radyoaktif
Asistan
- Katılım
- 16 Eylül 2009
- Mesajlar
- 412
- Reaksiyon puanı
- 31
- Puanları
- 28
Arkadaşlar iyi günler. 1 yıldır severek kullandığım LG G5'imi, başlarda her ne kadar olmadığına diretsem de şu sıralar bizzat yaşadığım kronik arızalarından (ghost screen, gps, sim) dolayı garantiye yollayıp gelecek olan sıfır kapalı kutulu G5'i hiç açmadan satıp Samsung S8 almaya karar verdim.
En yakın mağazaya gidip S8 seçimimde yardımcı olsun diye kendi G5'imi ve arkadaşın Z5'ini, S8 plus ve S8 in yanına koyarak boyut kıyaslaması yaptım ve S8 plus 6.2 inç olmasına rağmen G5 ve Z5 ile çok fark olmasa da S8 e oranla +500 mAh'lık batarya farkını da görmezden gelerek zarifliği ve piksel yoğunluğundan (S8 Plus 529 PPI, S8 570 PPI) dolayı S8 almaya karar verdim.
Bu noktada size 4 sorum olacak:
Bilindik mağazalarda (Media Mark, Teknosa, Vatan, Bimeks, Gold) 3500-4000TL arasında satılan S8, hepsiburada da 3250TL'ye satılıyor üstelik o mağazalar gibi Samsung Türkiye Garantili. Aradaki bu fiyat farkını da hepsiburada'nın o firmalara nazaran daha az gideri olduğundan kaynaklandığını düşündüğüm için yadırgamadım.
1-) Merak ettiğim şey hepsiburada Samsung Türkiye Garantisi derken, KVK yahut Genpa'dan mı bahsediliyor yoksa tabelasında direkt Samsung Türkiye Garantisi yazan teknik servislerden mi?
2-) Bazı kıyaslama videolarında Samsung S8'in Türkiye'de satılan Mali-G71 MP20 işlemcisinin yurt dışında satılan Snapdragon 835'li S8'den daha iyi performans verdiğini gördüm. Bu doğru mudur?
3-) LG G5 gibi kronik arızalı bir telefon kullanıp sütten ağzı yanmış biri olarak, S8'de şu ana kadar herhangi bir kronik arızaya rastlanıldı mı? Şu ana kadar S8'de sıklıkla sadece ölü pixel sorunu olduğunu duydum. Zira misal G5'de 604k yada 605k (Mayıs ve Haziran ayı üretimi) serilerinde ilk aylarda dahi sıklıkla kronik arıza görülürken ben 608k (Ağustos ayı üretimi) alarak ancak 1. senenin sonunda kronik arızaya rastladım. Eğer Samsung S8'de de böyle bir sorun varsa Temmuz, Ağustos gibi son aylarda üretilen kutusunu alayım diyorum. Lakin hepsiburada gönderirken ona bakmayacak, o an elinde hangi üretim varsa onu gönderecek ama gene de sorayım istedim.
4-) 1 senedir kullandığım LG G5 için 60TL'ye Buff ekran koruyucu ve 40TL'ye Spigen Rugged Armor kılıf alıp telefonu kutusundan çıkarır çıkarmaz bunları takmıştım. O yüzden 1 senede telefon ne kadar düşüp zedelense de kasasında tek çizik dahi oluşmadı. Aynı şeyi S8'de de yapmak istediğim için gene aynı markaların S8 için olan aşağıdaki ürünlerini almak istedim. Lakin Buff ekran koruyucusu, S8'in ekranı yanlara kavisli olduğu için ekrana tam oturuyor mu onu merak ettim? Denemiş olan bir arkadaş bilgi aktarırsa iyi olur.
En yakın mağazaya gidip S8 seçimimde yardımcı olsun diye kendi G5'imi ve arkadaşın Z5'ini, S8 plus ve S8 in yanına koyarak boyut kıyaslaması yaptım ve S8 plus 6.2 inç olmasına rağmen G5 ve Z5 ile çok fark olmasa da S8 e oranla +500 mAh'lık batarya farkını da görmezden gelerek zarifliği ve piksel yoğunluğundan (S8 Plus 529 PPI, S8 570 PPI) dolayı S8 almaya karar verdim.
Bu noktada size 4 sorum olacak:
Bilindik mağazalarda (Media Mark, Teknosa, Vatan, Bimeks, Gold) 3500-4000TL arasında satılan S8, hepsiburada da 3250TL'ye satılıyor üstelik o mağazalar gibi Samsung Türkiye Garantili. Aradaki bu fiyat farkını da hepsiburada'nın o firmalara nazaran daha az gideri olduğundan kaynaklandığını düşündüğüm için yadırgamadım.
1-) Merak ettiğim şey hepsiburada Samsung Türkiye Garantisi derken, KVK yahut Genpa'dan mı bahsediliyor yoksa tabelasında direkt Samsung Türkiye Garantisi yazan teknik servislerden mi?
2-) Bazı kıyaslama videolarında Samsung S8'in Türkiye'de satılan Mali-G71 MP20 işlemcisinin yurt dışında satılan Snapdragon 835'li S8'den daha iyi performans verdiğini gördüm. Bu doğru mudur?
3-) LG G5 gibi kronik arızalı bir telefon kullanıp sütten ağzı yanmış biri olarak, S8'de şu ana kadar herhangi bir kronik arızaya rastlanıldı mı? Şu ana kadar S8'de sıklıkla sadece ölü pixel sorunu olduğunu duydum. Zira misal G5'de 604k yada 605k (Mayıs ve Haziran ayı üretimi) serilerinde ilk aylarda dahi sıklıkla kronik arıza görülürken ben 608k (Ağustos ayı üretimi) alarak ancak 1. senenin sonunda kronik arızaya rastladım. Eğer Samsung S8'de de böyle bir sorun varsa Temmuz, Ağustos gibi son aylarda üretilen kutusunu alayım diyorum. Lakin hepsiburada gönderirken ona bakmayacak, o an elinde hangi üretim varsa onu gönderecek ama gene de sorayım istedim.
4-) 1 senedir kullandığım LG G5 için 60TL'ye Buff ekran koruyucu ve 40TL'ye Spigen Rugged Armor kılıf alıp telefonu kutusundan çıkarır çıkarmaz bunları takmıştım. O yüzden 1 senede telefon ne kadar düşüp zedelense de kasasında tek çizik dahi oluşmadı. Aynı şeyi S8'de de yapmak istediğim için gene aynı markaların S8 için olan aşağıdaki ürünlerini almak istedim. Lakin Buff ekran koruyucusu, S8'in ekranı yanlara kavisli olduğu için ekrana tam oturuyor mu onu merak ettim? Denemiş olan bir arkadaş bilgi aktarırsa iyi olur.