• GM 22 Plus kutusundan çıkıyor!

    Yerli akıllı telefon üreticisi General Mobile, GM 22 serisini tanıttı. Peki serinin güçlü modeli GM 22 Plus, kullanıcılara neler sunuyor?

Q8200 ekran kartı

Bu konuyu okuyanlar

ThoR+

Öğrenci
Katılım
4 Eylül 2019
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
17
Merhaba arkadaşlar, dün ETS 2 satın aldım, lakin ekran kartım DX10 ETS 2 için DX11 ben de bu sebepten ekran kartı almaya karar verdim.
ETS , CS:GO,Zula,LOL 60 FPS üstü.
PC özellikleri:
Q8200 işlemci.
G41MT-S2P.
Ekran kartı yok.(Aklımda R7 240 Var Önerir misiniz )(https://www.hepsiburada.com/asus-am...-3-0-ekran-karti-r7240-2gd5-l-p-HBV00000AJBCH) Sizce Nasıl Başka Varsa Link Atarmısınız
4 GB RAM DDR3.
PSU hakkında bilgim yok o sebepten fotoğraf atıyorum.

IMG_20200819_192608.jpg

2.EL Önermeyin!!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar, dün ETS 2 satın aldım, lakin ekran kartım DX10 ETS 2 için DX11 ben de bu sebepten ekran kartı almaya karar verdim.
ETS , CS:GO,Zula,LOL 60 FPS üstü.
PC özellikleri:
Q8200 işlemci.
G41MT-S2P.
Ekran kartı yok.(Aklımda R7 240 Var Önerir misiniz )(https://www.hepsiburada.com/asus-am...-3-0-ekran-karti-r7240-2gd5-l-p-HBV00000AJBCH) Sizce Nasıl Başka Varsa Link Atarmısınız
4 GB RAM DDR3.
PSU hakkında bilgim yok o sebepten fotoğraf atıyorum.

IMG_20200819_192608.jpg

2.EL Önermeyin!!
 

tolgagamer123

Asistan
Katılım
10 Eylül 2020
Mesajlar
478
Reaksiyon puanı
468
Puanları
63
Yaş
22
Bence
Merhaba arkadaşlar, dün ETS 2 satın aldım, lakin ekran kartım DX10 ETS 2 için DX11 ben de bu sebepten ekran kartı almaya karar verdim.
ETS , CS:GO,Zula,LOL 60 FPS üstü.
PC özellikleri:
Q8200 işlemci.
G41MT-S2P.
Ekran kartı yok.(Aklımda R7 240 Var Önerir misiniz )(https://www.hepsiburada.com/asus-am...-3-0-ekran-karti-r7240-2gd5-l-p-HBV00000AJBCH) Sizce Nasıl Başka Varsa Link Atarmısınız
4 GB RAM DDR3.
PSU hakkında bilgim yok o sebepten fotoğraf atıyorum.

Ekli dosyayı görüntüle 126170

2.EL Önermeyin!!
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sizin önerdiğiniz ekran kartının yeteceğini düşünüyorum fiyat olarakda iyi :)
 

FatabeyTheBest

Doçent
Katılım
30 Nisan 2020
Mesajlar
860
Reaksiyon puanı
541
Puanları
93
Yaş
20
Bütçenizi belirtmemişsiniz ama attığınız linke göre ₺700 lira kadar. Öncelikle o ekran kartına 700 lira vermek parayı çöpe atmaktır. İşlemcinizi çok fazla bilmiyorum ama işlemci değiştirmeden ekran kartını değiştirmenizi önermem. Değiştirseniz bile dediğiniz oyunlara çok fazla bi fayda sağlamayacaktır zira o oyunlar işlemci yorar. Eski sistemler hakkında çok bilgim yok ama @met 35 hocam size yardım edecektir diye umuyorum.
 

ThoR+

Öğrenci
Katılım
4 Eylül 2019
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
17
Bütçenizi belirtmemişsiniz ama attığınız linke göre ₺700 lira kadar. Öncelikle o ekran kartına 700 lira vermek parayı çöpe atmaktır. İşlemcinizi çok fazla bilmiyorum ama işlemci değiştirmeden ekran kartını değiştirmenizi önermem. Değiştirseniz bile dediğiniz oyunlara çok fazla bi fayda sağlamayacaktır zira o oyunlar işlemci yorar. Eski sistemler hakkında çok bilgim yok ama @met 35 hocam size yardım edecektir diye umuyorum.
Zaten cs go ara sıra Ets ve lol
işlmeciyi Değiştirmemeyi Düşünüyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bence

Sizin önerdiğiniz ekran kartının yeteceğini düşünüyorum fiyat olarakda iyi :)
psu Beslermi
 

met 35

Mak. Müh.
Yönetici
Moderatör
Katılım
30 Ağustos 2018
Mesajlar
15,671
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
8,301
Puanları
113
Yaş
51

ThorJ

Dekan
Cezalı
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,391
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,010
Puanları
113
500 küsür liraya RX 550 alın. R7 240 700₺'yi hakedecek bir kart değil.
 

ThoR+

Öğrenci
Katılım
4 Eylül 2019
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
17
PSU Yeticeğinden Emin Misiniz
ve Şubat Ayında Alıcapım Şuan Araştıyorum İndirimler Bitmesin
 

ThorJ

Dekan
Cezalı
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,391
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,010
Puanları
113
Powerimin Kaçw fln odluğunu YAzarmısın Bilmiyorumda
RX460 Nasıldır 2.el de 450tl ye buldum
RX460, RX550'den çok daha güçlüdür. Ancak darboğaz artacaktır, daha çok zorlanacaktır sistem.
 
Son düzenleme:

met 35

Mak. Müh.
Yönetici
Moderatör
Katılım
30 Ağustos 2018
Mesajlar
15,671
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
8,301
Puanları
113
Yaş
51
Powerimin Kaçw fln odluğunu YAzarmısın Bilmiyorumda
RX460 Nasıldır 2.el de 450tl ye buldum
powerin 300 watt ama orası önemli değil. Önemli olan 12 volttan kaç watt verdiği. 19 amper,yani ,eskime payı ile falan yaklşık 180-190 watt verebilir.
RX 460 İYİCE DARBOĞAZ OLUR,gerek yok Bi de ,2.el.Garantisi yok.
 
Son düzenleme:

Son mesajlar

Üst