Murat3737.
Öğrenci
- Katılım
- 15 Aralık 2024
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
Cümleten selamün aleyküm, 24/12/2024 tarihinde garantili Samsung Galaxy Tab A9+ cihazımı yetkili servise donma, ısınma, dokunmatik geç algılama ve kullandığım uyumlu kılıfın tabletin arka kısmında çıkmayan yuvarlak iz bıraktığını beyan ederek bıraktım. Bu gün cihazımı almaya gittiğimde sadece yazılım atıldığını ve arka kapakta ki izin kullanıcı hatasını olduğunu söylediler, herkes cihazını korumak için kılıf kullandığını söylediğimde ise şeffaf kılıf ile kullanmam gerektiğini söylediler, bu söylemlerine istinaden bende garanti koşullarında böyle bir ibareniz ve ya prosedürünüz var mı diyince servis tarafından cevapsız kaldım, nasıl bir yol izlemem gerekiyor ? şimdiden teşekkürler.