s9 plus cihazımın şarj sorunu

osoztok

Öğrenci
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Merhaba,
30 mart 2018 tarihinde Teknosa'dan Samsung Galaxy s9 plus satın aldım. Aldığımdan beri telefonu yüzde 5 e düştüğünde kapalı şarj ediyorum, şarj olurken kullanmıyorum; yani şarj sıkıntısı yaşamamak için elimden geleni yapıyorum ama telefonun şarjı bir türlü beklentimi karşılamıyor.Telefonu güç tasarrufu modunda bile kullanırken 6 saatte %50 oluyor, abimde Iphone X var ve telefonunu çok yoğun kullanıyor; yüzde 50 ile gece 12 yi buluyorum diyor. Dün bir Samsung mağazasına uğrayıp anlattım; pilinizde kesinlikle sorun var dedi.Servise gidip telefonumu şoklayın dememi söyledi, o zaman pil düzelirmiş.Bu kadar yeni bir telefonda pilin bu şekilde bitmesi sizce normal mi?Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
 

Astrea Virgo

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,430
Reaksiyon puanı
15,467
Puanları
8,958
Merhaba,
30 mart 2018 tarihinde Teknosa'dan Samsung Galaxy s9 plus satın aldım. Aldığımdan beri telefonu yüzde 5 e düştüğünde kapalı şarj ediyorum, şarj olurken kullanmıyorum; yani şarj sıkıntısı yaşamamak için elimden geleni yapıyorum ama telefonun şarjı bir türlü beklentimi karşılamıyor.Telefonu güç tasarrufu modunda bile kullanırken 6 saatte %50 oluyor, abimde Iphone X var ve telefonunu çok yoğun kullanıyor; yüzde 50 ile gece 12 yi buluyorum diyor. Dün bir Samsung mağazasına uğrayıp anlattım; pilinizde kesinlikle sorun var dedi.Servise gidip telefonumu şoklayın dememi söyledi, o zaman pil düzelirmiş.Bu kadar yeni bir telefonda pilin bu şekilde bitmesi sizce normal mi?Ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Teknik servise bir baktırın kontrol etsinler.
 

Blue Stack

Doçent
Katılım
22 Mart 2017
Mesajlar
606
Reaksiyon puanı
253
Puanları
63
Söylenildiği gibi servise gitmeniz doğru olanı. Bu arada pilinizi %5 te vs iken şarj etmenizin telefona bir etkisi yok. Geçenlerde shiftdelete kanalında bu konuyla ilgili bir video yayınlanmıştı, izlemenizi öneririm.
 
Üst