Samsung Galaxy S2 telefon aldım ve iki ay sonra ölü pixel arızası verdi. Ekranda büyükçe bir pixel var. Her telefonu elime aldığımda gözüme takılan, siyah ekranda bir ışık kümesi gibi belli olan pixel oluştu. Ben de tamir istemediğimi değişim istediğimi belirttim. Servisten arayıp değişim yapamayız değişim yapılabilmesi için aynı arızanın bir yıl içerisinde 4 kez tekrar etmesi gerektiği söylendi. Ancak o zaman değişim olabilirmiş. Ama ben arıza veren telefonu kullanmak istemiyorum. 1650 lira verip bozuk bir telefon kullanmak istemiyorum. Benim telefonum sıfır sayılır. 15 ekim de aldım. Bir yıl veya bir buçuk yıl sonra bu arızayı verseydi değişim istemezdim. telefonum eskidi arıza verebilir derdim ama telefon daha sıfır. iki ay geçmiş ve arıza veriyor. Yeni alınan bir telefon olduğu için değişim istiyorum. Arayan kişi diyorki eğer bir ay önce bu arızayı vermiş olsaydı o zaman değişim yapardık. Yani suçumuz telefonun bir ay sonra arızalanması mı? Bu kadar komik bir şey olabilir mi? Samsung çok güvendiğim bir firmaydı ama artık güvenim kalmadı. Kesinlikle müşteriden yana bir tutumları yok. Samsung almayın kesinlikle. İphone olsaydı telefonum birebir değişim kesinlikle olurdu. Kardeşime iphonehttp://forum.donanimhaber.com/m_56032390/mpage_1/f_/key_//tm.htm# 4 almıştık ve bir yıl sonra arıza verdi. Değişim istediğimizi belirttik ve bir hafta sonra sıfır telefon gönderdiler. Keşke iphone alsaydım. Aldık bir kere ama siz samsung almayın arıza verince benim gibi iki aylık telefon arıza verdiğinde değişim için uğraşıp durursunuz....