra yeni note7 lerdede patlama olduğu ve samsungun note7 dağıtımını durdurduğunu bildirdiler bize note7 yerine samsung s7 edge ve 600 tl verileceği söylendi.

vodafone edirneye ve samsung genel merkeze telefonumu nasıl alacağımı sorduğumda Edirnede* bulunan Samsung bayiisinden telefonuma gelecek mesajdaki kodla s7 edge alabiliceğimi söylediler

bu yazışmalar mesajlaşmalar telefonlar 11 kasıma kadar sürdü patpat olan bir süreç değil
ve son geldiğimiz noktada samsung türkiye ve vodafone edirnenin bana yaptığı açıklama telefonuma gelen kodla en yakın samsung bayiisinden telefonumu almam yönünde.
ancak Edirnede* alabiliceğimi söyledikleri bayiiler bu işlemi yapmadıklarını söyledi.
samsungu aradım ve en yakın ikinci bayii İstanbul Bayrampaşa Forum AVM deki Samsung bayiisi imiş.

Edirneden bahsedilen noktaya gidiş 260 KM dönüş 260 KM ben %50 engelli bir insanım 28 ağustosta aldığım telefon sorunlu çıktığı için 29 kasımda Edirneden Sakat halimle kalkıp 520 Km yol yapıp ( cebimden) gidip telefonumu almam gerekiyor.

4 aydır telefon parası ödüyorum ve yarın bana gönderilen mesajın son kullanım günü. yani telefonun parasını ödemeye devam edicem ancak telefonumu alamıycam çünkü iade süreci bitti ( samsung türkiye ve yetkili bayii aynen bunu dedi )
Hakkınızı mutlaka alın. bu hiç kimseye yapmaya hakları yok!
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Katılım
16 Eylül 2016
Mesajlar
8,217
Reaksiyon puanı
3,025
Puanları
113
Yaş
21
Biraz gecikmişim:D ben hep diyorum türklerden çok korelilere güveniyorum diye:D
@TbontbLethe çok iyi olmuş .asıl haksızlığı Vodafone yapmış bence;)
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
alıntıya bastım silerken mesaj olarak gönderdim o yüzden yanlış oldu demiştim
sizin gönderdiğiniz link olmasa şimdi hem telefonsuz kalıcaktım hemde birsürü parayı boşa ödiycektim. ayın 2 sinde bi gelsinlerde görelim endamlarını artık
Her işte bir hayır var derler . Hem tablet hem Gear vr iste güle güle kullanın
 

TbontbLethe

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
300
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
öncelikle herkesten özür dilerim üyelik bilgilerimi unuttuğum için eski mailimi tekrar almakla uğraştım bi süre beceremeyince vazgeçtim.
dün şifresini hatırladım açtım

son durumu anlatayım
samsungdan 3 kişi geldi
bize samsung s7 edge - gear - ve tablet sundular
çok özür dilediler
beraber selfie çekildik bizi kahvaltıya götürdüler

vodafone dan aldığımız için ürünü samsng tarafı halloldu fakat vodafone a olan 900 tl lik fiyat farkını yinede ödeyeceğiz
bizde borcu yine note7 almışız gibi ödemeye devam ediyoruz o konudada sıkıntı yok
samsung kore den de konuyla ilgili özür niteliğinde mail geldi
 

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
öncelikle herkesten özür dilerim üyelik bilgilerimi unuttuğum için eski mailimi tekrar almakla uğraştım bi süre beceremeyince vazgeçtim.
dün şifresini hatırladım açtım

son durumu anlatayım
samsungdan 3 kişi geldi
bize samsung s7 edge - gear - ve tablet sundular
çok özür dilediler
beraber selfie çekildik bizi kahvaltıya götürdüler

vodafone dan aldığımız için ürünü samsng tarafı halloldu fakat vodafone a olan 900 tl lik fiyat farkını yinede ödeyeceğiz
bizde borcu yine note7 almışız gibi ödemeye devam ediyoruz o konudada sıkıntı yok
samsung kore den de konuyla ilgili özür niteliğinde mail geldi
Şu mesajı okudum o kadar sevindim ki.. bizim ülkedeki elemanlar gerçekten 5 para etmiyor. Tarihi geçse ne olcak yani, cihazı verseler bir yerlerinden eksilecekti sanki. Neyse böyle daha iyi olmuş ama tablet gear falan vermişler hiç değilse. Güle güle kullanın :)
 
Üst