- Katılım
- 13 Haziran 2008
- Mesajlar
- 17,955
- Reaksiyon puanı
- 351
- Puanları
- 3,263
Geçtiğimiz günlerde PayPal Nakit Kart programını sonlandıran PayPal, resmi siteden yaptığı açıklama ile Türkiye'deki faaliyetlerini durdurduğunu duyurdu.
Yapılan açıklamaya göre faaliyetlerin durdurulma sebebi, BDDK'ya yapılan lisans başvurusu ve sonrası başvurunun reddi. Açıklama metni aşağıdaki gibidir.
PayPal olarak Türkiye’deki faaliyetlerimizi durdurduğumuzu üzülerek bildirmekteyiz.
6 Haziran 2016 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Türkiye’deki müşterilerimiz PayPal hesapları üzerinden para gönderme ve alma işlemi yapamayacaklardır. Müşterilerimiz PayPal hesaplarına giriş yapabilir ve varsa hesaplarındaki bakiyeyi Türkiye’deki banka hesaplarına aktarabilirler.
Belirtmek isteriz ki, PayPal’ın önceliği her zaman müşterileri olmuştur. Ancak yerel düzenleyici kuruluşa yaptığımız lisans başvurusunun reddi ve ilgili kurumun Türkiye'deki faaliyetlerimizi durdurma talimatı doğrultusunda uygulamak durumunda olduğumuz bu karardan dolayı üzüntü duymaktayız.
Müşterilerimiz bilgi sayfasını ziyaret ederek bu sürecin kendilerini nasıl etkileyeceğine ilişkin detaylı bilgi alabilirler.
PayPal olarak tüm müşterilerimize bugüne kadar bizi tercih ettikleri için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. PayPal'a vermiş olduğunuz destek Türkiye'deki çalışanlarımız ve şirketimiz için her zaman önemli olmuştur.
Gelecekte Türkiye'deki müşterilerimize yeniden hizmet verebilmek için gerekli izinlerin alınması yönündeki çalışmalarımız devam edecektir.
PayPal Hesabınıza İlişkin Soru ve Cevaplar
Neler olduğu hakkında bilgi verebilir misiniz?
PayPal olarak Türkiye’deki faaliyetlerimizi durdurduğumuzu üzülerek bildirmekteyiz. 6 Haziran 2016 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Türkiye’deki müşterilerimiz PayPal hesapları üzerinden para gönderme ve alma işlemi yapamayacaklardır. Ancak müşterilerimiz PayPal hesaplarına giriş yapabilir ve varsa hesaplarındaki bakiyeyi Türkiye’deki banka hesaplarına aktarabilirler.
PayPal Türkiye’deki operasyonlarını neden durduruyor?
Türkiye’de ödeme faaliyetlerinde bulunmak için yaptığımız lisans başvurusunun BDDK tarafından reddi nedeniyle faaliyetlerimizi durdurmaktan başka bir seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Gelecekte Türkiye'deki müşterilerimize yeniden hizmet verebilmek için gerekli izinlerin alınması yönündeki çalışmalarımız devam edecektir.
Müşteriler daha detaylı bilgiye nereden ulaşabilir?
Önümüzdeki birkaç gün boyunca, Türkiye’deki müşterilerimize durum hakkında açıklama yapmak için iletişim halinde olacağız. Müşterilerimizin PayPal hesapları ile bağlantılı e-posta adreslerine konuya ilişkin e-posta göndereceğiz. Ayrıca detaylı bilgiye şu siteden erişebilirsiniz: www.paypal.com.tr
PayPal müşteri hizmetlerine; www.paypal.com/selfhelp/home adresini ziyaret ederek, destek@paypal.com adresine e-posta göndererek veya 444 77 01 ya da +353 1 4369128 (uluslararası arama ücretleri geçerli olabilir) numaralarını arayarak ulaşabilirsiniz.
Online Ödeme Yapın ve Para Gönderin - PayPal Türkiye
Son düzenleme: