Haber Personel Takip Sistemi kullanımı ve Performans Ölçümü

Kuzey Donanım

Öğrenci
Katılım
20 Ekim 2022
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
41

Personel Takip Sisteminin Kullanımı

Personel linkine tıklandığı zaman: Kayıtlı Personeller, Yeni Kayıt, Birimler, Ayalar kısımları bulunmaktadır.

Kayıtlı Personel: Bu bölüm de sisteme kayıt olunmuş personeller, kayıt olan personellerin Excel ya da pdf formatın da çıktısını alma, yeni personel kayıt edilme ve personel arama kısmı bulunmaktadır.

Yeni Kayıt: Bu bölüm de yeni eklenecek personelin kişisel ve çalışma bilgileri kısmı bulunmaktadır.

Birimler: Bu bölüm de var olan birimleri görüntülemeye, birim ekleme ve çıkarma kısmı bulunmaktadır.

Ayarlar: Ayarlar 3 kısma ayrılmaktadır: Değişikleri Al, İzinleri Al, Değişiklikleri Al kısımları bulunmaktadır.

1. Değişiklikleri Al: Belirtilen iki tarih aralığı girildikten sonra FlexCity de yapılmış personel bilgi değişikliklerini sistem de uygun hale getirir.

2. İzinleri Al: Belirtilen iki tarih aralığı girildikten sonra FlexCity de yapılmış olan personel izinleri sistem de uygun hale getirir.

3. Birimleri Al: Sisteme kayıtlı olan bütün birimleri getirir


Raporlar linkine tıklandığı zaman: Giriş Çıkış Listesi, Puantaj, Log Raporları, Otomatik Gönderim kısımları bulunmaktadır.

Giriş Çıkış Listesi: Giriş Çıkış Listesi 3 kısımdan oluşmaktadır. Günlük, Haftalık ve Aylık.

1. Günlük: Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra günlük oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.

2. Haftalık: Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra bir haftalık oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.

3. Aylık: : Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra bir aylık oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.

Puantaj: Birimi ve istenilen tarih belirtildikten sonra 1 aylık puantaj verisi gelmektedir. Personel arama kısmın da istenilen personelin bilgisi filtrelenir.

Otomatik Gönderim: Otomatik rapor gönderenlerin listesi bulunmaktadır.

Vardiya linkine tıklandığı zaman: Vardiyalar ve Vardiya Ekle kısımları bulunmaktadır.

Vardiyalar: Daha önceden oluşturulmuş vardiyaların isimi ve tipi görünmektedir.

Vardiya Ekle: Vardiya Tipini; günlük ve haftalık olarak belirttikten sonra uygun çalışma düzeni ayarlanır.

Kullanıcılar linkine tıklandığı zaman: Kullanıcılar, Yetki Düzenle, Kullanıcı Logları bulunmaktadır.

Kullanıcılar: Sisteme erişimi olan kullanıcılar ve yetkileri bulunmaktadır, ekli olan kullanıcıları silme kısmı da bulunmaktadır. Yeni Ekle kısmın da ise yeni erişimi olan yeni bir kullanıcı tanımlanır.

Yetki Düzenleme: Bu kısım da kullanıcılara vereceğimiz rol ismi ve rolün yetkileri bulunmaktadır.

Kullanıcı Logları: Bu kısım da sistem de işlem yapan kişinin bilgileri bulunmaktadır.

Kurum Ayarları linkine tıklandığı zaman: Genel Ayarlar ve Resmi Tatil düzenle kısımları bulunmaktadır.

Genel Ayarlar: Genel Ayarlar kısmın da: Kurum Bilgileri, Vardiya Ayarları, E-Posta Ayarları, Sistem Özellikleri kısımları bulunmaktadır.

1. Kurum Bilgileri: Kuruma ait bilgiler bu kısım da kayıt edilir.

2. Vardiya Ayarları: Bu kısım da mesai toleransı ve günlük olarak gönderilecek mailin saat bilgisi girişi bulunmaktadır.

3. E-Posta Ayarları: Bu kısım da hangi mail servisinin kullanılacağı bilgileri bulunmaktadır.

4. Sistem Özellikleri: Bu kısım da PDKS yazılımıyla entegre olan diğer yazılımlarla ilgili bilgiler bulunmaktadır.
 
Üst