Merhaba,
30 mart 2018 tarihinde Teknosa'dan Samsung Galaxy s9 plus satın aldım. Aldığımdan beri telefonu yüzde 5 e düştüğünde kapalı şarj ediyorum, şarj olurken kullanmıyorum; yani şarj sıkıntısı yaşamamak için elimden geleni yapıyorum ama telefonun şarjı bir türlü beklentimi karşılamıyor.Telefonu güç tasarrufu modunda bile kullanırken 6 saatte %50 oluyor, abimde Iphone X var ve telefonunu çok yoğun kullanıyor; yüzde 50 ile gece 12 yi buluyorum diyor. Dün bir Samsung mağazasına uğrayıp anlattım; pilinizde kesinlikle sorun var dedi.Servise gidip telefonumu şoklayın dememi söyledi, o zaman pil düzelirmiş.Bu kadar yeni bir telefonda pilin bu şekilde bitmesi sizce normal mi?Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
30 mart 2018 tarihinde Teknosa'dan Samsung Galaxy s9 plus satın aldım. Aldığımdan beri telefonu yüzde 5 e düştüğünde kapalı şarj ediyorum, şarj olurken kullanmıyorum; yani şarj sıkıntısı yaşamamak için elimden geleni yapıyorum ama telefonun şarjı bir türlü beklentimi karşılamıyor.Telefonu güç tasarrufu modunda bile kullanırken 6 saatte %50 oluyor, abimde Iphone X var ve telefonunu çok yoğun kullanıyor; yüzde 50 ile gece 12 yi buluyorum diyor. Dün bir Samsung mağazasına uğrayıp anlattım; pilinizde kesinlikle sorun var dedi.Servise gidip telefonumu şoklayın dememi söyledi, o zaman pil düzelirmiş.Bu kadar yeni bir telefonda pilin bu şekilde bitmesi sizce normal mi?Ne yapmamı tavsiye edersiniz?