HelloWorld
Doçent
- Katılım
- 15 Eylül 2009
- Mesajlar
- 640
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 18
Daha önce hiç dışarıdan bir halkla ilişkiler ajanslarıyla çalışmamış olan şirketin yeni Ghost modelini genç ve zengin müşterilere pazarlamaya yardımcı olması için ajanslar ile görüşmeler yürüttüğü söyleniyor. Üst düzey bir Rolls-Royce yetkilisi PR Week dergisine şöyle dedi; “Daha önce İngiltere’de böyle bir şey yapmadık, ama ajansların fikirlerini dinlemek çok ilginç olacaktır.”
Rolls-Royce, Ghost’u markanın “daha çağdaş, modern ve alımlı” tarafını ortaya koyan bir otomobil olarak tanımlıyor.
Şirket mevcut halkla ilişkiler ekibine yardımcı olmak için otomotiv endüstrisinde uzmanlaşmış halkla ilişkiler ajansları arıyor.
Kaynak