Pc'nin warrock isimli oyunda kasmasi

grkntsn1

Üyecik
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba forumda yenıyım kusura bakmayın eger yanlıs bır konu actıysam veya yerı farklıysa şimdiden özür diliyorum.
sorunum şu Warrock isimli oyunda çok kötü kasıyor pc.Oysakı 512 ekran kartı 512 ram isteyen bir oyun dileyen internet sitesınden de bakabılır.
Pc Özellikleri
intel i5 2.5 ghz turbo ıle 3.2 fln oluyordu sanırım. 4 çekirdek
4 gb ram
intel (R) Hd Graphics 4600
Ati Radeın R5 M200 (2 gb)
Windows 8.1 İşletim Sistemi
Lenovo g510 markası ve sistem modeli 20238
direct x sürümü 11
Arkadaşlar pc daha 30 günlük ufak tefek uygulamar yüklü ekran kartı vs güncel fakat oyunda ınanın en dusuk degerlerde bıle oynayamıyorum hissedilir bir derecede sorun çıkıyor.Nedeni ne olabilir acaba ? şimdiden çok teşekkür ediyorum ilgilenen herkese gerekli olursa da resim ile destek verebilirim konuyu sık sık kontrol edecegım.
 

rawkid

Dekan
Uyumlulukla ilgili sıkınti olabilir. Uygulama simgesinin ustune gelip sag tik ozelikler diyin. Ustte uyumluluga gelin. İsletim sistemini xp olarak ayarlayin ve tekrar deneyin. Bakalim sonuc nolcak.
 

grkntsn1

Üyecik
XP SP 2 olarak ayarladım.başta 0x0000000 vs vs diye bi hata aldım sonunda kapatılması gerekıyor dıye tamam dedım lakın kapanmadı oyuna gırıs yaptım ve sorun hala devam edıyor ustadım :(
 

rawkid

Dekan
XP SP 2 olarak ayarladım.başta 0x0000000 vs vs diye bi hata aldım sonunda kapatılması gerekıyor dıye tamam dedım lakın kapanmadı oyuna gırıs yaptım ve sorun hala devam edıyor ustadım :(
İnternetten ufak arastirmalar yaptim. Patchlerle ilgili sikinti oluyormus. Bazi patchler oyunun kasmasina sebeb oluyormus. Bunlari kaldirip deneyebilirmisiniz. Su kan efekt patchi.
 

grkntsn1

Üyecik
bende bir iki araştırma yapıp son çare buraya geldım dostum.Lakin başka hiçkimse kasma programı yok p4 işletim sisteminde adam kasmadan takır takır oynuyor tüm güncellemeler yapılı windows ile ilgili denemedıgım yol kalmadı yok mudur bunun bır caresı :(

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ANlamadıgım nokta boyle bır ozellıktekı pc nıcın bu kadar ufak sıstem gereksınımı ısteyen oyunda kasar baska oyunlarda kasma yok oysaki sadece bu oyunda var Combat Arms , Wolfteam vs denedım 0 kasma
 

rawkid

Dekan
bende bir iki araştırma yapıp son çare buraya geldım dostum.Lakin başka hiçkimse kasma programı yok p4 işletim sisteminde adam kasmadan takır takır oynuyor tüm güncellemeler yapılı windows ile ilgili denemedıgım yol kalmadı yok mudur bunun bır caresı :(

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ANlamadıgım nokta boyle bır ozellıktekı pc nıcın bu kadar ufak sıstem gereksınımı ısteyen oyunda kasar baska oyunlarda kasma yok oysaki sadece bu oyunda var Combat Arms , Wolfteam vs denedım 0 kasma
Sikinti tamamiyle oyunda. Zaten sizde internete bakmissiniz herkes bu konudan sikayetci. Sistem yuksek ama kasma mevcud. Simdilik benim elimden bisey gelmiyor malesef.
 

grkntsn1

Üyecik
Lakin diğer oyuncular vs arkadaşlarım gayet normal bir şekilde oynuyor takır takır benım dert yandıgım nokta bu neden ben yani bunun cevabını arıyorum
 

rawkid

Dekan
Burda sana butun ihtimalleri toplayip soylicem.

1. Batarya ayarlarindan yuksek performansi sec
2. Oyunu uyumluluktan xp sp3 veya win7 de calistir.
3. Yonetici olarak calistir.
4. 800*600 cozunurlukte calistir.
5. Pc isi degerlerini kontrol et. Eger cok isiniyortsada kasma olur.
 

grkntsn1

Üyecik
batarya yuksek performans secılı
yonetıcı olarak standart olarak calıstırıyorum zaten
800x600 u gectım 640x??? bıle denedım
Pc ısısı hep normal derecede seyır edıyor zaten yenı pc 20 gunluk
xp sp3 w7 yı hemen denıyorum usta
 
Üst