Kuzey Donanım
Öğrenci
- Katılım
- 20 Ekim 2022
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 41
Personel Takip Sisteminin Kullanımı
Personel linkine tıklandığı zaman: Kayıtlı Personeller, Yeni Kayıt, Birimler, Ayalar kısımları bulunmaktadır.Kayıtlı Personel: Bu bölüm de sisteme kayıt olunmuş personeller, kayıt olan personellerin Excel ya da pdf formatın da çıktısını alma, yeni personel kayıt edilme ve personel arama kısmı bulunmaktadır.
Yeni Kayıt: Bu bölüm de yeni eklenecek personelin kişisel ve çalışma bilgileri kısmı bulunmaktadır.
Birimler: Bu bölüm de var olan birimleri görüntülemeye, birim ekleme ve çıkarma kısmı bulunmaktadır.
Ayarlar: Ayarlar 3 kısma ayrılmaktadır: Değişikleri Al, İzinleri Al, Değişiklikleri Al kısımları bulunmaktadır.
1. Değişiklikleri Al: Belirtilen iki tarih aralığı girildikten sonra FlexCity de yapılmış personel bilgi değişikliklerini sistem de uygun hale getirir.
2. İzinleri Al: Belirtilen iki tarih aralığı girildikten sonra FlexCity de yapılmış olan personel izinleri sistem de uygun hale getirir.
3. Birimleri Al: Sisteme kayıtlı olan bütün birimleri getirir
Raporlar linkine tıklandığı zaman: Giriş Çıkış Listesi, Puantaj, Log Raporları, Otomatik Gönderim kısımları bulunmaktadır.
Giriş Çıkış Listesi: Giriş Çıkış Listesi 3 kısımdan oluşmaktadır. Günlük, Haftalık ve Aylık.
1. Günlük: Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra günlük oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.
2. Haftalık: Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra bir haftalık oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.
3. Aylık: : Birimi, Liste Tipini ; geç gelen, erken çıkan, kart basmayanlar ve istenilen tarihi belirttikten sonra bir aylık oluşmuş kayıtlar ekrana gelmektedir. Gelen bilgileri Excel ya da PDF formatın da çıktısı alınabilmektedir.
Puantaj: Birimi ve istenilen tarih belirtildikten sonra 1 aylık puantaj verisi gelmektedir. Personel arama kısmın da istenilen personelin bilgisi filtrelenir.
Otomatik Gönderim: Otomatik rapor gönderenlerin listesi bulunmaktadır.
Vardiya linkine tıklandığı zaman: Vardiyalar ve Vardiya Ekle kısımları bulunmaktadır.
Vardiyalar: Daha önceden oluşturulmuş vardiyaların isimi ve tipi görünmektedir.
Vardiya Ekle: Vardiya Tipini; günlük ve haftalık olarak belirttikten sonra uygun çalışma düzeni ayarlanır.
Kullanıcılar linkine tıklandığı zaman: Kullanıcılar, Yetki Düzenle, Kullanıcı Logları bulunmaktadır.
Kullanıcılar: Sisteme erişimi olan kullanıcılar ve yetkileri bulunmaktadır, ekli olan kullanıcıları silme kısmı da bulunmaktadır. Yeni Ekle kısmın da ise yeni erişimi olan yeni bir kullanıcı tanımlanır.
Yetki Düzenleme: Bu kısım da kullanıcılara vereceğimiz rol ismi ve rolün yetkileri bulunmaktadır.
Kullanıcı Logları: Bu kısım da sistem de işlem yapan kişinin bilgileri bulunmaktadır.
Kurum Ayarları linkine tıklandığı zaman: Genel Ayarlar ve Resmi Tatil düzenle kısımları bulunmaktadır.
Genel Ayarlar: Genel Ayarlar kısmın da: Kurum Bilgileri, Vardiya Ayarları, E-Posta Ayarları, Sistem Özellikleri kısımları bulunmaktadır.
1. Kurum Bilgileri: Kuruma ait bilgiler bu kısım da kayıt edilir.
2. Vardiya Ayarları: Bu kısım da mesai toleransı ve günlük olarak gönderilecek mailin saat bilgisi girişi bulunmaktadır.
3. E-Posta Ayarları: Bu kısım da hangi mail servisinin kullanılacağı bilgileri bulunmaktadır.
4. Sistem Özellikleri: Bu kısım da PDKS yazılımıyla entegre olan diğer yazılımlarla ilgili bilgiler bulunmaktadır.