Samsung Galaxy s2 almayın, arıza verince uğraşıp durursunuz

upxsm

Öğrenci
Katılım
28 Aralık 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Samsung Galaxy S2 telefon aldım ve iki ay sonra ölü pixel arızası verdi. Ekranda büyükçe bir pixel var. Her telefonu elime aldığımda gözüme takılan, siyah ekranda bir ışık kümesi gibi belli olan pixel oluştu. Ben de tamir istemediğimi değişim istediğimi belirttim. Servisten arayıp değişim yapamayız değişim yapılabilmesi için aynı arızanın bir yıl içerisinde 4 kez tekrar etmesi gerektiği söylendi. Ancak o zaman değişim olabilirmiş. Ama ben arıza veren telefonu kullanmak istemiyorum. 1650 lira verip bozuk bir telefon kullanmak istemiyorum. Benim telefonum sıfır sayılır. 15 ekim de aldım. Bir yıl veya bir buçuk yıl sonra bu arızayı verseydi değişim istemezdim. telefonum eskidi arıza verebilir derdim ama telefon daha sıfır. iki ay geçmiş ve arıza veriyor. Yeni alınan bir telefon olduğu için değişim istiyorum. Arayan kişi diyorki eğer bir ay önce bu arızayı vermiş olsaydı o zaman değişim yapardık. Yani suçumuz telefonun bir ay sonra arızalanması mı? Bu kadar komik bir şey olabilir mi? Samsung çok güvendiğim bir firmaydı ama artık güvenim kalmadı. Kesinlikle müşteriden yana bir tutumları yok. Samsung almayın kesinlikle. İphone olsaydı telefonum birebir değişim kesinlikle olurdu. Kardeşime iphonehttp://forum.donanimhaber.com/m_56032390/mpage_1/f_/key_//tm.htm# 4 almıştık ve bir yıl sonra arıza verdi. Değişim istediğimizi belirttik ve bir hafta sonra sıfır telefon gönderdiler. Keşke iphone alsaydım. Aldık bir kere ama siz samsung almayın arıza verince benim gibi iki aylık telefon arıza verdiğinde değişim için uğraşıp durursunuz....
 

OnLT

Müdavim
Müdavim
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
8,429
Reaksiyon puanı
149
Puanları
1,243
Galaxy S2 kullanıyorum çok memnunum. Şu kameradaki pembe nokta olayı var. O da servise verince kamerasını değiştiriyorlar. Onun haricinde tıkır tıkır keyifle kullanıyorum.
 

promidal

Profesör
Katılım
18 Ekim 2011
Mesajlar
1,105
Reaksiyon puanı
11
Puanları
218
kanunen ilk 1 ay içerisinde arızalansaydı değişim olurdu. ancak kanun derki cihaz aynı arızayı 1 yıl içinde 4 kez verirse, yada tamir süresi 30 iş gününü aşarsa para iadesi yada yeni cihaz vermek zorundalar.
 

celalim93

Doçent
Katılım
2 Mayıs 2011
Mesajlar
931
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
super amoled plus ekranda ölü piksel :D

arkadaşım telefonun ana ekranındayken *#0*# yap oradaki üç renk olan kırmızı yeşil maviyi dene bakayım sorunlu piksel çıkacak mı eğer telefonu alalı bir ay olmuşsa ve arıza çıkmışsa tüketici olarak değişim isteme hakkınız mevcuttur.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
arkadaşlar azami tamir süresi 20 iş günü. İlgili yönetmelik değişti 30 iş günü demeyi bırakın
 

angel75

Dekan
Katılım
13 Temmuz 2011
Mesajlar
5,272
Reaksiyon puanı
18
Puanları
218
[MENTION=218518]upxsm[/MENTION] geçmiş olsun..
bence ister 2 gün geçsin ister 2 ay geçsin o kadar para verdikten sonra senin istediğin değişimi yapmalılar.. sen biraz daha yüklen onlara..
samsung ürünleri iyi hoş ama ne yazık ki satış sonrası desteği sıfır..
 

yer__6

Öğrenci
Katılım
5 Ocak 2009
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yeni üyelik ve ilk mesaj çok manidar bence. Yazılı kurallara göre ilk bir ay içinde yenisi ile deişimi yapılıyor denilmiş. Senin için bir istisnayla 2 ay olursa başkası için 3 ay istenir ve bu 2 yılın sonuna kadar böle devam eder.Sanki sıfırının bozulmuycak diye bir garantisi varmış gibi neden bu kadar ısrar edilmiş anlayamadım. Tabi ki iphone funboyların dan olabilir.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
sony'den şaşma samsunga bulaşma...
 

