PS4 kol alıcam yardımcı olur musunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Deleted member 216045
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
D

Deleted member 216045

SDN Okuru
Merhaba arkadaşlar ps4 ds4 v2 kol almayı düşünüyorum ama en sonunda parayı gidip usb'ye bağlayıp onla oynayacam o kadar karmaşık bi durumdayım

teknosada 290 tl olan kol n11 de ithalatçı garantili 169 tl, başka birisi 179 tl ye koymuş distribütör garantili demiş (distribitörde sony'nin yetkili servisi bakıyor) aradım sordum dedim garantiye sony mi bakıyor, yok efendim biz bakıyoruz... dedim distribütör garantili mi? evet distribütör garantili. o zaman sony nin bakması lazım değil mi dedim, biz ithal ediyoruz biz garanti veriyoruz dedi....

ilgili resimde garanti durumuna dikkat edin.
gWRyv0.jpg

ürünün garanti durumunda da distribütör yazıyor sonra n11'e telefon açıp şikayet ettim ama bir fayda olacağını sanmıyorum...

kargo dahil 190 tlye Sony Eurasia Garantili kol buldum aradım sordum sony Eurasia garantisi var dediler bende sony bakıyor mu ürüne dedim? bakar ama kvkya verseniz orasıda bakıyor dedi bende biraz kıllandım.

şimdi size 2 sorum var arkadaşlar.
gerçekten sony Eurasia garantisi var mı nasıl öğrenebilirim?
diyelim n11 den bir mağazadan distribütör garantili bi ürün aldım ama aldığım mağaza / satıcı kapattı gitti ben ürünü nereye götürebilirim?
sony Eurasia garantisi veya distribütör garantisi arasında fazla fark varmıdır? ne fark vardır?

*dipNot: hepsiburadada satılan kollar ithalatçı garantili direkt hepsiburadada ki satıcıyı arayıp sordum, hepsiburadayı arayıp sorduğumda distribütör garantisi var diyodu haberiniz olsun..
 

_X_

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,545
Puanları
293
Mantık şu;

Şekilde Sony yetkilisi bakar ama distribütör kendisi temin ettiği için bağımsız çalışır kendisi bakar tamir eder.
Yanisi şu adamlar doğrudan sony e bağlıdır ama arızaları kendi giderdiği zaman masraf durumu hesaplanır sony'e faturalandırılır. "Ben size ait cihazı şu kadara tamir ettim, şu kadara mal oldu" demektir.

Diyelimki distribütör kapattı gitti işte o zaman marka sorumluluk almak durumunda kalır, almazsa ürünü size tedarik edenden başlayan bir zincirleme ile sonu nerede bitiyorsa mağduriyetiniz bir şekilde çözüme kavuşturulur ki bu da tüketiciyi kanunla koruma yasası adı altında yazılıp çizilmilmiştir.
 
D

Deleted member 216045

SDN Okuru
Mantık şu;

Şekilde Sony yetkilisi bakar ama distribütör kendisi temin ettiği için bağımsız çalışır kendisi bakar tamir eder.
Yanisi şu adamlar doğrudan sony e bağlıdır ama arızaları kendi giderdiği zaman masraf durumu hesaplanır sony'e faturalandırılır. "Ben size ait cihazı şu kadara tamir ettim, şu kadara mal oldu" demektir.

Diyelimki distribütör kapattı gitti işte o zaman marka sorumluluk almak durumunda kalır, almazsa ürünü size tedarik edenden başlayan bir zincirleme ile sonu nerede bitiyorsa mağduriyetiniz bir şekilde çözüme kavuşturulur ki bu da tüketiciyi kanunla koruma yasası adı altında yazılıp çizilmilmiştir.
çok sağol bilgiler için fakat aklımda tek soru kaldı. aldığım ürün distribütör garantilimi değilmi nerden anlarım?
sonuçta satıcılar ya çok bilgisiz yada benle konuşurken o moda geçiyolar. adam kendi garantisini veriyorum diyor ama distribütör garantili diyor dalga geçer gibi
 
Üst