Rx 580 vs 1060

İrfan5323

Öğrenci
Arkadaşlar bende asus dual gtx 1060 6gb var bazıları rx 580 daha iyidir bazıları gtx 1060 6gb daha iyidir diyor sizce 1060 la rx 580 le çok fark varmı
 

alpsadik

Nothing is true, Everything is permitted
Yönetici
Moderatör
Elinde hangisi varsa onla devam et. Aşağı yukarı aynı güçte.
 

_Zaur_

Dekan
EVGA Mini SC 1060 3 gb kullanıcısı olarak bi şeyi demek isterim. Amd tarafını bilmiyorum ama benim kart GTX 970 ayarından bir tık performanslı olduğunu biliyorum.
 

_Zaur_

Dekan
3GB 1060 modelleri RX580'e takip bile değil hocam. 6GB olanlar RX580'den 2 3FPS geride.
Valla ben 5-10 fps konusuna takılmam Çok yakın performansları varsa aynı ayarda kart sayarım.
3 aşağı 5 yukarı aynı performans veriyorlar. Ben cebime bakarım ve kartın sorunsuzluğuna bakarım.
Fps ye baksam zaten oyun oynamama gerek kalmaz oturup sabahtan akşama fps sayarım.
 
Üst