harkk

Asistan
Katılım
17 Kasım 2011
Mesajlar
146
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
varsa yoksa ıphonedur samsunga grek yok =)
 

talha_252

Asistan
Katılım
7 Temmuz 2008
Mesajlar
197
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Bu arkadaşın mesajını dh'de ve maxicep de de gördüm.İlk başta şüpheliydim fakat artık kesinlikle eminim ki reklam yapıyor.Bu tarz şeylere inanmayalım lütfen.
 

babazula06

Öğrenci
Katılım
24 Eylül 2008
Mesajlar
36
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bu arkadaşın mesajını dh'de ve maxicep de de gördüm.İlk başta şüpheliydim fakat artık kesinlikle eminim ki reklam yapıyor.Bu tarz şeylere inanmayalım lütfen.

Sesini duyurabilmiş olmak için farklı sitelerde yazmış olması "reklam yaptığı" anlamına gelmiyor olabilir..
ihtimali olsada bence sizde emin olmayın..
Saygılarımla..
 

talha_252

Asistan
Katılım
7 Temmuz 2008
Mesajlar
197
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Doğru gelmez fakat kim telefonunda sorunun olup ısrarla iphone 4 önerir?
 

hakan4556

Öğrenci
Katılım
4 Eylül 2011
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
öneri yok..sadece kardeşinin başından geçen bir olayı anlatmış. bence haklı olabilir. zaten samsung galaxy s ve s2 sorunlu cihazlar. s de tuşlar sapıtıyor,s2 de kamera pembe benekler oluşturuyor.. ayrıca pili de patlamıştı. burda mı chipte mi neredeyse orda haberi görmüştüm. yani çok üreteyim derken hatalı üretiyorlar.. nc10 netbookum vardı ekran flexi arızalandı. böyle birşeyi bir laptopta ilk kez karşılaştım..en çok arıza veren harddisk markası da samsung muş.. şahsi düşüncem samsung alınmaz...
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Hakkın olmayan bir şeyi zorla talep ediyorsun. Ne kadar saçma bir istek.
 

technomind

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
228
Galaxy S2 kullanıyorum çok memnunum. Şu kameradaki pembe nokta olayı var. O da servise verince kamerasını değiştiriyorlar. Onun haricinde tıkır tıkır keyifle kullanıyorum.


İşte şöyle bir durum söz konusu :) ben sıfır telefon alacağım.. sonrasında bana diyecekler tamam gönderin servise kamerasını değiştirelimmm ben kabul etmem.. Sebebi ise yeni sıfır aldığım bir ürünün iki gün sonra içinin açılıp kamerasının değiştirilmesi tabikide...
sonra açılmış telefon olarak bana geri vericekler..

Bence telefon alırken çok dikkatli seçimler yapmalıyız.. küçük miktar bile verilmiş olsa telefona sonuç itibariyle çalışıpta kazandığımızı yatırıyoruz..

Dikkatli seçim yapmamız lazım genel olarak herşeyde...

Ama ben aldığım sıfır telefonun iki gün sonra açılmasına karşı çıkarım :)
 

Mta

Profesör
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
İşte şöyle bir durum söz konusu :) ben sıfır telefon alacağım.. sonrasında bana diyecekler tamam gönderin servise kamerasını değiştirelimmm ben kabul etmem.. Sebebi ise yeni sıfır aldığım bir ürünün iki gün sonra içinin açılıp kamerasının değiştirilmesi tabikide...
sonra açılmış telefon olarak bana geri vericekler..

Bence telefon alırken çok dikkatli seçimler yapmalıyız.. küçük miktar bile verilmiş olsa telefona sonuç itibariyle çalışıpta kazandığımızı yatırıyoruz..

Dikkatli seçim yapmamız lazım genel olarak herşeyde...

