Yardım Paycell Ile Olan Mükemmel Deneyimim (!)

Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
2,095
Reaksiyon puanı
3,029
Puanları
293
Konum
İstanbul
Paycell'i geçen yıldan beri kullanıyorum. Bugüne kadar abartı komisyon ücretleri alsa da kullanmaya devam ettim. Cuma günü bir yakınımdan FAST ile hesabıma para göndermesini istedim. EFT saatleri geçtiği için işlemi FAST ile yaptı ve normalde saat kaç olursa olsun o para hesabıma geçmeliydi. Ama Paycell'in şahane hizmet kalitesinde işte şu hata var:
paycell.JPG

Bu ekran görüntüsünü Paycell'in internet sitesinden aldım. FAST ile para gönderme anlatımında alıcı ismi yanlış yazıyor. Dikkat ederseniz "hizmetleri" yazmak yerine "hizmetileri" yazmışlar. Bu hata yüzünden o an acilen almam gereken parayı 3-4 gün sonra falan alabileceğim. Hatta geleceğinden bile emin değilim.

Peki Paycell bu konuda ne mi yaptı?​

Ekran Alıntısı.JPG

Para gönderme işlemini yapan arkadaşımdan dekontu göndermesini istedim. Bu dekont işlemin yapıldığını kesin olarak doğrular, değiştirilemez. Paycell ise açıklamayı yanlış yazdığımı söylüyor. Açıklama yanlış falan değil, daha önce bu şekilde başka bir tanıdığım para göndermişti ama o alıcı kısmındaki yazım hatasını düzeltip göndermiş. Yani bana Paycell'in verdiği cevap da yanlış. Utanmadan nasıl üç gün beklemek zorunda olduğumu söylüyorlar anlamıyorum, bir de üç iş günü. Yarım saat içinde hesabıma geçmesi gereken parayı beş günde falan alacağım.

Bu mükemmel hizmet kalitesi için Paycell'e şükranlarımı sunuyorum. Artık hiç kimseye bu servisi önermeyeceğim ve sorun çözüldükten sonra uygulamayı ebediyen sileceğim.
 
Üst