Ama ben aldığım sıfır telefonun iki gün sonra açılmasına karşı çıkarım :)

Ah be kardeşim bırakın artık şu inat işlerinizi ne olur. Artık servise giren telefonunuz toz almasın diye her yeri kaplanıyor. Öyle her yerde gördüğünüz tamircilerle servisleri karıştırmayın artık ne olur. Yani telefonun içi açıldı bişey olmuyor ne olur bırakın bu mantığı. Samsung'ta çalıştım N8 aldım. Aldıktan bi kaç gün sonra telefonu söktüm. Yazılım yükledim. 6-8 tane vida sökülmeyle telefonda hiç bir şey değişmez anlayın artık bunu lütfen.

Bu arada 2 aylık telefon değişsin diye bir mantık yok. Koskaca şirket babanıza çalışmıyor .
 

baaydin

Profesör
Katılım
2 Kasım 2007
Mesajlar
2,173
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Ah be kardeşim bırakın artık şu inat işlerinizi ne olur. Artık servise giren telefonunuz toz almasın diye her yeri kaplanıyor. Öyle her yerde gördüğünüz tamircilerle servisleri karıştırmayın artık ne olur. Yani telefonun içi açıldı bişey olmuyor ne olur bırakın bu mantığı. Samsung'ta çalıştım N8 aldım. Aldıktan bi kaç gün sonra telefonu söktüm. Yazılım yükledim. 6-8 tane vida sökülmeyle telefonda hiç bir şey değişmez anlayın artık bunu lütfen.

Bu arada 2 aylık telefon değişsin diye bir mantık yok. Koskaca şirket babanıza çalışmıyor .

+10
 

eXen

Asistan
Katılım
8 Mart 2007
Mesajlar
422
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
garanti kapsamında ekranı değiştirt arkadaşım . korkacak birşey yok. s serisi servislerde çok kolay birleştirilip toplanıyor. bilgisayarda
ekran kartı değiştirmek gibi. sonra keyifle kullanmaya devam edebilirsin.

http://www.youtube.com/watch?v=QKztg1ra4-0
 

technomind

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
228
Ah be kardeşim bırakın artık şu inat işlerinizi ne olur. Artık servise giren telefonunuz toz almasın diye her yeri kaplanıyor. Öyle her yerde gördüğünüz tamircilerle servisleri karıştırmayın artık ne olur. Yani telefonun içi açıldı bişey olmuyor ne olur bırakın bu mantığı. Samsung'ta çalıştım N8 aldım. Aldıktan bi kaç gün sonra telefonu söktüm. Yazılım yükledim. 6-8 tane vida sökülmeyle telefonda hiç bir şey değişmez anlayın artık bunu lütfen.

Bu arada 2 aylık telefon değişsin diye bir mantık yok. Koskaca şirket babanıza çalışmıyor .


Telefonun içi açıldı birşey olucak diye birşey demiyorum tabiki, bu inatda değil aslına bakarsan sadece benim düşüncem kanaatim bu yönde.. Herkes farklı olabilir tabiki...
içine toz girmesin diye ne yaparsa yapsınlar orası ayrı bir mevzu tabiki, lakin ben açılmış bir ürün istemem yani 1500 tl para vereceğim iki gün sonra içi açılıp kamera değiştirilcek, tamam garanti kapsamında ve güvenli değişim yapılmış olabilir.. Orası ayrı bir durumm..

Benim demek istediğim daha farklı birşeydi, yalnış anlaşılma olmasında :))

Sonuçta ilerleyen zamanlarda siz elinizden telefonu çıkartmak istediğinizde, içi açılmış mı diyecekler.. sende evet ilk aldığımda kamerasında sorun vardı o zaman açıldı kamerası değişti dediğinde karşı taraf bile kuşkuya düşer benim bahsetmek istediğim buydu..

Herkes kabul etmez bu durumu şahsen ben etmem... Edenlerde vardır onada birşey diyemem tabiki :)
 

angel75

Dekan
Katılım
13 Temmuz 2011
Mesajlar
5,272
Reaksiyon puanı
18
Puanları
218
2 aylık telefon değişsin diye birşey yok diyen arkadaşlara şaşırıyorum... ben kulaklığım 3 ay sonra bozuldu diye ortalığı ayağa kaldırdım ve sıfır kulaklığı kaptım... kulaklık başka telefon başka demeyin... ben bir dünya para verip bu telefonu alıyorsam ve ekranında sürekli gözüme çarpan bir bozukluğu varsa bunu değiştirtirim...

adamlar 1 yıl içerisinde 4 kez tekrarlanırsa değişim olur demişler... iş mi bu? ben sürekli götürüp tamir ettireceğim öylemi? bu kadar saçma birşey olamaz...
tamire ver 15 gün bekle.. al... sonra yine oluşsun tekrar ver 20 gün bekle...

sen benim, bizim gibiler sayesinde bir isim yapmışsan beni memnun etmek zorundasın... ama bunu samsung'tan kesinlikle beklemem.. en azından telefon konusunda...
 

Frank

Öğrenci
Katılım
29 Aralık 2008
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben samsung galaxy s2 kullanıyorum gayet memnunum. Bence bu gibi elektronik ürünlerde biraz şans gerekiyor.. Ben bu konuda şanssızım. Telefonu aldıktan 1 ay gibi bir süreç içersinde arıza yaptı götürdüm direkt değiştirdiler. Süreç biraz uzadı sadece 15 gün kadar.. Fakat senin telefonunda arıza çıktı diye o telefonda bug olduğu veya " almayın" gibi tabirler kullanmak yanlış bence.. bu telefonun özelliklerini geçen bir telefon olmadığını varsayarsak yanlış yorum bence.
 

Tarık Kurt

Öğrenci
Katılım
1 Ocak 2012
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şu Galaxy s2 Yi Karalamayı Bırakın Lütfen. Ben Ürünü 2 Ay 8 Gündür Kullanıyorum Biçok Kez Yerede Düşürdüm Fakat Hala Sapa Sağlam Tıkır Tıkır Çalışıyor Evet Kamerade Bi Pembeleşme Söz Konusu Oda Arada Gelip Gidiyor Varsın Oda Olsun Siz Hiç Kusursuz İnsan Gördünüzmü ? Ve Frank Arkadaşıma Katılıyorum Şans Gerekli Telefon İşinde. Son Olarakta, Gelipte Samsung Kötü İphone 4 Alın Demeyin Bi Çok Kişide Zaten Kullanmamıştır İphone4 Çevreden Duyduklarıyla Hareket Eden Bi Toplumuz Bunu Ben Hala Anlayamıyorum. Şuan Bence Dünyanın En İyi Telefonudur Galaxy s2 Bi Çok Testte Açık Ara Fark Yapabiliyor.

--- Mesaj Güncellendi ---

Ha Birde O Patlayan Telefonun Arka Kapak Resmini Koymuşlardı İnternete
1ngyj.jpg

Bakarmısınız Allah Aşkına Göz Var Hizan Var Galaxy s2 nin Arkası Böylemi ??? Safmısınız Abi!
 

eXen

Asistan
Katılım
8 Mart 2007
Mesajlar
422
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0

technomind

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
228
2 aylık telefon değişsin diye birşey yok diyen arkadaşlara şaşırıyorum... ben kulaklığım 3 ay sonra bozuldu diye ortalığı ayağa kaldırdım ve sıfır kulaklığı kaptım... kulaklık başka telefon başka demeyin... ben bir dünya para verip bu telefonu alıyorsam ve ekranında sürekli gözüme çarpan bir bozukluğu varsa bunu değiştirtirim...

adamlar 1 yıl içerisinde 4 kez tekrarlanırsa değişim olur demişler... iş mi bu? ben sürekli götürüp tamir ettireceğim öylemi? bu kadar saçma birşey olamaz...
tamire ver 15 gün bekle.. al... sonra yine oluşsun tekrar ver 20 gün bekle...

sen benim, bizim gibiler sayesinde bir isim yapmışsan beni memnun etmek zorundasın... ama bunu samsung'tan kesinlikle beklemem.. en azından telefon konusunda...

Aynen tam bende bunu diyecektim, bende vakti zamanında kampanyalı almış olduğun sony ericsson k700i vardı... vardı diyorum çünkü artık yok :)

Neyse joistik sürekli hata veriyordu her seferinde tamire gitti tamire gitti en sonunda değişim yaptılar ama değişim yapana kadar dediğin gibi, her seferinde en az 20 gün telefonsuz kaldım...

Buda demek oluyor kı telefonu aldıgımdan berı neredeyse hıc kullanmadım ... değiştirmelerini talep ettiğindede bilmem kaç defa tamir olması lazımmış aynı yerden ondan sonra değişim olurmuşşş gibisinden ifadeler.. ama sonunda değişmişti.. fakat bu seferde hayrını göremeden gitti telefon :(
 
Üst